Huomenna kaikki toisin

kaaru

heräsin tähän aamun ilman suudelmaasi
se on kuin kuiva kesä ilman sadetta
niin kuivat ovat huuleni

tänään elän ilman hymyäsi
aurinko paistaa ikkunan takaa
sisimmässäni on pilvinen päivä

yö ilman rakkauttasi
kuin takana oleva talvi
yksinäni on niin kylmä
varpaita paleltaa

huomenna kaikki
on kuitenkin toisin

14

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kopittelija

      Katoppas kun sattukin meillä samantyyppiset runot
      ihan peräkkäin tähän...
      Vähän sellaista varjoisempaa puolta siitä
      rakkaudesta... vaiko sen puutteesta ...
      Tai rakastamisen vaikeudesta joskus, kun
      se vanha Aatami nostaa päätään !

      Ihan kiva runo sinulla nyt kanssa ja välillä
      vähän erilaista...

      Pidin tummista väreistäsi...
      Mutta mehän ei Kaaru niihin jäädä ! Vai kuinka ?

      T. Mä Ite ;)

      • kaaru

        ei toki
        tummat värit
        hus...hus
        poista meistä:)))

        rakastamisen vaikeus
        niin monen ongelma
        mutta päivä kerrallaan
        elämässä eteenpäin
        huumorilla:)


    • toivonliisa

      Eihän sitä kaikkea saa,
      on semmostaki kuin - pula -aika
      Mut mites sitä osaakaa - arvostaa
      jos sen pusun - saa

      kaaru
      aurinko jospa see neki jalatki lämmittää,
      hyvää alkanutta viikkoa, kiitos runostas...Liisa

      • kaaru

        ...sait tähän hetkeen
        multa leveän hymyn
        mainio vastaus
        piristää:)))


    • Minanoita

      Huomenna kaikki voi olla
      aivan toisin..

      unessa näin
      kuinka rakkaus
      seisoi takaovellasi

      sinä et päästänyt
      sitä sisään

      miksi et?

      (tivaa noita otsa kurtussa, mietteliäänä=)))

      • kaaru

        ...turha miettii
        mie oon sitten "kronkeli"
        ei sen kummempaa
        ei siit ovest niin vai
        ketään päästetä:)))


    • *MURUKULTA*

      Noita höpöttää,, ,minä näin että se yritti piipusta aivan selvästi.. vai oliko se rännistä..pihkura,,
      Noitaaaa!!! Ookko nää varmaaa? On se muka..no mikset päästäny? sisälle!

      Siksi ku piti kirjoittaa näin hyvä runo,,Niikö? Sano jo! No! Anna tulla!

      .."yö ilman rakkauttasi
      kuin takana oleva talvi
      yksinäni on niin kylmä
      varpaita paleltaa

      huomenna kaikki
      on kuitenkin toisin"

      Vaikutuksen teki tuo! Juuh, minuun pystyy vaikuttaa tuollain, kaanilla sanoilla,,,;)

      • kaaru

        ootteks hurahtaneet kevääseen
        kun tuutte piipusta tai roikutta rännist
        ja kaiken lisäks mun koton
        ei ne rännipidikkeet nii kauheest kestä
        nauraa teijän jutuille täältä
        ruudun takaa...

        kiva ku poikkesit:)))


    • ja herkkää kaipausta
      runossasi

      • kaaru

        ...sitä unelmoi näin kauniina kevätpäivänä
        ja yrittää luoda sitä herkkää sanomaa
        näihin runoihin

        sanasi kuulostavat kivoilta
        eli jotenkin onnistuin;)

        Kiitos!


    • O.Kuppi

      Kaikki muuttuu paremmaksi jos vain
      uskoo ja toivoo
      Ja illalla villasukat jalkaan

      • kaaru

        Uskoa ja toivoa kaikille lukijoille
        villasukat jo jalassa toivotan;)


    • Into.Lento

      olkoon tämä päivä
      kylmä ja pilvinen
      huomenna tie on siloinen

      oooo

      huominen on erilainen

      • kaaru

        niin onkin, lunta tullut taivaan täydeltä
        nyt hieman valoistuu eli aurinko
        tunkee itseään pilvien raosta

        Kiitos Into...jatketaan päivä kerrallaan:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe