Serkun kanssa sängyssä

Satu84

Suljen ulko-oven ja heitän kassin lattialle. Tervehdin vanhempiani ja huomaan että serkkuni Tomi on jo saapunut ottelusta. Hän on 25-vuotias ja minua kuusi vuotta vanhempi. Tomi on edelleen sinkku ja näköjään yhtä komea kuin ennenkin. Ikäero on hieman haitannut, mutta etenkin muutama
vuosi sitten olin hyvin kiinnostunut hänestä ja olen huomannut, että Tomikin on aina viihtynyt seurassani. Olinkin hyvin tyytyväinen kuultuani viime viikolla, että serkkuni tulee käymään.

Olen cheerleaderinä paikallisella läktäjoukkueella ja Tomi oli tullut katsomaan suosikkijoukkueensa vierasottelua minun kotipaikkakunnalle. Hän aikoo yöpyä meillä ja lähteä kotiin vasta huomenna. Näin Tomin katsomossa tänään ja hän näytti olevan yllättävän kiinnostunut minun tanssiliikkeistä.

- Moi Satu! Sieltähän se cheerleader-tyttö saapuu, Tomi sanoo olohuoneesta.

- Moi, vastaan ja huomaan, kuinka hän oli kiinnostunut harrastuksestani. En ollut ottanut varsin paljastavaa tanssiasuani ollenkaan pois pelin jälkeen enkä Tomin mieliksi viitsinyt vaihtaa vaatteita vieläkään. Menen hänen seurakseen olohuoneeseen.

- Etkö aio ottaa cheerleaderin pukua pois?

- En jaksa.

Näen serkkuni kasvoilta, että hän ei pidä ollenkaan huonona sitä, että makaan sohvalla edelleen cheerleaderinä. Keskustelumme vierii mukavasti eteenpäin, koska emme olleet nähneet ainakaan vuoteen ja molemmille oli tapahtunut paljon.

Vanhempani lähtevät yöksi töihin ja jäämme Tomin kanssa kahdestaan. Kello käy jo kahtatoista ja jutunaiheemme käyvät vähiin. Tomi vilkuilee jatkuvasti minuun päin.

- Miten sinä jaksat vieläkin olla tuo asu päällä, hän kysyy jälleen.

Ei hyvänen aika! Onko hänen todella noin vaikea istua tuolilla, jos vieressä on cheerleader. Jos hän kerran haluaa, että riisun pukuni, niin samapa tuo. Nousen ylös ja kävelen Tomin eteen.

- Haluatko ottaa minut syliisi, kysyn ja vien käteni Tomin kaulalle. En jää odottamaan vastausta, vaan istun serkkuni syliin. Hän kietoo arkaillen kätensä ympärilleni. Katson häntä silmiin ja kysyn hymyillen:

- Haluatko, että riisun tämän?

- No sama kai tuo minulle on.

Nousen ylös ja kävelen stereoiden luo. Valitsen sopivaa musiikkia ja laitan CD:n päälle. Kaiuttimista alkaa tulvia juuri sopivan hidasta musiikkia. Himmennän valoja ja menen Tomin eteen seisomaan. Alan hitaasti riisua paitaani.

- Mitä sinä teet? hän kysyy silmät suurina.

- Minä strippaan sinulle. Täytyyhän tämä puku ottaa pois, jos sitä haluat... haluatko?

Tomi nyökkää varovasti ja hänen ilmeensä on hämmästynyt. Päätän pistää parastani ja alan liikehtiä hitaasti musiikin tahdissa. Hymyilen ja katson serkkuani silmiin. Heitän paidan lattialle ja kiemurtelen seksikkäästi kiusoitellen. Tomi nieleskelee eikä meinaa pysyä paikallaan. Menen lähemmäksi, käännyn ympäri ja hänelle pyllistäen riisun hameeni. Olen alusvaatteisillani hänen edessä. Tomi tuijottaa stay up-sukkiani ja sukkanauhojani suu auki. Menen vielä lähemmäs ja hieron vartaloani. Juuri kun olen koskettamassa häntä ja toisella kädellä raottamassa rintaliivejäni, musiikki loppuu. Vetäydyn kauemmas ja naurahdan.

- Mitä pidit?

- Huh...huh... olet..., Tomi saa sanotuksi. Hänen gollege-housujen etumus pullottaa somasti.

- Nyt on sinun vuoro.

- Älä luule. Minä en ala strippaamaan serkulleni.

- Totta kai alat. Täytyyhän minunkin nähdä sinun vartalosi. Vähän tasapuolisuutta.

Laitan reippaampaa musiikkia ja komennan serkkuni ylös. Menen istumaan hänen paikalleen. Tomi nousee ylös ja repii muut vaatteet paitsi bokserit pois päältänsä.

- Tuo ei näyttänyt kovin sekskkäältä. Olisit vähän tanssinut musiikin tahdissa.

- En osaa.

Nousen ylös hymyillen ja menen Tomi eteen. Kosketan hänen komeaa ylävartaloaan ja katson silmiin.

- Kiinnostaako?

- Satu, onko se ihan oikein?

- Pystytkö kieltäytymään?

Suutelen häntä suulle ja Tomi kietoo käteni ympärille. Hän työntää minut makuuhuoneeseen ja kaataa minut sängylle. Tomi siirtyy heti stay upieni kimppuun ja alkaa rullata niitä hitaasti jalastani koko ajan alta paljastuvaa ihoani nuollen. Seuraavaksi hän ottaa alushousuni pois ja työntää kielensä kosteaan pilluuni. Värähdän nautinnosta hänen lipoessa alapäätäni.

Riisun hänen bokserit pois ja työnnän hänet alleni. Tomi repäisee rintaliivini kovaotteisesti irti ja alkaa ahnaasti nuolla kovia nännejäni. Vetäydyn ja otan hänen kovan kalun suuhuni. Tomi rentoutuu ja nauttii kieleni liikkeistä. Hän nousee istumaan ja pakottaa minun lopettamaan. Hänellä taisi olla orgasmi jo aika lähellä. Menen serkkuni syliin istumaan ja kiedon käteni hänen kaulaan. Samalla ohjaan hänen kalunsa pilluuni. Se uppoaa syvälle ja asento tuntuu mukavalta. Alan hitaasti naida Tomia.

Hän on hyvin rauhaton allani. Tomin kädet hiplaavat koko ajan vartaloani ja hän nuolee rintojani aggressiivisesti.

- Lopeta tuo hiplaaminen, tiuskaisen. Hän katsoo minua ja jatkaa yhä kiihkeämmin. Lopetan naimisen hetkeksi ja sanon:

- Lopeta! Tai minun täytyy sitoa sinun kädet sänkyyn kiinni.

Hän lopettaa ja katsoo minun iloisia silmiä. Hetkeksi serkkuni rauhoittuu ja nauttii liikehdinnästäni. Kohta hän alkaa jälleen puristelemaan rintojani. Arvasin, että Tomi haluaisi minun sitovan hänet, mutta en anna hänelle niin suurta nautintoa. Toistaiseksi ainoastaan edellinen poikakaverini on saanut nauttia kunnon käsittelystä.

Kiihdytän tahtia ja saan vartaloa tärisyttävän orgasmin. Tomi ottaa minut tiukemmin syliinsä ja huutaa nautinnosta ruiskuttaen samalla tavaraa sisääni. Kaadumme sängylle raukeina.

- Satu, se tuntui ihanalta, Tomi sanoo ja silittää hiuksiani.

- No joo, ihan hyvältä. Mutta sinä et ole vielä tavannut tuhmaa cheerleaderiä, sanon ja hymyilen hänelle.

- Voitko esitellä minut hänelle?

- Selvä.

Pyörähdän serkkuni päälle ja alan näykkiä rajusti hänen niskaansa.

7

10312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilliliisa

      Jtka tosta tuo oli tosi hyvä!!!

      oikeesti.

      :)

    • Haaveilija

      Haluan serkkuani hirveästi. Kunpa hänkin tekisi minulle tuolla tavalla (siis strippaisi).

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede tekee temput buaahaa


    • Anonyymi

      Minä ja serkku ollaan alaikäsii ja panetaan aina kun nähään koska me annetaan toistemme nauttia vuorotellen ja otetaan aina kps et kumpi saa imee alapäätä koska se tuntuu kivalta suussa myös silloin toisinpäin. Ja mun serkku on ottanut mun eessä vaatteita ihan eka otti housut sit paita sukat sit rintaliivi ja sit pikkarit ja sit se meni istuu sängyn päälle ja mä otin vaattet pois aattelin et eka otan sukat ja sit housut ja paita ja sit bokserit ja sit sängyssä tehtiinkin niin että mä sain nuoleskella serkun pillua 5min ja sit se imi mun munaa ja sit mentiinkin jo suihkuun koska siel paneminen tuntuu viel kivemmalta jote mentiin ja serkku laitti sen pillun mun munan sisälle tai siltä se näytti ja sit suhkussa pussattiin ja toisen kehot osu yhteen ja sen pillu on mun munassa ihan täpöö syvällä ja sit otettiin se siel pois ja kuivateltiin samal pyyhel samaan aikaan viel ja sit mum serkku otti mut reppu selkään vaikka omasta mielestä olisi mennyt toiain päin koska oon poika ja se tyttö sit menin pois sen reppu sylystä ja se päästi mut ja sit se halus mut sylkkyyn ja mä tulin sen sylkkyyn ja se imi mun pallei ja siin se

      • Anonyymi

        Ja spede ottaa nyt lääkkeet hopi hopi buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja spede ottaa nyt lääkkeet hopi hopi buaahaa

        No spede otat nyt ne lääkkeesi etkä vetkuttele täällä enää yhtään hopi hopi buaahaa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe