Täällä olisi mies parhaassa iässä vapailla markkinoilla, mutta miksi? Nykymaailma on älyttömän pinnallinen. Ulkonäkö tuntuu olevan tärkeintä vastakkaisessa sukupuolessa, vaikka muut ominaisuudet ovat loppujen lopuksi tärkeämpiä. Jos ei naama miellytä, niin silloin peli on pelattu. Mitä nykynaiset miehestä hakevat? Oman kokemukseni mukaan siloposkisia komistuksia. Missä ovat naiset, jotka etsivät muutakin ja ovat kiinnostuneita siitäkin mitä on ulkokuoren alla? Jos tällaisia naisia löytyy tämän palstan lukijoista, niin yhteyttä saa ottaa:[email protected]
Naiset huom!
6
1188
Vastaukset
- kuules
Puhut asiaa. Eihän sen ulkonäön pitäisikään mitään ratkaista. Riksussa vaan naiset ei sitä kertakaikkiaan ymmärrä. Itse olen kyl naimisissa joten en suo voi sen enempää auttaa.
Mut hei tsemppii nyt kuitenkin. Kyllä sä vielä jonkun lyytin ittelles löydät ja elämä taas hymyilee. Lämpimiä keväänjatkoja sinulle! - täällä olis
komee mies ilman naista ikä 40 riksun muijat herätys
- Asenne ratkaisee :-)
Eräässä biisissä lauletaan "mene nyt ja katso peiliin, näet vastustajasi", joka omasta mielestäni pitää paikkansa. Ei naisia kiinnosta miehet, jotka kylpevät itsesäälissä. Kun joku katsoo sinua, nosta leukaa ja hymyile! Itsevarmuus on yksi asia miehessä, joka herättää naisen kiinnostuksen. Pienet eleet ovat tärkeitä! Kyllä naisia myös rumat miehet kiinnostaa, mutta nykyään rumat miehet kylpevät itsesäälissä ja kantavat ruhoansa siihen malliin, jolloin naisilla kiinnostus lopahtaa.
Eli vinkki rumalta mieheltä rumalle miehelle! OLE MIES! - neitivarattuneiti83
Luulen että suurin osa ihmisistä katsoo ensin ulkonäköä kun tapaa ja näkee tuntemattomia ihmisiä. Mutta ei kaikki sentään torju jos yrittää lähestyä ja tutustua. Eli siis ei muuta kuin rohkeasti jutustelemaan..mieluusti muualla kuin baareissa tms.Rohkeutta ja onnea etsintään! Kyllä varmasti joku löytyy, jos ei riksulainen niin onhan noita muitakin paikkakuntia..
- vielä naisia
jotka katsovat miehessä muutakin kuin ulkokuorta.
Itse ainakin arvostan enemmän mitä siellä korvien välissä on . Sillä mitä tekee miehellä jolla on komea ulkokuori , mutta muuten ääliö. Eli ei se ole ulkokuoresta kiinni . - ...!
Muista nyt että ihminenkin toimii vieteillään! Jokainen haluaa naida sitä omasta mielestä kauneinta, fyysisesti kiinnostavinta ihmistä! Niin sinäkin! Ainakin katselet niitä kuvista, jos ei muuten.
Mielestäni rumia ihmisiä ei silti ole olemassakaan. Ainakaan ulkonäkö ei saisi olla kenellekkään este tutustumasta toisiin ihmisiin. Ja pitää muistaa että sä voit tehdä paljon ulkonäöllesi tehdäksesi itsestsi kiinnostavamman. Ala pitää itsestäsi parempaa huolta, esim käy lenkillä tai salilla. Jos ei huvita, älä täällä valita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060