Voitteko suositella Alanyassa jotain Haman paikkaa
Tällä palstalla joku on joskus maininnut nimen CEMBERLITAS, olen myös kuullut, että kannattaisi mennä Hamamiin jo heti eka lomapäivä niin kuonat lähtee ja näin saa tasaisen ja pitkäikäisen rusketuksen.
HAMMAMMIIN
10
1729
Vastaukset
- Meille?
Osaako kukaan sanoa tarkempaa osoitetta tuolle Cemberlitas hamamille? Meidän majoitus tulee olemaan Alin Otellissa joten jossain ihan lähistöllä kai?
- Meille?
Istanbulissa kirjoitti:
Ja myös Alanyassa...tsekkaas google tarkemmin! Löysin itsekin vastauksen sieltä eli samoilla kulmilla ollaan ;)
- saimi5
Hamam on keskustassa olevan vesipuiston takana, siis rannan puolella. Siinä vieressä on Migros-market. Ihan helppo löytää. Migroksen ovelta 20 m eteenpäin. Alin hotelliia en tiedä. Cemberlitas on tosi siisti ja hyvä paikka. ja menkää ihmeessä sinne heti loman aluksi, niin saatte hyvän rusketuksen joka pysyy myös paremmin.
- Kuonat pois
saimi5 kirjoitti:
Hamam on keskustassa olevan vesipuiston takana, siis rannan puolella. Siinä vieressä on Migros-market. Ihan helppo löytää. Migroksen ovelta 20 m eteenpäin. Alin hotelliia en tiedä. Cemberlitas on tosi siisti ja hyvä paikka. ja menkää ihmeessä sinne heti loman aluksi, niin saatte hyvän rusketuksen joka pysyy myös paremmin.
Katselin netistä niin näyttäähän Alanyassa olevan Hammameita melkein joka hotellissakin mutta kai nämä erikoispaikat kuitenkin on parempia kuin hotellien yhteydessä olevat?????? Onko tietoa niiden hintahaarukasta ja kuinka kauan hoito kestää, ovatko auki päivälläkin?? KIITOS.
- saimi5
Kuonat pois kirjoitti:
Katselin netistä niin näyttäähän Alanyassa olevan Hammameita melkein joka hotellissakin mutta kai nämä erikoispaikat kuitenkin on parempia kuin hotellien yhteydessä olevat?????? Onko tietoa niiden hintahaarukasta ja kuinka kauan hoito kestää, ovatko auki päivälläkin?? KIITOS.
Cemberlitaksessa perussetti maksoi 18 e, siis 5/2008. Ekaksi lötköiltiin kivetyksillä n. 20 min ja sitten tuli se kuorintapesu sitten vaahtopesu, pieni lepo ja päälle öljyhieronta n. 30 min. Aikaa menee siis 1,5 h. Hamamissa ei ollut silloin muita kuin minä ja ystäväni.
Hotelleissa olevista hamameista ei ole mitään tietoa, mutta eiköhän se riipu ihan hotellista. Saattaa olla hyvä tai huono. Mutta sitä Mimozaa en missään nimessä suosittele. Alanyassa on todella paljon näitä hamameita. Olen kyllä kuullut aika surkeistakin paikoista ystäviltäni.
Nautinnollisia hetkiä hamamiin. - Xl Lady
saimi5 kirjoitti:
Cemberlitaksessa perussetti maksoi 18 e, siis 5/2008. Ekaksi lötköiltiin kivetyksillä n. 20 min ja sitten tuli se kuorintapesu sitten vaahtopesu, pieni lepo ja päälle öljyhieronta n. 30 min. Aikaa menee siis 1,5 h. Hamamissa ei ollut silloin muita kuin minä ja ystäväni.
Hotelleissa olevista hamameista ei ole mitään tietoa, mutta eiköhän se riipu ihan hotellista. Saattaa olla hyvä tai huono. Mutta sitä Mimozaa en missään nimessä suosittele. Alanyassa on todella paljon näitä hamameita. Olen kyllä kuullut aika surkeistakin paikoista ystäviltäni.
Nautinnollisia hetkiä hamamiin.herra varjele,mua.Kivahan se ois kokeilla.Meille kuuluisi hamam ihan hotelin hintaan,vaan en minä taida uskaltaa,jos pesijät ovat vain miehiä.
Mun yksi tuttava kertoi,jotta miehiä vain on pesijöinä.Saiskohan sitä sinne mennä uima-asussa?
Olen mielestäni komia nainen,Turkkilaisten ukkojen näplättäväksi.Vaan kyllä mun kerran elämässä tekisi se haman mieli myös kokeilla.Mies kyllä kehoitaa,jotta mene vaan,pitää vielä miettiä asiaa.
Mitä mä teen????
Huomenissa ois lähtö,jotta sillain!!!
Lupaan kertoa kokemukseni,jos uskallan sinne mennä. - muiden viestejä oon lukenut
Xl Lady kirjoitti:
herra varjele,mua.Kivahan se ois kokeilla.Meille kuuluisi hamam ihan hotelin hintaan,vaan en minä taida uskaltaa,jos pesijät ovat vain miehiä.
Mun yksi tuttava kertoi,jotta miehiä vain on pesijöinä.Saiskohan sitä sinne mennä uima-asussa?
Olen mielestäni komia nainen,Turkkilaisten ukkojen näplättäväksi.Vaan kyllä mun kerran elämässä tekisi se haman mieli myös kokeilla.Mies kyllä kehoitaa,jotta mene vaan,pitää vielä miettiä asiaa.
Mitä mä teen????
Lupaan kertoa kokemukseni,jos uskallan sinne mennä.niin olen antanut itselleni kertoa jotta turkkilaiset häpeilevät alastomuutta, joten hamamissakin oltaisiin uikkareissa koko ajan
- saimi5
Xl Lady kirjoitti:
herra varjele,mua.Kivahan se ois kokeilla.Meille kuuluisi hamam ihan hotelin hintaan,vaan en minä taida uskaltaa,jos pesijät ovat vain miehiä.
Mitä mä teen????
Lupaan kertoa kokemukseni,jos uskallan sinne mennä.Mulla on ainakin aina ollut naispesijät. Ja uikkarin alaosa jätetään päälle. Itse olen aina tisut paljaana, eikä mitään ongelmia.
Mene ihmeessä kokeilemaan ja ihastut varmasti. - Nimetön
Xl Lady kirjoitti:
Mitä mä teen????
Lupaan kertoa kokemukseni,jos uskallan sinne mennä.Moi,mina olen ali,kesalla asun Alanyassa ja sita voin sanoa etta voidaan pese itsesi kun et halua apua hamamissa. saat olla ihan rauhassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764