Sininen siipi,katsoisitko

Vielä minulle

Hei vaan,jos pipahtelet täällä,voisitko katsoa minulle,viime kesänä katsoit minun tulevaani ja haluaisin nyt tietää miten rakkaus ja työasiat menevät.Tällä hetkellä varsinkin tuo rakkauspuoli masentaa,onko siellä piakkoin mitään luvassa,mitään hyvää ja ihanaa.Kerrothan kaiken minkä korteista näet.Mukavaa viikonalkua.

4

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SininenSiipi

Toki täällä vielä satunnaisesti vierailen, harvemmin vaan enää olen vastaillut. Lupaan nostella sulle pari korttia viikonloppuna kun on enemmän aikaa. Arki-illat on aika hulinaa tällä viikolla. Palataan! :)

• Vielä minulle

Sopii hyvin minulle,kiva kun katsot taas,jään odottamaan,paljon on kesästä muuttunut.Mukavaa viikkoa sinulle.

• SininenSiipi

Noniin, nostelin sulle kaksi korttia, yhden rakkauteen ja toisen työhön. Molemmat kortit olivat maljoja, jotka symbolisoivat tunteita, alitajuntaa ja visioita.

Rakkauden kortti tuli sinulle käänteisenä. Kuvassa mies ja nainen juovat toistensa maljoista (kuten häissä konsanaan), mutta käänteisenä kortti merkitsee ikäviä käänteitä parisuhteen onnessa -kortti viittaisi parisuhteen rikkoutumiseen tai ainakin suuriin hankaluuksiin siinä. Ehkäpä tämä kertoo nykyhetken tilanteestasi? Tai asiasta, jonka tapahtumisesta on jo aikaa, mutta se edelleen vaivaa mieltä. Ikävät tunteet voivat hyvin olla väliaikaisia eikä niiden pohjalta tule tehdä päätelmiä tulevasta. Maljojen kakkonen symbolisoi aitoa kumppanuutta, johon ei sisälly vaateita. Käänteisenä tilanne lieneekin se, että suhde on päättynyt juuri liikoihin vaatimuksiin toisen tai kummankin osalta.
      Laskelmoitko rakkauden suhteen, mitä saat vastalahjaksi? Kun haluat rakkauttasi jakaa, tee se täydestä sydämestäsi niin rakkaus saa virrata elämässäsi uudella tavalla. Kevään ja valon myötä onnellisuus ja energia lisääntyy -yhtäkkiä huomaat myös rakkauden elämässäsi lisääntyvän ja nautit uudella tavalla toisten seurassa olemisesta.

Työhön liittyen sinulle nousi maljojen 5. Kortin kuvassa huppuviittainen henkilö seisoo hiljaa ja katselee järvelle. Hänen takanaan kivellä on kaksi täysinäistä maljaa sekä vierellä maahan kaatuneena kolme. Kaatuneet maljat kuvaavat menneitä, menetettyjä asioita. Näyttäisit miettivän kovasti jotakin työssäsi aikaisemmin tapahtunutta asiaa. Onkin aika kääntää ajatukset menneestä tulevaisuuteen. Huomaat uusia mahdollisuuksia ja kokemuksia, jotka odottavat. Niitä symbolisoi kortissa kaksi täyttä maljaa, jotka tosin ovat "selkäsi takana, näkymättömissä". Maljojen viitonen ilmentää jatkuvaa uudistumista, jonka aika onkin heti kun olet valmis kääntymään ympäri ja huomaamaan nämä uudet mahdollisuudet. Mieti, millaisia odotuksia sinulla on tulevaisuuden suhteen ja elä hetkessä. Rohkeutta tilanteisiin, joissa järki sanoo että "pitäisi" mennä valtavirran mukana, mutta samalla tiedät että valtavirta kulkee toiseen suuntaan kuin itse yksilönä kulkisit.

Voi, olipa mukava katsoa kortteja pitkästä aikaa. :) Toivon, että sait näistä ajattelemisen aihetta. -Niin itseasiassa uskon. Valoisaa kevätviikonloppua sinulle!

• Vielä minulle

Aika nappiin meni,minulla on juuri saatu avioero takanani,ehkäpä se kaatui juuri siihen etei osattu puhua ja minä en ollut sellainen kuin toinen halusi,kuulin kyllä puutteeni avioliiton lopussa.Minulla oli myös lyhyt suhde joka sekin loppui.Siksipä toivoisinkin,että se aito oikea rakkaus löytyisi,jolle olisin hyvä tällaisenaan,en laskelmoi rakkaudella tai millään muullakaan.Kiitos sinulle todella paljon ja ihanan aurinkoista kevättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      171
      13043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4830
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1979
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      113
      1725
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe