Mä sanoisin kyllä että linuxin kuolema on yhtä varma kuin verot, satavarma. Jo pelkkä paskanjauhanta jota linux-trollit harrastaa, sekä jatkuvasti laskeva käyttäjäkunta osoittaa ja todistaa sen.
Olin itse aiemmin linuxisti ja vielä vannoutunut sellainen ja puolustin linuxia henkeen ja vereen kunnes totuus iski päin naamaa ja kovaa. Tajusin ettei linuxilla voi olla mitään tulevaisuutta. Se kenties jyrää palvelimissa nyt, mutta odottakaa muutama vuosi. Linuxistit itsekin todenneet linuxin paskaksi. Eikä ilmaisella paskalla voi olla tulevaisuutta ei niin minkäänlaista.
Kyllä se on Microsoft ja Windows joka on tulevaisuuden käyttis. Ei, en viitsi sanoa että avaruusajan käyttis, koska sellaisen sanominen on naurettavaa ja avaruusaika on jo mennyt ohi. Sanon että tulevaisuuden käyttis.
Linuxin kuolema on satavarma!
36
920
Vastaukset
- esimerkki.
Tällaiset viestit ovat merkki Windowsin saattohoidon alkamisesta. Kiitos siitä. ;)
- vois sit
kommentoida että ne on merkki linuxin saattohoidon alkamisesta.
- ei M$ palkkalistoilla oleva
Tulevaisuudessa windowsia näkee ainoastaan museoissa ja joillakin harvoilla alan harrastajilla ;)
- ex-linuxisti
Sitä tulevaisuutta on linux-trollit povanneet jo vuosikaudet. Miksei mitään tapahdu? Linux on edelleen samassa asemassa kuin vuosikaudet sitten. Se alle prosentin käyttäjämäärä ei paljoa anna viitettä linuxin noususta. :D
ex-linuxisti kirjoitti:
Sitä tulevaisuutta on linux-trollit povanneet jo vuosikaudet. Miksei mitään tapahdu? Linux on edelleen samassa asemassa kuin vuosikaudet sitten. Se alle prosentin käyttäjämäärä ei paljoa anna viitettä linuxin noususta. :D
Millos M$ alkaa yleistymään sulautetuissa (lasken robotit, tietoverkon laitteet, yms näihin), autoissa, kodin laitteissa...?
Aloitetaan ensin näistä...
;-)
Kuten huomaat, voittoa ei voita mikään... Noista se sit pikkuhiljaa yleistyy kansan pariin, kuten nyt alkaa tapahtumaan...ex-linuxisti kirjoitti:
joka antaa Linuxille alle prosentin markkinaosuuden, on kolme vuotta näyttänyt Windowsille jatkuvaa laskua — yli 95 prosentista noin 89:ään.
Kuka olikaan voittaja ja mikä se "tulevaisuuden käyttis? Ei Linux, mutta ei Windowskaan...;)- ???
RepeRuutikallo kirjoitti:
joka antaa Linuxille alle prosentin markkinaosuuden, on kolme vuotta näyttänyt Windowsille jatkuvaa laskua — yli 95 prosentista noin 89:ään.
Kuka olikaan voittaja ja mikä se "tulevaisuuden käyttis? Ei Linux, mutta ei Windowskaan...;)Kumpi on suurempi % osuus, 98% vai 0,98%? Koska Linuxilla on edelleen noin pieni % osuus, Linux ei ole syönyt XP:n osuutta, vaan sen on tehnyt Mac ja Vista.
"Kuka olikaan voittaja ja mikä se "tulevaisuuden käyttis? Ei Linux, mutta ei Windowskaan...;)"
Juuri näin. Ei Linuxista ole Windowsin uhkaajaksi, vaan MAC se saattaa olla. Mutta pitkä matka MAC:llakin siihen vielä on. - ex-linuxisti
djmosse kirjoitti:
Millos M$ alkaa yleistymään sulautetuissa (lasken robotit, tietoverkon laitteet, yms näihin), autoissa, kodin laitteissa...?
Aloitetaan ensin näistä...
;-)
Kuten huomaat, voittoa ei voita mikään... Noista se sit pikkuhiljaa yleistyy kansan pariin, kuten nyt alkaa tapahtumaan...vaikka windowsia olis jo noissa embedded laitteissa? Oletko kurkannut jokaisen laitteen sisään ja kysynyt siltä että mitä olet tänään syönyt, pyöriikö sisälläsi linux vai windows...heh heh :D
- hätäsuuri
Sun tällaset viestit just todistaa kuinka mikkismonopoli on murtumassa ja hyvä niin.
- ex-linuxisti
Tuollaisille väitteille mä vaan nauran. Mikkis ei mihinkään murru, Mikkis murskaa teidät!
Sitäpaitsi mä en ole mikään merkonomi. En toimi kaupallisella alalla ollenkaan. Ei silti estä mua pitämästä windowsia parempana vaikka en olekaan Microsoftilla duunissa enkä myy sen tuotteita. Käytän kyllä. Ja ilolla. - pois...
ex-linuxisti kirjoitti:
Tuollaisille väitteille mä vaan nauran. Mikkis ei mihinkään murru, Mikkis murskaa teidät!
Sitäpaitsi mä en ole mikään merkonomi. En toimi kaupallisella alalla ollenkaan. Ei silti estä mua pitämästä windowsia parempana vaikka en olekaan Microsoftilla duunissa enkä myy sen tuotteita. Käytän kyllä. Ja ilolla....niin kauan kuin vielä naurattaa. Hymyt hyytyy kohta. ;)
- ex-linuxisti
pois... kirjoitti:
...niin kauan kuin vielä naurattaa. Hymyt hyytyy kohta. ;)
Ne teidän suuret puheet ja iso uho ei auta tippaakaan linuxin menestymisessä, voi käydä päinvastoin. Kuten minun tapauksessa, eli että menetätte loputkin käyttäjät ja porukka siirtyy takaisin windowsiin...tai korkeintaan hommaa Macin. :D
Vitut sinä mikään ex-linuxisti ole, olet Pentti Nelonen tai samanhenkinen moukka joka sai rasvaa koneeseen puusilimän vuodatuksesta. Tai jos puusilimän kitkerä teksti todella saa jonkun vaihtamaan linuxista takaisn windowsiin niin aika heikoin eväin on sitten ollut muutenkin liikkeellä.
Puhut linuxin murskaamisesta, linuxtrolleista, windowsista tulevaisuuden käyttöjärjestelmänä, ilmaisesta paskasta jne. eli olet Pentti. Häpeä rölli!- ex-linuxisti
Vannon kautta kiven ja kannon että vielä eilen olin linuxisti henkeen ja vereen. Puusilimän viesti sai minut ajattelemaan asiaa uudestaan...mm. mitä etua oikeastaan minulle on linuxista ja koska se on niin paska niin miksi ihmeessä edes käyttäisin sitä enää?
Asiaa "auttoi" puusilimän ylimielisenä heittämät herjaukset, eli jos joku on moukka niin niitä moukkia löytyy juuri teissä linuxisteissa.
Jos et usko niin et usko mutta näin asia ihan tasavarmasti on ja täyttä totta.
En ole Penttiä koskaan nähnytkään.
"Tai jos puusilimän kitkerä teksti todella saa jonkun vaihtamaan linuxista takaisn windowsiin niin aika heikoin eväin on sitten ollut muutenkin liikkeellä. "
Jos asian esittää noinkin typerästi kuin puusilimä sen teki ja se saa jonkun vaihtamaan leiriä, niin olisikohan silloin vika asian esittäjässä? Nimittäin tuonkin asian mitä puusilimä esitti, olisi voinut esittää fiksummin ja rakentavamminkin mutta ei vaan onnistu, se kertoo jotain linuxistien sielun elämästä ja siitä mitä päänsisällä liikkuu. Toistaiseksi olen taipuvainen uskomaan että fiksummin käyttäytyvät ovat muualla kuin linux-leirissä.
Kunnes pystytte todistamaan että teissä oikeasti on fiksuja ja käyttäytymään pystyviä ihmisiä ja että linux-järjestelmästänne TODELLA on jotain käytännön hyötyä tavallisille ihmisille niin palataan sitten uudestaan asiaan. - peruukkia?
ex-linuxisti kirjoitti:
Vannon kautta kiven ja kannon että vielä eilen olin linuxisti henkeen ja vereen. Puusilimän viesti sai minut ajattelemaan asiaa uudestaan...mm. mitä etua oikeastaan minulle on linuxista ja koska se on niin paska niin miksi ihmeessä edes käyttäisin sitä enää?
Asiaa "auttoi" puusilimän ylimielisenä heittämät herjaukset, eli jos joku on moukka niin niitä moukkia löytyy juuri teissä linuxisteissa.
"Tai jos puusilimän kitkerä teksti todella saa jonkun vaihtamaan linuxista takaisn windowsiin niin aika heikoin eväin on sitten ollut muutenkin liikkeellä. "
Jos asian esittää noinkin typerästi kuin puusilimä sen teki ja se saa jonkun vaihtamaan leiriä, niin olisikohan silloin vika asian esittäjässä? Nimittäin tuonkin asian mitä puusilimä esitti, olisi voinut esittää fiksummin ja rakentavamminkin mutta ei vaan onnistu, se kertoo jotain linuxistien sielun elämästä ja siitä mitä päänsisällä liikkuu. Toistaiseksi olen taipuvainen uskomaan että fiksummin käyttäytyvät ovat muualla kuin linux-leirissä.
Kunnes pystytte todistamaan että teissä oikeasti on fiksuja ja käyttäytymään pystyviä ihmisiä ja että linux-järjestelmästänne TODELLA on jotain käytännön hyötyä tavallisille ihmisille niin palataan sitten uudestaan asiaan.>...linuxistien sielun elämästä ja siitä mitä päänsisällä liikkuu.
Ja vielä eilen sinäkin oli ns. linuxisti?
Näin nopea ÄO:n paraneminen on yleensä yhdistetty siihen että blondi käyttää tekoälyä vetätämällä mustan peruukin päähänsä. ;) - ex-linuxisti
peruukkia? kirjoitti:
>...linuxistien sielun elämästä ja siitä mitä päänsisällä liikkuu.
Ja vielä eilen sinäkin oli ns. linuxisti?
Näin nopea ÄO:n paraneminen on yleensä yhdistetty siihen että blondi käyttää tekoälyä vetätämällä mustan peruukin päähänsä. ;)enkä mikään hemmetin pervo!!! Mutta mielestäni ihmisellä on oikeus muuttaa mieltään ja mielipiteitään kun annetaan tarpeeksi ajattelemisen aihetta!
Tuo kettuilusi on jälleen osoitus siitä miten ylimielisiä, ja käytöstapoja omaamattomia linuxistit ovat!
Ja kyllä, vielä eilen olin linuxisti. En ole enää. - se menee
ex-linuxisti kirjoitti:
enkä mikään hemmetin pervo!!! Mutta mielestäni ihmisellä on oikeus muuttaa mieltään ja mielipiteitään kun annetaan tarpeeksi ajattelemisen aihetta!
Tuo kettuilusi on jälleen osoitus siitä miten ylimielisiä, ja käytöstapoja omaamattomia linuxistit ovat!
Ja kyllä, vielä eilen olin linuxisti. En ole enää.Mielipiteitä voi vaihtaa vaikka päivittäin mutta se kun kerroit että:
"se kertoo jotain linuxistien sielun elämästä ja siitä mitä päänsisällä liikkuu"
kestää läpi elämän. ;) - Penguin
ex-linuxisti kirjoitti:
enkä mikään hemmetin pervo!!! Mutta mielestäni ihmisellä on oikeus muuttaa mieltään ja mielipiteitään kun annetaan tarpeeksi ajattelemisen aihetta!
Ja kyllä, vielä eilen olin linuxisti. En ole enää."Ja kyllä, vielä eilen olin linuxisti. En ole enää."
Mikähän oli käyttis? - ex-linuxisti
Penguin kirjoitti:
"Ja kyllä, vielä eilen olin linuxisti. En ole enää."
Mikähän oli käyttis?Omassa koneessani oli...tai on vieläkin kun en ole ehtinyt sitä vaihtaa tähän hätään, Xubuntu 8.04.1 ja toisessa koneessa Puppy Linux 4.0.
Vaihto takaisin Windowsiin tulee kunhan kerkeen, viikolla en nimittäin ala laittamaan konetta yhtään, en tipan vertaa. Ja sitten kun saan yhden koneprojektini valmiiksi niin laitan siihen Vistan. Mutta mulla menee aikaa monenlaiseen muuhunkin asiaan, ei ihmisen elämä ole eikä voi olla pelkkää tietotekniikkaa ja joskus sitä vaan haluaa katsella telkkariakin, varsinkin kun tulee paljon mielenkiintoisia juttuja. ex-linuxisti kirjoitti:
Kunnes pystytte todistamaan että teissä oikeasti on fiksuja ja käyttäytymään pystyviä ihmisiä ja että linux-järjestelmästänne TODELLA on jotain käytännön hyötyä tavallisille ihmisille niin palataan sitten uudestaan asiaan."kertoo jotain linuxistien sielun elämästä ja siitä mitä päänsisällä liikkuu"
No ei varmasti kerro mitään muuta kuin että kiukkuisella muijalla oli tavallista huonompi hetki ;D Miten helvetissä voit yleistää noin karkeasti että vertaat
- kiukkuista naishenkilöä
- jolla on pms päällä
- joka on päissään
- ja tavallistakin ärempi
kaikkiin muihin linuxkäyttäjiin ja heidän mielentilaansa. Itse olet ihan sekopää, ilmankos arvostat Pentti Nelosen valheita.- ex-linuxisti
exergy kirjoitti:
"kertoo jotain linuxistien sielun elämästä ja siitä mitä päänsisällä liikkuu"
No ei varmasti kerro mitään muuta kuin että kiukkuisella muijalla oli tavallista huonompi hetki ;D Miten helvetissä voit yleistää noin karkeasti että vertaat
- kiukkuista naishenkilöä
- jolla on pms päällä
- joka on päissään
- ja tavallistakin ärempi
kaikkiin muihin linuxkäyttäjiin ja heidän mielentilaansa. Itse olet ihan sekopää, ilmankos arvostat Pentti Nelosen valheita.Sinunkin tekstisi paljasti ettette te linuxistit osaa muuta kuin valehdella, väännellä ja herjata:
"Itse olet ihan sekopää,"
En mielestäni ole sekopää. Mutta se että haukut minua sellaiseksi osoittaa että te linuxistit ette kykene muuhun kuin haukkumiseen. Sekään ei teille käy että joku on erimieltä. Jos joku tykkää windowsista niin heti alatte parjata ja haukkua kyseistä henkilöä ja sanotte vajakeiksi ja ties miksi. Ei, pitää olla tismalleen samaa mieltä jotta ei tulisi haukutuksi. Miksi ette anna ihmisten käyttää niitä käyttiksiä joita haluavat? Miksi pitää alkaa haukkumaankin vielä?
Ja vielä...nuo kertomasi jutut PMS:t ym. ei ole silti mikään peruste käyttäytyä ihan sikamaisesti ja aloittaa henkilökohtaisia herjauksia! ex-linuxisti kirjoitti:
Sinunkin tekstisi paljasti ettette te linuxistit osaa muuta kuin valehdella, väännellä ja herjata:
"Itse olet ihan sekopää,"
En mielestäni ole sekopää. Mutta se että haukut minua sellaiseksi osoittaa että te linuxistit ette kykene muuhun kuin haukkumiseen. Sekään ei teille käy että joku on erimieltä. Jos joku tykkää windowsista niin heti alatte parjata ja haukkua kyseistä henkilöä ja sanotte vajakeiksi ja ties miksi. Ei, pitää olla tismalleen samaa mieltä jotta ei tulisi haukutuksi. Miksi ette anna ihmisten käyttää niitä käyttiksiä joita haluavat? Miksi pitää alkaa haukkumaankin vielä?
Ja vielä...nuo kertomasi jutut PMS:t ym. ei ole silti mikään peruste käyttäytyä ihan sikamaisesti ja aloittaa henkilökohtaisia herjauksia!Sinähän se tässä juuri sekoilet, ensin kehuskelet olevasi linuxisti tai siis ex-linuxisti ja paljastat ymmärtämättömyytesi koko linuxista samaan aikaan. Samalla herjaat linuxkäyttäjiä, otetaanpa parit esimerkit
"Jo pelkkä paskanjauhanta jota linux-trollit harrastaa"
Eli kaikki linuxkäyttäjät ovatmielestäsi trolleja?
"Linuxistit itsekin todenneet linuxin paskaksi"
Eivät todellakaan ole, keinolinuxistit vain.
"Linux on edelleen samassa asemassa kuin vuosikaudet sitten"
Paljon kehittyneempi kuin vaikkapa 3 vuotta sitten.. oletko sinäkin niitä market sharen lukijoita?
"Mikkis murskaa teidät!"
No hui helvetti!
"en olekaan Microsoftilla duunissa enkä myy sen tuotteita. Käytän kyllä. Ja ilolla."
Etkö sinä vielä eilen ollut linuxisti, tänään ex-linuxisti eikä sen windowsin pitänyt vielä olla asennettukaan?
"Ne teidän suuret puheet ja iso uho ei auta tippaakaan linuxin menestymisessä"
Sinua sen sijaan "mikkis murskaa" jutut lohduttavat ;D ;D
"mitä etua oikeastaan minulle on linuxista ja koska se on niin paska niin miksi ihmeessä edes käyttäisin sitä enää? "
Sitä minäkin ihmettelen, ilmeisesti et ole sitä käyttänyt juuri mihinkään kun kyselet tuollaisia.
Tätä viimeistä minä juuri tarkoitan rivien välistä, Linux on paljon muutakin kuin firefox, kaffeine ja openoffice. Linuxin vahvuus onkin muualla kuin neljännesmiljoonassa sharewarefreewaretrialdemo-ohjelmassa joista puolet on haittaohjelmia. Todellinen poweri löytyy pinnan alta, peruskäyttöön pystyy graafisestikin.
Mutta eipä se minulta ole pois jos sinä olet tuollainen pehmopää että haukut linuxkäyttäjiä heti kun puusilimän äkäinen sotahuuto aivopesi sinusta mikkispojan.
"Kunnes pystytte todistamaan että teissä oikeasti on fiksuja ja käyttäytymään pystyviä ihmisiä"
No minä en aio todistaa sinulle yhtään mitään, et kai oikeasti kuvittele että mene tuollaisen asennevamman edessä polvilleni matelemaan phuhhuh ja tuommoiselle jotain todistelemaan. Toistaiseksi saat tyytyä ihan vaan henkilökohtaisiin herjoihin kunnes pääset itse vähän tasapainoon itsesi kanssa.- tiukalla.
ex-linuxisti kirjoitti:
Omassa koneessani oli...tai on vieläkin kun en ole ehtinyt sitä vaihtaa tähän hätään, Xubuntu 8.04.1 ja toisessa koneessa Puppy Linux 4.0.
Vaihto takaisin Windowsiin tulee kunhan kerkeen, viikolla en nimittäin ala laittamaan konetta yhtään, en tipan vertaa. Ja sitten kun saan yhden koneprojektini valmiiksi niin laitan siihen Vistan. Mutta mulla menee aikaa monenlaiseen muuhunkin asiaan, ei ihmisen elämä ole eikä voi olla pelkkää tietotekniikkaa ja joskus sitä vaan haluaa katsella telkkariakin, varsinkin kun tulee paljon mielenkiintoisia juttuja.>...tulee kunhan kerkeen...
Onko Windowsin asentaminen niin mahdoton urakka?
Linuxin asentamiseen työkuntoon menee alle tunti. Montako tuntia olet väsännyt näitä viestejä tänne viimeisen kolmen päivän aikana? ;) - ex-linuxisti
tiukalla. kirjoitti:
>...tulee kunhan kerkeen...
Onko Windowsin asentaminen niin mahdoton urakka?
Linuxin asentamiseen työkuntoon menee alle tunti. Montako tuntia olet väsännyt näitä viestejä tänne viimeisen kolmen päivän aikana? ;)en ala viikolla minkäänlaisiin asennushommiin vaikka se veis 2 minuuttia! Piste. Minä teen nuo hommat viikonloppuisin, viikolla teen ihan muuta ja koneella surffaan S24:ssä, maksan laskut ja lähetän s-postit mutta kaikki muu atk-homma saa jäädä viikonlopuksi.
- ex-linuxisti
exergy kirjoitti:
Sinähän se tässä juuri sekoilet, ensin kehuskelet olevasi linuxisti tai siis ex-linuxisti ja paljastat ymmärtämättömyytesi koko linuxista samaan aikaan. Samalla herjaat linuxkäyttäjiä, otetaanpa parit esimerkit
"Jo pelkkä paskanjauhanta jota linux-trollit harrastaa"
Eli kaikki linuxkäyttäjät ovatmielestäsi trolleja?
"Linuxistit itsekin todenneet linuxin paskaksi"
Eivät todellakaan ole, keinolinuxistit vain.
"Linux on edelleen samassa asemassa kuin vuosikaudet sitten"
Paljon kehittyneempi kuin vaikkapa 3 vuotta sitten.. oletko sinäkin niitä market sharen lukijoita?
"Mikkis murskaa teidät!"
No hui helvetti!
"en olekaan Microsoftilla duunissa enkä myy sen tuotteita. Käytän kyllä. Ja ilolla."
Etkö sinä vielä eilen ollut linuxisti, tänään ex-linuxisti eikä sen windowsin pitänyt vielä olla asennettukaan?
"Ne teidän suuret puheet ja iso uho ei auta tippaakaan linuxin menestymisessä"
Sinua sen sijaan "mikkis murskaa" jutut lohduttavat ;D ;D
"mitä etua oikeastaan minulle on linuxista ja koska se on niin paska niin miksi ihmeessä edes käyttäisin sitä enää? "
Sitä minäkin ihmettelen, ilmeisesti et ole sitä käyttänyt juuri mihinkään kun kyselet tuollaisia.
Tätä viimeistä minä juuri tarkoitan rivien välistä, Linux on paljon muutakin kuin firefox, kaffeine ja openoffice. Linuxin vahvuus onkin muualla kuin neljännesmiljoonassa sharewarefreewaretrialdemo-ohjelmassa joista puolet on haittaohjelmia. Todellinen poweri löytyy pinnan alta, peruskäyttöön pystyy graafisestikin.
Mutta eipä se minulta ole pois jos sinä olet tuollainen pehmopää että haukut linuxkäyttäjiä heti kun puusilimän äkäinen sotahuuto aivopesi sinusta mikkispojan.
"Kunnes pystytte todistamaan että teissä oikeasti on fiksuja ja käyttäytymään pystyviä ihmisiä"
No minä en aio todistaa sinulle yhtään mitään, et kai oikeasti kuvittele että mene tuollaisen asennevamman edessä polvilleni matelemaan phuhhuh ja tuommoiselle jotain todistelemaan. Toistaiseksi saat tyytyä ihan vaan henkilökohtaisiin herjoihin kunnes pääset itse vähän tasapainoon itsesi kanssa.sun järkesi oikein juoksee?
>"en olekaan Microsoftilla duunissa enkä myy sen tuotteita. Käytän kyllä. Ja ilolla."
Etkö sinä vielä eilen ollut linuxisti, tänään ex-linuxisti eikä sen windowsin pitänyt vielä olla asennettukaan? <
Siis mähän olen ollut aiemmin windowsisti. Siitä tiedän mitä on käyttää windowsia! Okei, sanoin vähän väärin tuossa että käytän, koska olen nyt käyttänyt jonkun aikaa linuxia, mutta sitä ennen käytin windowsia!
>"Kunnes pystytte todistamaan että teissä oikeasti on fiksuja ja käyttäytymään pystyviä ihmisiä"
No minä en aio todistaa sinulle yhtään mitään, et kai oikeasti kuvittele että mene tuollaisen asennevamman edessä polvilleni matelemaan phuhhuh ja tuommoiselle jotain todistelemaan. Toistaiseksi saat tyytyä ihan vaan henkilökohtaisiin herjoihin kunnes pääset itse vähän tasapainoon itsesi kanssa. <
Herjaaminen on sinusta sitten asiallista käytöstä? Eli jos olisin pysynyt linuxissa, niin olisin sun mielestäsi ok mutta kun vaihdoin leiriä niin minusta tulikin vihollinen? Asia selvä! Sitten olen vihollinen.
>"mitä etua oikeastaan minulle on linuxista ja koska se on niin paska niin miksi ihmeessä edes käyttäisin sitä enää? "
Sitä minäkin ihmettelen, ilmeisesti et ole sitä käyttänyt juuri mihinkään kun kyselet tuollaisia.<
Olen käyttänyt linuxia tavallisiin asioihin, surffailuun, sähköpostiin jne. eli en ole siis löytänyt linuxista oikeastaan mitään erikoista ja ihmeellistä että se ajaisi windowsin edelle. Olen kyllä törmännyt ongelmiin, mm. totaalisiin jumiutumisiin. On kone mennyt välillä niin jumiin ettei saanut sitä oikeneen muuta kuin uudelleenkäynnistyksellä ja sekin virtanappulan kautta. - just.
ex-linuxisti kirjoitti:
en ala viikolla minkäänlaisiin asennushommiin vaikka se veis 2 minuuttia! Piste. Minä teen nuo hommat viikonloppuisin, viikolla teen ihan muuta ja koneella surffaan S24:ssä, maksan laskut ja lähetän s-postit mutta kaikki muu atk-homma saa jäädä viikonlopuksi.
>...ala viikolla minkäänlaisiin asennushommiin...
Kärsit mieluummin vaikka "ihan paskaa" Linux-konetta viikon ennemmin kuin asennat "avaruusajan" Windowsin?
Sinulla on siis tiedossa minkälainen projekti Windowsin asentaminen on ajankäytöltään? Sitten vielä kaikki hyötysoftat ja piruntorjuntamekanismit! Siinä palaa helposti yksi työpäivä, kömpelöimmillä kaksikin. ;) - ex-linuxisti
just. kirjoitti:
>...ala viikolla minkäänlaisiin asennushommiin...
Kärsit mieluummin vaikka "ihan paskaa" Linux-konetta viikon ennemmin kuin asennat "avaruusajan" Windowsin?
Sinulla on siis tiedossa minkälainen projekti Windowsin asentaminen on ajankäytöltään? Sitten vielä kaikki hyötysoftat ja piruntorjuntamekanismit! Siinä palaa helposti yksi työpäivä, kömpelöimmillä kaksikin. ;)Mulla on XP asentunut...mitähän sanoisi, ehkä 20-50 minuuttia riippuen koneesta ja sen nopeudesta, tuo 50 minuuttia meni kerran kun asentelin sellaiseen todella vanhaan, siis ihan ikiwanhaan koneeseen. Avast ym. ei niissä kauaa nokka tuhise. Mutta koneeseen tarvitaan paljon muutakin kuin käyttis, virustorjunta ja palomuuri. Tarvitaan selaimet, sähköpostiohjelmat, erilaisia apuohjelmia (MD5summer, cd/dvd-polttosoftat, Eraser, Izarc-pakkausohjelma ym. ym. ym., mediakonvertointiohjelmia ym.). Noissa muissa menee aikaa.
Äläkä unohda sitä että kiintolevyn alustukseen menee todella paljon aikaa jos on iso levy! ex-linuxisti kirjoitti:
sun järkesi oikein juoksee?
>"en olekaan Microsoftilla duunissa enkä myy sen tuotteita. Käytän kyllä. Ja ilolla."
Etkö sinä vielä eilen ollut linuxisti, tänään ex-linuxisti eikä sen windowsin pitänyt vielä olla asennettukaan? <
Siis mähän olen ollut aiemmin windowsisti. Siitä tiedän mitä on käyttää windowsia! Okei, sanoin vähän väärin tuossa että käytän, koska olen nyt käyttänyt jonkun aikaa linuxia, mutta sitä ennen käytin windowsia!
>"Kunnes pystytte todistamaan että teissä oikeasti on fiksuja ja käyttäytymään pystyviä ihmisiä"
No minä en aio todistaa sinulle yhtään mitään, et kai oikeasti kuvittele että mene tuollaisen asennevamman edessä polvilleni matelemaan phuhhuh ja tuommoiselle jotain todistelemaan. Toistaiseksi saat tyytyä ihan vaan henkilökohtaisiin herjoihin kunnes pääset itse vähän tasapainoon itsesi kanssa. <
Herjaaminen on sinusta sitten asiallista käytöstä? Eli jos olisin pysynyt linuxissa, niin olisin sun mielestäsi ok mutta kun vaihdoin leiriä niin minusta tulikin vihollinen? Asia selvä! Sitten olen vihollinen.
>"mitä etua oikeastaan minulle on linuxista ja koska se on niin paska niin miksi ihmeessä edes käyttäisin sitä enää? "
Sitä minäkin ihmettelen, ilmeisesti et ole sitä käyttänyt juuri mihinkään kun kyselet tuollaisia.<
Olen käyttänyt linuxia tavallisiin asioihin, surffailuun, sähköpostiin jne. eli en ole siis löytänyt linuxista oikeastaan mitään erikoista ja ihmeellistä että se ajaisi windowsin edelle. Olen kyllä törmännyt ongelmiin, mm. totaalisiin jumiutumisiin. On kone mennyt välillä niin jumiin ettei saanut sitä oikeneen muuta kuin uudelleenkäynnistyksellä ja sekin virtanappulan kautta.Järkeni juoksee siis siten että MINÄ näin SINUN aloittavan tämän huutelemisen aivan kuten teitkin joten älä suotta yritä vänttää tätä minun syykseni ;)
Kyllä minä pystys asiallisten ihmisten kanssa asioimaan aivan normaalisti mutta kullinnupeille sanon juuri sen mitä niiden tarviikin kuulla.
Ja linuxin käyttämisellä tarkoitin juuri tuota minkä itsekin totesit, käytit niitä paria perusasiaa joten et siis voikaan oikein ymmärtää mikä linuxissa on hienoa, se kun ei ole graafisiin kehyksiin pistetty ;) Sitä en osaa sanoa miksi sinulla sattui olemaan poikkeuksellisen paljon ongelmia, varmaankin siksi että yritit käyttää linuxia kuten windowsia käytetään, se ei toimi ollenkaan ja siitä irtipääseminen voi kestää todella pitkään.
Sinusta ei tullut vihollinen sen vuoksi että "vaihdoit leiriä" minulle on lopultakin aivan sama kuka mitäkin käyttää. Oikeastaan sinusta ei tullut mitään erityistä vihollistakaan, ei tässä niin paljon tunteet kiinni ole vaikka sanallisesta ulosannista voisi luulla niin. Sanoinpahan vain mitä mieltä olen tyypeistä jotka alkavat kimittää noin hoopoja juttuja ja miksi kritisoin sinua, se löytyy noista lainauksista jotka sinulta otin sekä monista samankaltaisista jutuistasi.
Jos kerran et ole tyytyväinen niin mikset vain voi siirtyä siihen windowsiin huutamatta niin perkeleesti, käykö se jotenkin itsetunnon päälle ettet hallinnutkaan oikeata käyttöjärjestelmää? Suurin syyhän löytyy kuitenkin käyttäjästä ja tämän asenteista, miksi esim. minulla toimii varsin hyvin kaikki mutta sinulla ei mikään? On minullakin ongelmia mutta niin oli (ja on töissä yhä) myös windowsin kanssa. En kuitenkaan ala reuhomaan niinden vuoksi vaan yritän ratkaista ongelmat joko suoraan tai kiertämällä. Ja vaikka kävisi niin että luopuisin koko linuxista niin en tosiaan tulisi tänne haukkumaan linuxia ja linuxisteja oman epäonnistumiseni vuoksi ;)- ex-linuxisti
exergy kirjoitti:
Järkeni juoksee siis siten että MINÄ näin SINUN aloittavan tämän huutelemisen aivan kuten teitkin joten älä suotta yritä vänttää tätä minun syykseni ;)
Kyllä minä pystys asiallisten ihmisten kanssa asioimaan aivan normaalisti mutta kullinnupeille sanon juuri sen mitä niiden tarviikin kuulla.
Ja linuxin käyttämisellä tarkoitin juuri tuota minkä itsekin totesit, käytit niitä paria perusasiaa joten et siis voikaan oikein ymmärtää mikä linuxissa on hienoa, se kun ei ole graafisiin kehyksiin pistetty ;) Sitä en osaa sanoa miksi sinulla sattui olemaan poikkeuksellisen paljon ongelmia, varmaankin siksi että yritit käyttää linuxia kuten windowsia käytetään, se ei toimi ollenkaan ja siitä irtipääseminen voi kestää todella pitkään.
Sinusta ei tullut vihollinen sen vuoksi että "vaihdoit leiriä" minulle on lopultakin aivan sama kuka mitäkin käyttää. Oikeastaan sinusta ei tullut mitään erityistä vihollistakaan, ei tässä niin paljon tunteet kiinni ole vaikka sanallisesta ulosannista voisi luulla niin. Sanoinpahan vain mitä mieltä olen tyypeistä jotka alkavat kimittää noin hoopoja juttuja ja miksi kritisoin sinua, se löytyy noista lainauksista jotka sinulta otin sekä monista samankaltaisista jutuistasi.
Jos kerran et ole tyytyväinen niin mikset vain voi siirtyä siihen windowsiin huutamatta niin perkeleesti, käykö se jotenkin itsetunnon päälle ettet hallinnutkaan oikeata käyttöjärjestelmää? Suurin syyhän löytyy kuitenkin käyttäjästä ja tämän asenteista, miksi esim. minulla toimii varsin hyvin kaikki mutta sinulla ei mikään? On minullakin ongelmia mutta niin oli (ja on töissä yhä) myös windowsin kanssa. En kuitenkaan ala reuhomaan niinden vuoksi vaan yritän ratkaista ongelmat joko suoraan tai kiertämällä. Ja vaikka kävisi niin että luopuisin koko linuxista niin en tosiaan tulisi tänne haukkumaan linuxia ja linuxisteja oman epäonnistumiseni vuoksi ;)Mä en ole yrittänyt käyttää linuxia kuten windowsia. Mutta kai sä nyt saatanan lahopää turkulainen tajuat että jos kone jumiutuu NORMAALISSA WEBBIKÄYTÖSSÄ NIIN MINKÄ HELVETTIÄ MÄ SILLE VOIN? Vai voiko linuxilla surffata netissä jotenkin eri tavoin kuin windowsilla häh??? Käytä nyt perkele sitä vähäistä järkees mitä sulla vielä on kaiken ton jälkeen!
Ja toi syyttely, MINÄ en ole alkanut ensimmäisenä nimittelemään sua miksikään kullinupeiksi ym. Jos trolliksi sanoinkin niin se on vielä lievää verrattuna sun ulosantiisi! Mutta nyt saat sitten samalla mitalla ja tästä eteenpäin sua ei tullakan kutsumaan muilla nimityksillä kuin vain ja ainoastaan herjaavin nimityksin ja siitä menen takuuseen! Ole muuten kiitollinen kohtalollesi että asut turussa, siellä koko Suomen mätäpaiseessa. Vois nimittäin olla että jos siellä satuttais naamat vastatusten niin sun naama vois olla ihan eri muotoinen kuin nyt, vaikka eipä siinä kehumista ole nytkään. Mulle tuli sun galleriakuvaasi katsoessa mieleen lähinnä noi kesäisin toreilla asustavat spurgut. - luulet..
exergy kirjoitti:
Järkeni juoksee siis siten että MINÄ näin SINUN aloittavan tämän huutelemisen aivan kuten teitkin joten älä suotta yritä vänttää tätä minun syykseni ;)
Jos kerran et ole tyytyväinen niin mikset vain voi siirtyä siihen windowsiin huutamatta niin perkeleesti, käykö se jotenkin itsetunnon päälle ettet hallinnutkaan oikeata käyttöjärjestelmää? Suurin syyhän löytyy kuitenkin käyttäjästä ja tämän asenteista, miksi esim. minulla toimii varsin hyvin kaikki mutta sinulla ei mikään? On minullakin ongelmia mutta niin oli (ja on töissä yhä) myös windowsin kanssa. En kuitenkaan ala reuhomaan niinden vuoksi vaan yritän ratkaista ongelmat joko suoraan tai kiertämällä. Ja vaikka kävisi niin että luopuisin koko linuxista niin en tosiaan tulisi tänne haukkumaan linuxia ja linuxisteja oman epäonnistumiseni vuoksi ;)"Oikeastaan sinusta ei tullut mitään erityistä vihollistakaan, ei tässä niin paljon tunteet kiinni ole vaikka sanallisesta ulosannista voisi luulla niin."
