Varkaita

tavarakirppiksellä

Puolet myyntiin viedyistä tavaroista oli vaihtanut omistajaa ilman korvausta. Olisi pitänyt maksaa vain puolet paikkavuokrasta...

14

834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketuttaa ja paljon

Ihmetyttää tuollaiset ihmiset. Varastaisivat kaupoista niillä on mhadollisuus laittaa varastetut tavarat poistoihin ja varmaan on jotkut vakuutuksetkin olemassa. Miksi varatsaa ihmisiltä jotka tuo omia kamppeitaan myyntiin edes pienen määrän ylimääräistä rahaa toivossa? Ihmettelen ihmisten moraalia.
      Peräänkuuluttaisin myös muita ihmisiä vähän katselemaan toisiaan kirppiksillä ja jos näkee jonkun varastavan niin takista kiinni ja kassalle!

• olen kajaanin..........

kirppiksillä käynyt, eipä sielä mitään EDES varastamista ole ollut, just sellaista, jota olen pois heittänyt, voisiko olla joku varashälytys järjestelmä olla paikallaan.

• mutta muttamutta

Hälyttimet maksaa 20 senttiä kappale vielä kalliin pöytävuokran päälle. Ihan älytöntä rahastusta. Kun pöytä maksaa sen 27 euroa niin pitää myydä jo paljon halpoja tavaroita/vaatteita että saa sen kasaan, eikä tarvitse itse maksaa.

Kirppiksiltä löytää kyllä hyvääkin tavaraa, pitää väin käydä aika usein ja joko ihan aamulla tai illalla ennen sulkemista :)

• herää.......
        mutta muttamutta kirjoitti:

Hälyttimet maksaa 20 senttiä kappale vielä kalliin pöytävuokran päälle. Ihan älytöntä rahastusta. Kun pöytä maksaa sen 27 euroa niin pitää myydä jo paljon halpoja tavaroita/vaatteita että saa sen kasaan, eikä tarvitse itse maksaa.

Kirppiksiltä löytää kyllä hyvääkin tavaraa, pitää väin käydä aika usein ja joko ihan aamulla tai illalla ennen sulkemista :)

kysymys, kannattaako sitä sitten mennä myymään sinne mitään,jos ei jää itselle mitään

• kirppiskaija
        herää....... kirjoitti:

kysymys, kannattaako sitä sitten mennä myymään sinne mitään,jos ei jää itselle mitään

Aunperinhn on ollut tarkoitus päästä vanhasta tavarasta eroon, ei tehdä voittoa. Onhan se kiva jos jotain jää vaivanpalkaksi itselleenkin.
        Hommahan menee ihan naurettavaksi jos kukaan ei vie tavaraa myyntiin kun suurin osa tavarasta lähtee maksamattomana idioottien matkaan. mä en ymmärrä miksi pitää varastaa kirpparilta. Jos on tosiaan niin löysä moraali ,että pitää varastaa, niin varastaisivat "oikeista" kaupoista.

• 134735

Niin, no siellä Tavaraklirppiksellä on niin huono asiakaspalvelukin, tai ainakin hyvin valikoiva etten enää edes käy siellä. Sisälle tullessa ei tervehditä kuin iäkkäämpiä ihmisiä. Ei sieltä ole koskaan mitään ostamisen arvoista löytynyt, kalliita, likaisia ja rikkinäisiä tavaroita vaan. :(

• EN ole iäkäs :)

Minulle kyllä tervehditään aina. Jos ne ei vaan aina kerkeä, on nimittäin aina kassoilla porukkaa.
        Mä olen kans huomannu että Iitukka on mennyt huonompaan suuntaan kun siirtyi tuonne uuteen tilaan. City-kirppis on ihan vitsi - käyn siellä vain kun on liikaa aikaa ja halua pyöriä kaikissa paikoissa :D
        Tavarakirppikseltä sentään löytää jotain joskus :)

• tosi mukavia
        EN ole iäkäs :) kirjoitti:

Minulle kyllä tervehditään aina. Jos ne ei vaan aina kerkeä, on nimittäin aina kassoilla porukkaa.
        Mä olen kans huomannu että Iitukka on mennyt huonompaan suuntaan kun siirtyi tuonne uuteen tilaan. City-kirppis on ihan vitsi - käyn siellä vain kun on liikaa aikaa ja halua pyöriä kaikissa paikoissa :D
        Tavarakirppikseltä sentään löytää jotain joskus :)

kassatyöntekijöitä eipä muualla edes vaivauduta tervehtimään. Kovin on köyhää jos kirpparitavaratakin pitää varastaa pitäis ajatella omalle kohdalle sama. Älkää varastako kaupoistakaan koska asiakkaat sen maksaa hinnankorotuksina. Älkää varastako mistään niin ei tuu sanomisia.

• pitäisi olla
        tosi mukavia kirjoitti:

kassatyöntekijöitä eipä muualla edes vaivauduta tervehtimään. Kovin on köyhää jos kirpparitavaratakin pitää varastaa pitäis ajatella omalle kohdalle sama. Älkää varastako kaupoistakaan koska asiakkaat sen maksaa hinnankorotuksina. Älkää varastako mistään niin ei tuu sanomisia.

onnellinen jos päivää sanovat muorit kassalla ja kun viikonpäästä tulet hakemaan on puolet tavaroista varastettu.eikä edes välillä ole mitään mahdollisuutta tarkastaa mitä myyty. ihme paikka. ei ikinä enää

• viette tavaraa
        pitäisi olla kirjoitti:

onnellinen jos päivää sanovat muorit kassalla ja kun viikonpäästä tulet hakemaan on puolet tavaroista varastettu.eikä edes välillä ole mitään mahdollisuutta tarkastaa mitä myyty. ihme paikka. ei ikinä enää

myyntiin et olette työnantajia kassahenkilöille ja niiden vastuulla teidän tavaranne. Pitäis vilkaista asiakkaita ettei tavaraa vain ulos kannella ilman maksua. Siitähän ne palkkansa saa.

• että mitä
        pitäisi olla kirjoitti:

on myyty kun pidät kirjaa mitä olet vienyt myyntiin, ja myyntisaldo selviää kysymällä.

• on, että

paikka on siisti, valoisa, ystävällinen henkiökunta, en huomannut varasteluja omien myyntitavaroiden joukosta, monenlainen tavara tekee kauppansa; vaatteet, koriste-esineet, cd:t, lasten lelut ja vaatteet, astiat lasitavara, yms yms. Aion mennä toistekkin myymään. t. tyytyväinen myyjätär

• ole edes hälyjä...

Ja myynnin aikana et tiedä hevon paskaa kun tavara paikalta häviää onko varastettu vai myyty kun ei ole kunnon hintalappuja kassalla mistä tarkastaa....ei siinä paljon lohduta kun varkaat kantaa tavarat hymyilevien mummojen ohi....

• maksaa kun otat
        ole edes hälyjä... kirjoitti:

Ja myynnin aikana et tiedä hevon paskaa kun tavara paikalta häviää onko varastettu vai myyty kun ei ole kunnon hintalappuja kassalla mistä tarkastaa....ei siinä paljon lohduta kun varkaat kantaa tavarat hymyilevien mummojen ohi....

paikan ja parikymmentä hälyä.... ja siihen vielä MAKSULLISET PAKOLLISET hintalaput... ja kun ihmiset eivät käytä hälyjä ...... VARKAIDEN OSTOPAIKKA ... PIENTÄ RAHASTUSTA..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2551
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe