Vankiloita ei tarvita!

Kuolemantuomio!

Jokaisesta rikoksesta pitäisi olla niskalaukaus!

14

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täh?

Jopas on käsittämätön mielipide...Ymmärän ja kannatan kuolemantuomiota pedofiilien ja muiden seksuaali rikollisten kohdalla,mutta en kyllä muuten!Murhamieskään ole niin paha,vaikka surua aiheuttaa,kun ihminen joka lapselle pahaa tekee ja elinikäiset traumat jättää!!!

• veijo53

olen kanssasi ihan samaa mieltä.kirjoituksen aloittelijalla on kovat mielipideet rikollisia kohtaan.mutta jokainenhan saa sanoa oman mielipiteensä.minä vanhan liiton äijänä toivottelen kuiteskin kaikille tasapuolisesti hyvää kevättä ja muistakaa siirtää kellot sunnuntaina kesä aikaan.t.veksi tampere.vanha liitto.

• on tuomionne
        veijo53 kirjoitti:

olen kanssasi ihan samaa mieltä.kirjoituksen aloittelijalla on kovat mielipideet rikollisia kohtaan.mutta jokainenhan saa sanoa oman mielipiteensä.minä vanhan liiton äijänä toivottelen kuiteskin kaikille tasapuolisesti hyvää kevättä ja muistakaa siirtää kellot sunnuntaina kesä aikaan.t.veksi tampere.vanha liitto.

naisten hakkaajiin, naisten tappajiin ja kaupan kasstyttö ja mummon ryöstäjiin!

• kassatäti
        on tuomionne kirjoitti:

naisten hakkaajiin, naisten tappajiin ja kaupan kasstyttö ja mummon ryöstäjiin!

eiköhän nykyään noihin rikoksiin ole ihan tarpeeksi kovat tuomiot olemassa...tuskin nyt sentään kuolemantuomio tarpeen on muuta kuin pedofiilien ja raiskareiden kohdalla...

• veijo53
        kassatäti kirjoitti:

eiköhän nykyään noihin rikoksiin ole ihan tarpeeksi kovat tuomiot olemassa...tuskin nyt sentään kuolemantuomio tarpeen on muuta kuin pedofiilien ja raiskareiden kohdalla...

mummojen ja naisten hakkaajat ja vanhusten ryöstelijät,pedofiilit, raiskarit on vankiloiden alinta kastia ja piileskelevät liskolla.t.veksi vanha liitto.ps.vanha liitto kunnioittaa perus periaatteita ja noi edellä mainitut ei kulje meidän paita päällä tai ne lähtee vanhan liiton malliin.t.veksi.tampere.vanha liitto.www.youtube.com hakusanalla vanha liitto löytyy fimejämme jotka on kuvattu pohjois-karjalassa.

• vanhempi_vartija
        veijo53 kirjoitti:

mummojen ja naisten hakkaajat ja vanhusten ryöstelijät,pedofiilit, raiskarit on vankiloiden alinta kastia ja piileskelevät liskolla.t.veksi vanha liitto.ps.vanha liitto kunnioittaa perus periaatteita ja noi edellä mainitut ei kulje meidän paita päällä tai ne lähtee vanhan liiton malliin.t.veksi.tampere.vanha liitto.www.youtube.com hakusanalla vanha liitto löytyy fimejämme jotka on kuvattu pohjois-karjalassa.

Mites arvioisit tällaisen tapauksen? Yks hörhö ryöstön yhteydessä puukotti kuoliaaksi täysin rauhallisen, asiallisesti käyttäytyneen nuoren perheenisän. Neljä lasta - nuorin 5 kk ja vanhin 8 v - jäi ilman isää. Onko tällainen tappaja sinusta jotenkin parempi kuin raiskaaja ja pedofiili ja saako sellainen elää rauhassa kerroksella? Miksi se on parempi? Miksi häntä ei ahdistella liskolle tai rundiin vaikka teko itse asiassa kohdistui NELJÄÄN alaikäiseen lapseen?

