transnaiset, jotka 18 iässä kerrotte, että pää räjähtää ja tulette hulluiksi, jos ette pian pääse tutkimuksiin. Ajatelkaa elämää kokonaisuutena, sillä teillä on siinä kohtaa pitkä elämä edessänne. Mitä jos olette jo 20v ikäisinä muuttuneet naisiksi ja teille tuleekin sellainen olo, että haluatte kiihkeästi lapsia. Silloin teillä ei ole mitään mahdollisuutta omiin lapsiin ja saatatte kärsiä siitä loppuelämänne. Kun ystävättärenne puhuvat lapsistaan ylpeinä, ja sitä he todella tekevät, niin te olette siinä kohtaa täysin ulkopuolinen Toinen asia on se, että jos löydätte mukavan miehen ja alatte seurustelemaan ja menette jopa avioliittoon. Miehetkin haluavat lapsia sukua jatkamaan ja koska ette voi lapsia saada, niin se lopahtaa siihen, vai kysyttekö jokaiselta mieheltä, kun alatte seurustelemaan, että ei kai mies vaan halua lapsia. Jos kerrotte heti seurustelun alkuvaiheessa taustanne, niin suurin osa miehistä häipyy, tai sitten haluaa vain leikkiä kanssanne. Jos ehditte avioon ja taustanne selviää siinä vaiheessa ja se että ette saa lapsia, niin mies saattaa raivostua teille, koska olette petkuttaneet ja huijanneet häntä. Ajatelkaa todella, älkääkä tehkö mitään hätiköityä päätöstä, joka on peruuttamaton. Ei todellakaan ole kivaa elää vääräksi kokemassaan sukupuolessa sen minäkin tiedän. Olen vanhempi transnainen ja erinäisten elämänvaiheiden jälkeen vasta nyt hoidoissa ja tulen siksi mikä olen aina halunnut olla, naiseksi. Asia mistä minä olen iki onnellinen on se, että minulla on kaksi ihanaa lasta, heidän takiaan on kannattanutkin kärsiä. Jos olisin jo nuorena hakeutunut hoitoihin, niin minulla ei lapsia olisi. Tosin silloin, kun minä olin nuori ei mitään hoitoja ollut.
Teille
63
1937
Vastaukset
- eilen tätä
asiaa, kun olin kävelemässä. Siis sitä, millaista olisi, jos mulla olisi biologinen lapsi. Mutta mun tilanne on erilainen, koska olen transmies. Mun olis pitänyt kantaa ja synnyttää se lapsi, ja siihen musta ei olis ollut. Ja jos olisin saanut ihan itseni näköisen tyttären, se olis ollut kipeä muistutus menneisyydestä. Tilanne on se, että mä olen lapseton mies ja mun on vaan hyväksyttävä se. Jos menen joskus naimisiin, mun vaimo saa sit pyöräyttää lapsen, jos sellasen haluaa. Spermahan tästä maailmasta ei lopu.
Olishan se varmaan ihanaa, jos olis lapsi, mutta mä en olis ollut henkisesti valmis siihen ennen hoitoja. Elämä ei oo täydellistä, varsinkaan transihmiselle. - ja läpätilää
Mikä sen takaa että saisi lapsen, eikä kukaan pysty niitä yksin varsinkaan nuorena hankkimaan. Eivätkä kaikki ihmiset saa lapsia vaikka kuinka haluaisivat, ja sitäpaitsi itse en haluaisi vaikka se olisi mahdollistakin.
- varmasti
enintään 22v transnainen. oletkos koskaan kuullut, että ihmiset menevät naimisiin lapsia saadakseen. Moni hekeutuu hoitoihin vasta saatuaan lapsia, tosin sekin on väärin aviopuolisoa kohtaan. Joe ei enää saa lapsia, niin on helppo sanoa, että ei haluaisikaan
- läpätilää (osa2)
varmasti kirjoitti:
enintään 22v transnainen. oletkos koskaan kuullut, että ihmiset menevät naimisiin lapsia saadakseen. Moni hekeutuu hoitoihin vasta saatuaan lapsia, tosin sekin on väärin aviopuolisoa kohtaan. Joe ei enää saa lapsia, niin on helppo sanoa, että ei haluaisikaan
Oletkos sinä kuullut että lapsia tehdään avioliiton ulkopuolellakin, eikä avioliitto ole mikään lapsien saamisen tae. Suomessa on paljon lapsettomia aviopareja jotka eivät jostain syystä saa lapsia vaikka kuinka yrittäisivät. Miksi minun pitäisi tekeytyä mieheksi ja mennä avioon kusettaakseni jotakuta naista, ja hankkia lapsia jostain itsekkäästä syystä niinkuin useimmat vanhemmat tekevät? Toisekseen kun en edes halua lapsia, inhottaa jo pelkkä ajatuskin. Oletkos koskaan sattunut edes kuulemaan vapaaehtoisesta lapsettomuudesta? Kolmanneksi kannan osaltani vastuuta maailman hyvinvoinnista enkä ole mukana liikakansoittamisessa sitä.
