Latasin netistä elokuvan ja kun yritän katsoa sitä, niin windows media player ja VLC-player, jotka minulla on koneella eivät näytä sitä kuvaa. Ääni kuuluu tosi hyvin, mutta minkä asetuksen olen soittimista unohtanut laittaa päälle, että ne näyttäisivät myös sen kuvan? Ennen koneen päivitystä kuva näkyi aina, mutta nyt sieltä kuuluu vain ääni..
Yritän katsoa elokuvaa
12
429
Vastaukset
että VLC yhtäkkiä lakkasi näyttämästä kuvaa. Siihen auttoi uudelleenkäynnistys, jonka yhteydessä ajoin samalla levyn korjauksen. Tosin käyttis on Mac, Windowsissa tästä ei välttämättä ole apua kun vikamahdollisuuksia on siinä niin paljon.
- se vlc
mäelle ja poista KAIKKI divx kodekit. se vlc on linux puuroon tarkoitettu , kun katsot hallinnasta suorittimen käyttöä huomaat mistä on kysymys ..ok toimiva paketti winukkaan on bs player sen kaveriksi ffdshow,siinä kaikki täpit kiinni . silloin kaikki leffat näkyy etkä tule tarvitsemaan mediaplayeria tai muutakaan, ja suoritin tehon tarve tippuu olemattomaksi.
- vielä..
bs player on automaattinen myös tekstityksissä jos samassa kansiossa on leffa ja tekstitys toimii automaattisesti. kuten windowssissa kaikki muutkin asiat.
- Pege81
vielä.. kirjoitti:
bs player on automaattinen myös tekstityksissä jos samassa kansiossa on leffa ja tekstitys toimii automaattisesti. kuten windowssissa kaikki muutkin asiat.
Bs Playeria ei kannata mennä asentamaan, siitä saa mainosohjelman kylkiäisenä. Mikäli ei sit asenna versiota 1.37, mikä on viimeinen mainosvapaa versio.
- xxxxxxx
on ainoa mediasoitin mikä älyää esim.topfieldin digiboxsista siirretyn ohjelman näyttää suoraan elikkä ei tarvitse välttämättä muuttaa mihinkään dvd muotoon tai vastaavaan ja pelaa pirun hyvin XP...sä ainakin.
Pege81 kirjoitti:
Bs Playeria ei kannata mennä asentamaan, siitä saa mainosohjelman kylkiäisenä. Mikäli ei sit asenna versiota 1.37, mikä on viimeinen mainosvapaa versio.
Jos ohjelmasta pitää käydä hinkkaamaan jotain vanhaa versiota niin se tarkoittaa, että ohjelmalla ei ole mitään tulevaisuutta ja ennemmin tai myöhemmin sitä ei saa missään toimimaan ja lahoaa ominaisuuksiltaan kokoajan.
- harwan kypsi
M-Kar kirjoitti:
Jos ohjelmasta pitää käydä hinkkaamaan jotain vanhaa versiota niin se tarkoittaa, että ohjelmalla ei ole mitään tulevaisuutta ja ennemmin tai myöhemmin sitä ei saa missään toimimaan ja lahoaa ominaisuuksiltaan kokoajan.
että bsplayerin tarjoaja on ihmisiä jotka maksaa kaikesta vaikka saisivat ilmaiseksi ja tarkoittaa pro-versiota joka on mun mielestä yks niitä ainoita windowsohjelmia mitkä on hyviä, itse en silti siitä mitään maksaisi. Ilmaisversiosta pitää olla se vanha hyväksi havaittu versio joka ei mitenkään käsiin hajoa.
- -helkkuri sentään-
öööh..
Ei näy kuva silti.. Media playerissäkään, jossa ennen on näkynyt kuva.. ja teksti.. Pelkkä se musiikkiin kuuluva kuvio pyörii siinä ja elokuvan äänet kuuluu.. - wintoosailija
Minkä "päivityksen" menit tekemään? Se ilmeisesesti pisti jotain vinksin vonksin. Onko sinulla System Restore päällä? Jos on niin palauta wintoosa aikaan ennen päivitystä.
- -helkkuri sentään-
Minä en itse päivittänyt konetta. Sinne lisättiin muistia jne. ja laitettiin koko ohjelmisto uusiksi.
Kai minä nyt jotenkin saan elokuvat näkymään?? Eikö siellä vain olisi jokin täppä jäänyt täppäämättä näissä itse playereissä? - harwan kypsi
-helkkuri sentään- kirjoitti:
Minä en itse päivittänyt konetta. Sinne lisättiin muistia jne. ja laitettiin koko ohjelmisto uusiksi.
Kai minä nyt jotenkin saan elokuvat näkymään?? Eikö siellä vain olisi jokin täppä jäänyt täppäämättä näissä itse playereissä?kun olisit tuon viitsinyt kertoa heti aluksi niin ei olis tarvinnut jauhaa paskaa. Asenna ffdshow-filtteri niin videos alkaa taas näkymään.
- -alkuperäinen-
harwan kypsi kirjoitti:
kun olisit tuon viitsinyt kertoa heti aluksi niin ei olis tarvinnut jauhaa paskaa. Asenna ffdshow-filtteri niin videos alkaa taas näkymään.
*käsi*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525