Pöytäkone ja wlan reititin on yhdistetty kaapeleilla modeemiin. Läppärillä surffaan langattomasti (välimatkat tukiasemaan noin 2-5m) mutta onkelma on että läppärillä ei videoiden katselu netistä oikeen onnistu, aina lataus keskeytyy tai on hidas. Pöytäkoneella kyllä onnistuu kaikki nettihommat vaivattomasti. Eli saakohan tuota langatonta yhteyttä jotenki paremmaksi esim säätämällä wlan reitittimen tai modeemin asetuksia? Belkin G router 802.11g ja tp-link modeemi.
ADSL2+/langaton reititin
4
2243
Vastaukset
- alinkki
Olen tästä ennenkin tänne kirjoitellut, liekö taas sama vika...
Pöytäkoneesi lienee ethernet-kaapelilla kiinni reitittimessä? Siinä hyvä ja asianmukainen yhteys?
Mitä ruudun alareunassa olevassa yhteysikonissa lukee osoittaessasi sitä hiirellä, siis wlanilla olevalla läppärilläsi? Onko yhteyden nimi varmasti sama, jonka olet avannut reitittimelle? Entä mikä tuossa ikonissa mainitaan yhteysnopeudeksi?- hias wlan
pöytäkone toimii hyvin ja yhteydet reitittimeen on mielestäni kunnossa, valot palaa kuten pitääkin. Läppärissä mulla on usb G adapteri, joka tuli reitittimen mukana. Läppärillä saan yhteyden reitittimeen kun menen vistan yhdistä valikosta ja yhdistän belkiniin(langaton verkko). Reitittimen ohjeessa kuitenkin pitäisi yhteys saada läppärille asennetun belkin wireless utility ohjelman kautta mutta ohjelma ei löydä verkkoa. Onkohan tässä semmonen juttu että olen ollut belkiniin yhteydessä tietokoneen oman wlan sovittimen kautta jolloin yhteys ehkä voisi olla hitaampi ,enkä tuon adapterin kautta vai kuinka???
- siinä läppärissä
hias wlan kirjoitti:
pöytäkone toimii hyvin ja yhteydet reitittimeen on mielestäni kunnossa, valot palaa kuten pitääkin. Läppärissä mulla on usb G adapteri, joka tuli reitittimen mukana. Läppärillä saan yhteyden reitittimeen kun menen vistan yhdistä valikosta ja yhdistän belkiniin(langaton verkko). Reitittimen ohjeessa kuitenkin pitäisi yhteys saada läppärille asennetun belkin wireless utility ohjelman kautta mutta ohjelma ei löydä verkkoa. Onkohan tässä semmonen juttu että olen ollut belkiniin yhteydessä tietokoneen oman wlan sovittimen kautta jolloin yhteys ehkä voisi olla hitaampi ,enkä tuon adapterin kautta vai kuinka???
on kaksi wlan-yhteyttä?
No, ei ihme että pätkii.
Nypi se adaperi pois ja käytä läppärin sisäänrakennettua wlania.
Tai toisinpäin, mutta eihän tuo vetele,
keskenään tappelevat. - hias wlan
hias wlan kirjoitti:
Eipä tuo pelaa vaikka mitä tekis. Pöytäkoneen nettikin näyttää toimivan yhtä hitaasti kun läppärin langaton tuolla ohjeitten mukaisella kytkennällä eli seinä->modeemi->wlan reititin->pöytäkone. Heti kun laitan modeemista suoraan pöytäkoneeseen jhdon ni toimii ku unelma ja sit piuha modeemista vielä reitittimeen ni läppäri toimii kohtalaisesti mutta edelleenkää videoiden katselu ei onnistu sillä läppärillä. Liekkö tuo reititin niin onneton. Niin ja tuo usb adapteri löytää kyllä naapurin langattomat muttei tuota omaa tukiasemaa, vittu. Läppärin oma wlan(atheros AR5006EG)löytää tuon tukiaseman mutta ajattelin että oisko se voinu olla nopeempi tuolla usb wlanilla (802.11g).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318