No niin! Kuten palstan lauantain

toivotut levyt-raati

tietää,niin nyt se on virallisesti totta! Armin ja Dannyn Tahdon olla-englannin kielinen versio ja sen musavideo on valittu maailman huonoimmaksi!
Ja se kilpaili kovassa sarjassa!
Hyvä raatilaiset!
Mikäs kappale seuraavaksi haukutaan?

13

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiran virka

      Koiran virkana on lähinnä haukkuminen.

    • Ehdotappas sie mitä haukutaan. Paljon on "hyviä" ehdokkaita. Esim. Matti ja Teppo! Se AH, niin ihana koreografia!

      Täähän on ihan harmitonta huvia. Ja kun miulla ei oo ennee koirroo joka haukkuis niin se on tehtävä ite!

    • --=====-...-

      Toi video aiheutti ilmestyessään itselläni valtavan nolon tunteen. Se on jo vuosia pyörinyt netissä nimellä maailman surkein musavideo.

      Itse asiassa se on niin huono, että oikeastaan on alkanut tulla symppiksiä sitä kohtaan. Kivat esiintyjät, kohtuullinen piisi, Samulinin tanssiryhmä. Ja niin pirun kehno lopputulos!!!

      Ohjaajan ja käsikirjoittajan on oikeesti pitänyt tehdä töitä saadakseen noin karmee lopputulos.


      Seuraavaksi kehnointa piisivideoo on käytännössä mahdoton ehdotella.

      Mutta sellainen leffa tuli mieleen. Näin sen aikoinaan itänaapurissa. Porukka lähti viemään vesimelooneita siperiaan. Täyspitkä elokuva, missä alussa oli junavaunullinen arbuuseja, ja siperiaan saatiin toimitettua vain yksi ehyenä perille. Loistavaa poliittista satiiria, mutta leffa oli todella tylsä:)))))


      =DW=

    • Heikunkeikku

      ...äsken tämän musavideon.

      Totanoin... mitähän sanois... ???
      Alko ihan hirveesti naurattamaan nämä tanssijat.
      Koomisuudessaan hyvä. Hullunkurisen tasapainoton. Se oli niin epätasapainossa, että oli jopa hyvä.

      Naivistinen taulu.

      Taidan mennä kattomaan sen vielä uudestaan.

      En hauku, koska en voi, koska siitä tulee niin hyvälle tuulelle.

    • HTZA

      paljonko sen soittaminen tuo tekijöille kohta rahaa.
      Maailman huonoin? Kohta sen katsoo 500 miljoonaa ihmistä, tietenkin juutuupista ei paljon rahaa heru, koska homma on laitonta, mutta aina sieltä jotain, tai sen kautta.
      Tulee ehkä mainosrahaa, sitä halutaan kampanjoihin..
      Danny on aina ollut pisnissmies.
      Luulenpa että hän kestää niin oman kuin myötähäpeänkin, kunhan Teosto-rahat tulevat ensivuoden alussa.
      Minä olen Dannystä ja tuotantoteamista ylpeä Suomalainen.

      • ::=:____

        Tuupivideoista ei tule teostokorvauksia. Enkä usko juuri kenenkään ostavan po. piisiä missään formaatissa. Sitä tuskin on edes ostettavissa mitenkään missään.

        D-on kyllä businesmies. mutta tätä nakkia senkin on vaikea muuttaa rahaksi. Armi on mullissa, piisi on iänikuinen. eikä D ole kuin ruotsinlaivatähti. Mutaman säälikeikan ehkä voi tuon takia myydä jonnekin palokunnan pikkujouluun hupinumeroksi tuolla, ei muuta.


        =DW=


      • HTZA
        ::=:____ kirjoitti:

        Tuupivideoista ei tule teostokorvauksia. Enkä usko juuri kenenkään ostavan po. piisiä missään formaatissa. Sitä tuskin on edes ostettavissa mitenkään missään.

        D-on kyllä businesmies. mutta tätä nakkia senkin on vaikea muuttaa rahaksi. Armi on mullissa, piisi on iänikuinen. eikä D ole kuin ruotsinlaivatähti. Mutaman säälikeikan ehkä voi tuon takia myydä jonnekin palokunnan pikkujouluun hupinumeroksi tuolla, ei muuta.


        =DW=

        ja kerrankin ajatuksella.


      • ::==/:....
        HTZA kirjoitti:

        ja kerrankin ajatuksella.

        Negatiivisella mainonnalla on toki aina paikkansa, mutta surkealla julkisuuskuvalla kukaan ei tee rahaa. Millään aikavälillä.

        Ei tuolla videolla ole kuin surkuhupaisa arvo. Suomessa se kenties hävettää, muualla naurattaa. Ja sillä ei taalereita taota.

        Tokikin toi nyt saa julkisuutta, mutta julkisuutta on monenlaista. Jos Armi olisi elossa, tuolla kenties voisi saadakin pari ruotsinlaivakeikkaa lisää. Mutta nyt, koko video on lähinnä makaaberi.



        =DW=


      • niin selvä ero!
        ::==/:.... kirjoitti:

        Negatiivisella mainonnalla on toki aina paikkansa, mutta surkealla julkisuuskuvalla kukaan ei tee rahaa. Millään aikavälillä.

        Ei tuolla videolla ole kuin surkuhupaisa arvo. Suomessa se kenties hävettää, muualla naurattaa. Ja sillä ei taalereita taota.

        Tokikin toi nyt saa julkisuutta, mutta julkisuutta on monenlaista. Jos Armi olisi elossa, tuolla kenties voisi saadakin pari ruotsinlaivakeikkaa lisää. Mutta nyt, koko video on lähinnä makaaberi.



        =DW=

        Tää on tehty taiten ja tää on vitsi, ja hyvä sellainen.
        Oli kanssa tosi katsottu ja ladattu!

        http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=529&a=3339


      • ---===.........
        niin selvä ero! kirjoitti:

        Tää on tehty taiten ja tää on vitsi, ja hyvä sellainen.
        Oli kanssa tosi katsottu ja ladattu!

        http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=529&a=3339

        Puppe pianossa, Laurila kitarassa ja Pohjola beississä. Täysin käsittämätöntä miten tästä ei tullut maailmanhitti!!!!


        =DW=


      • Sitä on
        ---===......... kirjoitti:

        Puppe pianossa, Laurila kitarassa ja Pohjola beississä. Täysin käsittämätöntä miten tästä ei tullut maailmanhitti!!!!


        =DW=

        juutuubissa katottu miljoonia kertoja!


    • Liisa,,

      Että porukalla piisaa jahkaamista.

      Jahkattaa kuntienne talousasioita, "kevennyksiä" joita vallassa oleva hallituksemme tekee. Kukkaromme kevenee, jollet ole rikkaimpia maassa, heillehän onnen auvoisuus on koittanut. FANTASTISTA, FANTASTISTA! Siinä Armit ja Dannyt jäävät unholaan, kun porvarit ovat vallan kahvassa, FANTASISTA!

      • älä siis

        valita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe