heräsin tähän aamun ilman suudelmaasi
se on kuin kuiva kesä ilman sadetta
niin kuivat ovat huuleni
tänään elän ilman hymyäsi
aurinko paistaa ikkunan takaa
sisimmässäni on pilvinen päivä
yö ilman rakkauttasi
kuin takana oleva talvi
yksinäni on niin kylmä
varpaita paleltaa
huomenna kaikki
on kuitenkin toisin
Huomenna kaikki toisin
14
432
Vastaukset
- Kopittelija
Katoppas kun sattukin meillä samantyyppiset runot
ihan peräkkäin tähän...
Vähän sellaista varjoisempaa puolta siitä
rakkaudesta... vaiko sen puutteesta ...
Tai rakastamisen vaikeudesta joskus, kun
se vanha Aatami nostaa päätään !
Ihan kiva runo sinulla nyt kanssa ja välillä
vähän erilaista...
Pidin tummista väreistäsi...
Mutta mehän ei Kaaru niihin jäädä ! Vai kuinka ?
T. Mä Ite ;)- kaaru
ei toki
tummat värit
hus...hus
poista meistä:)))
rakastamisen vaikeus
niin monen ongelma
mutta päivä kerrallaan
elämässä eteenpäin
huumorilla:)
Eihän sitä kaikkea saa,
on semmostaki kuin - pula -aika
Mut mites sitä osaakaa - arvostaa
jos sen pusun - saa
kaaru
aurinko jospa see neki jalatki lämmittää,
hyvää alkanutta viikkoa, kiitos runostas...Liisa- kaaru
...sait tähän hetkeen
multa leveän hymyn
mainio vastaus
piristää:)))
- Minanoita
Huomenna kaikki voi olla
aivan toisin..
unessa näin
kuinka rakkaus
seisoi takaovellasi
sinä et päästänyt
sitä sisään
miksi et?
(tivaa noita otsa kurtussa, mietteliäänä=)))- kaaru
...turha miettii
mie oon sitten "kronkeli"
ei sen kummempaa
ei siit ovest niin vai
ketään päästetä:)))
- *MURUKULTA*
Noita höpöttää,, ,minä näin että se yritti piipusta aivan selvästi.. vai oliko se rännistä..pihkura,,
Noitaaaa!!! Ookko nää varmaaa? On se muka..no mikset päästäny? sisälle!
Siksi ku piti kirjoittaa näin hyvä runo,,Niikö? Sano jo! No! Anna tulla!
.."yö ilman rakkauttasi
kuin takana oleva talvi
yksinäni on niin kylmä
varpaita paleltaa
huomenna kaikki
on kuitenkin toisin"
Vaikutuksen teki tuo! Juuh, minuun pystyy vaikuttaa tuollain, kaanilla sanoilla,,,;)- kaaru
ootteks hurahtaneet kevääseen
kun tuutte piipusta tai roikutta rännist
ja kaiken lisäks mun koton
ei ne rännipidikkeet nii kauheest kestä
nauraa teijän jutuille täältä
ruudun takaa...
kiva ku poikkesit:)))
ja herkkää kaipausta
runossasi- kaaru
...sitä unelmoi näin kauniina kevätpäivänä
ja yrittää luoda sitä herkkää sanomaa
näihin runoihin
sanasi kuulostavat kivoilta
eli jotenkin onnistuin;)
Kiitos!
- O.Kuppi
Kaikki muuttuu paremmaksi jos vain
uskoo ja toivoo
Ja illalla villasukat jalkaan- kaaru
Uskoa ja toivoa kaikille lukijoille
villasukat jo jalassa toivotan;)
- Into.Lento
olkoon tämä päivä
kylmä ja pilvinen
huomenna tie on siloinen
oooo
huominen on erilainen- kaaru
niin onkin, lunta tullut taivaan täydeltä
nyt hieman valoistuu eli aurinko
tunkee itseään pilvien raosta
Kiitos Into...jatketaan päivä kerrallaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483