onkohan täällä mulle kohtalotovereita? kävi siis niin,että tulin kaapista ulos.kerroin kotiväelle,että olen bi ja seurustelen tytön kanssa.olen siis itse 23vuotias nainen,ennen tätä seurustellut vain miesten kanssa.no,isäni on sanonut ettei tule koskaan hyväksymään tyttöystävääni.kummitätini jonka kanssa olen aina ollut läheinen sanoi ihan samaa.olen aika hukassa.ja todella pettynyt.luulin että he voivat rakastaa minua ehdoitta olimpa millainen hyvänsä...joten aikamoinen isku päin kasvoja kyllä tuli.jos täällä on kohtalotovereita niin olisi lohdullista jakaa ajatuksia teidän kanssa.
._.
6
743
Vastaukset
- sinkka5
Älä lannistu,äläkä missään nimessä tunne syyllisyyttä sillä se on sinun elämäsi ja sinulla on täysi oikeus elää ja päättää mitä teet,kerran me täällä vaan ollaan,ja jos sukusi ei voi sitä hyväksyä se on heidän ongelma.niin surullista kuin se onkin,mutta uskon että he ajan oloon oppivat hyväksymään asian kunhan aikansa sitä märehtivät.
Voimia sinulle.- aloittaja
kiitos kannustavista sanoista.olen kyllä päättänytkin etten anna sukulaisten mielipiteen vaivata itseäni.silti vain mietityttää että mikä tässä muka on heidän mielestään niin pahaa ettei sitä voi hyväksyä...
- ota ennen Valintatalosta uusi
aloittaja kirjoitti:
kiitos kannustavista sanoista.olen kyllä päättänytkin etten anna sukulaisten mielipiteen vaivata itseäni.silti vain mietityttää että mikä tässä muka on heidän mielestään niin pahaa ettei sitä voi hyväksyä...
duunis, ni ehkä se selviää joku päivä.
- Babyes
Elä omaa unelmaasi ja anna olla ihan omassa arvossaan isäsi ja sukulaisesi sanomiset...Kyllä asia on niin, että jotkut vain ovat niin saakelin vanhanaikaisia tai jotain, etteivät tosiaankaan ymmärrä/halua ymmärtää muunlaisia, kuin perinteisiä suhteita. Eihän se sinua miksikään ihmisenä muuta, että seurustelet naisen kanssa, päinvastoin tuot esille rohkeuttasi, joka on ihailtavaa. Kyllä ne jollakin lailla ajan kanssa sitte mukautuvat tilanteeseen...Tsemppiä ja ihanaa suhdetta:)
- miten jaksat kestää
tota elämää. Tee itse jotain ja lakkaa uikuttaminen heti.
- aloittaja
kiitosta rohkaisevista sanoista myös sinulle :) sukulaiset tosiaan taitavat olla melkoisen vanhanaikaisia :( minkäs sille voi. itse kyllä olen tyttöni kanssa onnellisempi ku koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986