Missä iässä olette siirtyneet korokeistuimeen plus turvavöihin autossa?
milloin lapsi korokeistuimelle?
4
415
Vastaukset
- tuo uusi
laki sano, että vasta 3 vuotiaana aikasintaa saa vaihtaa pelkkään korokeistuimeen? Vai muistankö nyt väärin. No meillä jokatapauksessa korokeistuimeen siirrytty siinä 3,5 vuotiaana. Aikasemmin ei minusta oikeen pysty istumaan kunnolla suorassa jne.
- muksu
Korokeistuinta saa alkaa käyttämään, kun lapsi painaa 15-36kg . Meillä on vielä turvaistuin autossa ja lapsi painaa 16kg. Kesällä alamme käyttämään koroketta. Eli siis lapsen painon mukaan.
- tyttö 3v
Mä oon ajatellut ostaa vielä tuolle kolmeveelle sen vyöistuimen, jossa on selkänoja ja reunat, kun tuo esikoisen istuin menee loppukeväästä kakkoselle. Me matkustetaan autossa paljon, ja esim. nukkuminen onnistuu kunnon istuimella paremmin. Mutta ilmeisesti 15kg alkaen koroke on mahdollinen..
- ------
Meillä istuu 7 v selkänojallisessa korokeistuimessa, sellaisessa mistä saa selkänojan irti ja jää pelkkä korokeistuin. Matkustetaan paljon ja mielestäni tuntuu turvallisemmalta esim. nukkuessa ja muutenkin kun on sivusuojat. Hyvin mahtuu kun on säädettävä selkänoja ja niskatuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770