• odotellaan
        vanhempi_vartija kirjoitti:

Mites arvioisit tällaisen tapauksen? Yks hörhö ryöstön yhteydessä puukotti kuoliaaksi täysin rauhallisen, asiallisesti käyttäytyneen nuoren perheenisän. Neljä lasta - nuorin 5 kk ja vanhin 8 v - jäi ilman isää. Onko tällainen tappaja sinusta jotenkin parempi kuin raiskaaja ja pedofiili ja saako sellainen elää rauhassa kerroksella? Miksi se on parempi? Miksi häntä ei ahdistella liskolle tai rundiin vaikka teko itse asiassa kohdistui NELJÄÄN alaikäiseen lapseen?

jännitävää odottaa mikä on vastaus, vaikka luulenpa ettei sitä veksiltä tule.

• yhteiskunta päättää
        odotellaan kirjoitti:

jännitävää odottaa mikä on vastaus, vaikka luulenpa ettei sitä veksiltä tule.

Voi helvetti mitä mielipiteitä että tappajat olisivat nyt jotenkin sen eriarvoisempia kuin raiskarit tai pedofiilit kun eivät sentään ketään ole tappanut,raiskareista ja pedofiileistä sen verran että kyllä he kuvottavia ovat,lapselle jää elinikäiset traumat ja raiskatulle myös.

• tarkoitat tolla
        veijo53 kirjoitti:

"tai ne lähtee vanhan liiton malliin"??? turha varmaan kysyy kun ei sulta saa mihinkään kunnon vastausta. kiertelet ja kaartelet aina.

• veijo53
        vanhempi_vartija kirjoitti:

no tämä kuuluu kastiin täysin järjetön teko.mutta tommoisia pöllöjä täällä liikkuu.onneks itse en ole syyllistynyt vastaaviin tekoihin.suomessa on liikaa ihan täysin järjetöntä väkivaltaa.tässä yksi ikävä tapaus eikä varmaan ole ainut.en arvosta tommosia ihmisiä.omaisille se vasta paha paikka.toivottavasti jaksavat.t.veksi.tampere.vanha liitto.

• veijo53
        tarkoitat tolla kirjoitti:

"tai ne lähtee vanhan liiton malliin"??? turha varmaan kysyy kun ei sulta saa mihinkään kunnon vastausta. kiertelet ja kaartelet aina.

tarkoitan just sitä mitä sanoin.raiskarit ja pedoofiilit ei kanna meidän vanhan liiton paitoja ja siinä sulle miettimistä että varmaan lähtee kyseisiltä henkilöiltä paidat niin sanottuun vanhan liiton malliin ja näin on jo tampereella tapahtunutkin jotta hyvää kevättä vaan.t.veksi.tampere. vanha liitto.

• TUOMARI..

Kuoleman tuomio pitää olla nimen omaan kaikille jotka ovat tappaneet toisen ihmisen. Tällaista oikeutta ei kenelläkään saa olla. Viedä toisen ihmisen henkeä. Silloin ei saa elää enää itse. Tähän joku varmaan sanoo että no miten tappajan saa tappaa. No tietenkin siksi koska se on vienyt toisen ihmisen hengen niin miksi ansaitsisi jäädä enää henkiin sellaisesta asiasta ?

• TUOMARI..

Tapettava saanut päättää omasta kohtalostaan vaan tappaja on hengen vienyt mielivaltaisesti. Tällaiselle nappi otsaan ja sillä selvä.

• ei syyllinen
        TUOMARI.. kirjoitti:

Tapettava saanut päättää omasta kohtalostaan vaan tappaja on hengen vienyt mielivaltaisesti. Tällaiselle nappi otsaan ja sillä selvä.

kun tappaja on syytön kun ei oo vasikka ja mulla on 37,2 kuumetta aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      189
      4918
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3999
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3420
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3419
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2868
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2306
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1929
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe