Aiotko vielä vastata noihin sinulle aiemmin esitettyihin kysymyksiin ? pyysit useimpaan tarkennusta, mutta et sitten vastannut kun niitä sait
Tiedustelu DorisLight:lle
2
177
Vastaukset
- DorisLight
Tottakai vastaan. Minulla on päivätyö ja koti hoidettavana, enkä saa omaa rauhaa ihan niin paljon kuin täällä täysipäiväinen vastailu vaatisi. Olen aikaisemmin vetänyt itseni aika piippuun näillä hyväntekeväisyys katsomisilla, kun halusin auttaa mahdollisimman paljon kaikkia. Nyt teen tulkintoja ihan oman tahtiin. Jos joku odottaa vastausta ihan välittömästi, voi ottaa yhteyttä johonkin maksulliseen vastaajaan. Kyllä minäkin sopivasta summasta päästän kiilaamaan jonon ohi, ja tulkinta on varmasti pidempi ja yksityiskohtaisempi. En ole koskaan ottanut keneltäkään mitään maksua, palaute on ainut toivomani korvaus. Joten niin kauan, kun teen tätä vapaaehtoisesti, toivon sinun ja kaikkien muidenkin asiaa ihmettelevien kääntyvän tosiaan sinne missä vilautellaan niitä maksuvälineitä.
Niin, ja arvaa onko turhauttavaa vastata jos ei koskaan kuulu mitään takaisin?? Mulle saa laittaa myös sähköpostia, jos tuntuu helpommalta keskustella kahden kesken. Onneksi suurin osa kysyjistä on ihania aitoja ihmisiä, joille on ilo vastata. En minä sinun kysymyksestäsi suuttunut, tottakai saa kysyä ja ihmetellä. Toivottavasti tämä on riittävä vastaus, mutta jos sinulla jotain epäselvää vielä jäi, niin kysy toki lisää :)
Mukavaa keväänjatkoa!
D*- !!!!
puhuu asiaa. Olen pannut merkille tämän ilmiön, että monet huutavat apua ja harvat kommentoivat saamaansa vastausta. Auttaja käy kerta toisen jälkeen synkkää yksinpuhelua. Kysyjä käyttää auttajan energiaa. Pitäisi antaa sitä takaisin jonkinlaisen huomion muodossa. Kiittää saa tai edes toivottaa hyvät jatkot. Kamoon yleisö!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318