Turha ehdotella mitään mitään myönnytyksiä, jos ei ole itse mitään vahinkoa kärsinyt!
Ei mitään sovintoa!
4
3102
Vastaukset
- ja täyttä asiaa
otsikkoa ja nimimerkkiä myöten.
Koko sovittelujärjestelmä on luotu rikollisia varten. Oikeudenkäyntikulut ovat suuria ja sovittelu on osa säästötalkoita koska monen on pakko suostua sovitteluun saadakseen edes hitusen kärsimistään vahingoista.
Rikostilastot kaunistuvat kun sovitteluun menevät asiat ei ole tilastoissa. Jee jee.- jos osapuolena
nuoriso rikollinen ja tuleva häkki lintu.Eli aina vaadin kuten kerran ankarinta rangasitusta ja niin myös sai.
- tilasto
Myös sovitelluista jutuista pidetään tilastoa.
- HOTOO
tilasto kirjoitti:
Myös sovitelluista jutuista pidetään tilastoa.
Hyvä systeemihän se on, asianomistaja saa myös sitä kautta korvauksia. Niin ja yksi ihminen pääsee max 3 kertaa sovitteluun. Eli ei siellä rikosten uusijat juhli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331371Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117745- 29665
- 39567