Niinhän sinä luulet. Mutta luulo ei ole tiedon väärti! ex-linuxisti kirjoitti:
Mä en ole yrittänyt käyttää linuxia kuten windowsia. Mutta kai sä nyt saatanan lahopää turkulainen tajuat että jos kone jumiutuu NORMAALISSA WEBBIKÄYTÖSSÄ NIIN MINKÄ HELVETTIÄ MÄ SILLE VOIN? Vai voiko linuxilla surffata netissä jotenkin eri tavoin kuin windowsilla häh??? Käytä nyt perkele sitä vähäistä järkees mitä sulla vielä on kaiken ton jälkeen!
Ja toi syyttely, MINÄ en ole alkanut ensimmäisenä nimittelemään sua miksikään kullinupeiksi ym. Jos trolliksi sanoinkin niin se on vielä lievää verrattuna sun ulosantiisi! Mutta nyt saat sitten samalla mitalla ja tästä eteenpäin sua ei tullakan kutsumaan muilla nimityksillä kuin vain ja ainoastaan herjaavin nimityksin ja siitä menen takuuseen! Ole muuten kiitollinen kohtalollesi että asut turussa, siellä koko Suomen mätäpaiseessa. Vois nimittäin olla että jos siellä satuttais naamat vastatusten niin sun naama vois olla ihan eri muotoinen kuin nyt, vaikka eipä siinä kehumista ole nytkään. Mulle tuli sun galleriakuvaasi katsoessa mieleen lähinnä noi kesäisin toreilla asustavat spurgut.Jos kone jumiutuu normaalissa webbikäytössä.. onhan se outoa tosiaankin, enpä osaa tuohon mitään sanoa kun en tunne tietotaitosi tasoa mutta kovin korkealta se ei vaikuta.
Mutta pointti on siinä että kun et kerran ymmärrä mitä hienoa linuxissa on niin et tosiaankaan ole hyödyntänyt sen potentiaalia, olet vain surffannut ja meilannut kuten aavistelinkin. Kyllä sen pitäisi ihan normaalisti onnistua millä tahansa jakelulla.
Toinen pointti on siinä että riippumatta siitä kuka kutsui toista kullinnupiksi niin sinä aloitit sen saatanan ihmeellisen kirkumisen joten tuki vaan jo se turpasi. Sinä aloit itkemään, huutamaan ja vinkumaan ja syyllistit kaikki linuxkäyttäjät siinä sivussa, ole nyt vaiti ja mieti asiaa äläkä kiukuttele enempää.
"voiko linuxilla surffata netissä jotenkin eri tavoin kuin windowsilla häh??? "
Kyllä voi, kokeile Linksia ;D
"tästä eteenpäin sua ei tullakan kutsumaan muilla nimityksillä kuin vain ja ainoastaan herjaavin nimityksin ja siitä menen takuuseen!"
No, jonkun pitää tälläkin puolella aitaa ottaa paskat niskaan.
"Vois nimittäin olla että jos siellä satuttais naamat vastatusten niin sun naama vois olla ihan eri muotoinen kuin nyt"
Luuletko tosiaan olevasi ensimmäinen joka sitä yrittää? heh.luulet.. kirjoitti:
"Oikeastaan sinusta ei tullut mitään erityistä vihollistakaan, ei tässä niin paljon tunteet kiinni ole vaikka sanallisesta ulosannista voisi luulla niin."
Niinhän sinä luulet. Mutta luulo ei ole tiedon väärti!Eikö tämä ole vain sanamiekkailua?
- mistä niin
exergy kirjoitti:
Eikö tämä ole vain sanamiekkailua?
kuvittelet?
- Penguin
exergy kirjoitti:
Jos kone jumiutuu normaalissa webbikäytössä.. onhan se outoa tosiaankin, enpä osaa tuohon mitään sanoa kun en tunne tietotaitosi tasoa mutta kovin korkealta se ei vaikuta.
Mutta pointti on siinä että kun et kerran ymmärrä mitä hienoa linuxissa on niin et tosiaankaan ole hyödyntänyt sen potentiaalia, olet vain surffannut ja meilannut kuten aavistelinkin. Kyllä sen pitäisi ihan normaalisti onnistua millä tahansa jakelulla.
Toinen pointti on siinä että riippumatta siitä kuka kutsui toista kullinnupiksi niin sinä aloitit sen saatanan ihmeellisen kirkumisen joten tuki vaan jo se turpasi. Sinä aloit itkemään, huutamaan ja vinkumaan ja syyllistit kaikki linuxkäyttäjät siinä sivussa, ole nyt vaiti ja mieti asiaa äläkä kiukuttele enempää.
"voiko linuxilla surffata netissä jotenkin eri tavoin kuin windowsilla häh??? "
Kyllä voi, kokeile Linksia ;D
"tästä eteenpäin sua ei tullakan kutsumaan muilla nimityksillä kuin vain ja ainoastaan herjaavin nimityksin ja siitä menen takuuseen!"
No, jonkun pitää tälläkin puolella aitaa ottaa paskat niskaan.
"Vois nimittäin olla että jos siellä satuttais naamat vastatusten niin sun naama vois olla ihan eri muotoinen kuin nyt"
Luuletko tosiaan olevasi ensimmäinen joka sitä yrittää? heh.""voiko linuxilla surffata netissä jotenkin eri tavoin kuin windowsilla häh??? "
Kyllä voi, kokeile Linksia ;D"
Väittävät, että Stallman surffaa wgetillä :P
- Penguin
Katsotaan nyt esimerkiksi sitten kun tuo aurinko päättää posahtaa, niin ei montaa käyttistä varmaan jää...
- Sirpaleet,
Tänne asti lennä niin sinne ne jäätyy piireille ja säilyy ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231