- on liiottelua,
läpätilää (osa2) kirjoitti:
Oletkos sinä kuullut että lapsia tehdään avioliiton ulkopuolellakin, eikä avioliitto ole mikään lapsien saamisen tae. Suomessa on paljon lapsettomia aviopareja jotka eivät jostain syystä saa lapsia vaikka kuinka yrittäisivät. Miksi minun pitäisi tekeytyä mieheksi ja mennä avioon kusettaakseni jotakuta naista, ja hankkia lapsia jostain itsekkäästä syystä niinkuin useimmat vanhemmat tekevät? Toisekseen kun en edes halua lapsia, inhottaa jo pelkkä ajatuskin. Oletkos koskaan sattunut edes kuulemaan vapaaehtoisesta lapsettomuudesta? Kolmanneksi kannan osaltani vastuuta maailman hyvinvoinnista enkä ole mukana liikakansoittamisessa sitä.
että suomalainen jättää hankkimatta lapsen liikakansoitusta peläten, varsinkin, kun suomalaisten keski-ikä on maailman korkein ja täällä on liian vähän lapsia. Mutta aiheesta sen verran, että musta lapsia ei pidä hankkia itsekkäistä syistä. Mä en olis voinut olla tasapainoinen vanhempi lapselleni ennen prosessia, joten oli parempi jäädä lapsettomaksi.
- Kolmois-S
on liiottelua, kirjoitti:
että suomalainen jättää hankkimatta lapsen liikakansoitusta peläten, varsinkin, kun suomalaisten keski-ikä on maailman korkein ja täällä on liian vähän lapsia. Mutta aiheesta sen verran, että musta lapsia ei pidä hankkia itsekkäistä syistä. Mä en olis voinut olla tasapainoinen vanhempi lapselleni ennen prosessia, joten oli parempi jäädä lapsettomaksi.
"Mielestäni
on liiottelua, 23.3.2009 klo 20.12
että suomalainen jättää hankkimatta lapsen liikakansoitusta peläten, varsinkin, kun suomalaisten keski-ikä on maailman korkein ja täällä on liian vähän lapsia."
Voisitko kunnioittaa ihmisiä sen verran, että argumentoisit asiasi kunnolla?
Kuka sanoo, että täällä on liian vähän lapsia, se pukki Vanhanenko? Liian vähän suhteessa mihin? Suhteessa ekologiseen kantokykyyn täällä on noin viisi miljoonaa ihmistä liikaa. - tällä palstalla
Kolmois-S kirjoitti:
"Mielestäni
on liiottelua, 23.3.2009 klo 20.12
että suomalainen jättää hankkimatta lapsen liikakansoitusta peläten, varsinkin, kun suomalaisten keski-ikä on maailman korkein ja täällä on liian vähän lapsia."
Voisitko kunnioittaa ihmisiä sen verran, että argumentoisit asiasi kunnolla?
Kuka sanoo, että täällä on liian vähän lapsia, se pukki Vanhanenko? Liian vähän suhteessa mihin? Suhteessa ekologiseen kantokykyyn täällä on noin viisi miljoonaa ihmistä liikaa.tämä viesti on vittuilun arvoinen, niin sääliksi käy. No, joka tapauksessa... Suomessa on mielestäsi viisi miljoonaa ihmistä liikaa. Tästä voitaneen päätellä, että mielestäsi maapallolla on kuusi miljardia ihmistä liikaa. Eli ihmisiä ei siis pitäisi olla ollenkaan maapallolla, että maapallolla menisi hyvin? No, näinhän se on. Joskus tosiaan kuulee lapsettomien haukkuvan ihmisiä, jotka on julenneet hankkia yhden lapsen, että ne eivät yhtään välitä maapallosta vaan itsekkäästi hankkivat lapsen. Herää kysymys miks me suojellaan tätä maapalloa? Maapallon itsensäkö vuoksi? Että puut saa huojua tuulessa universumin yksinäisyydessä, kun ihminen ei ole enää tuhoamassa luontoa. Mitä väliä sillä sitten enää olis, jos täällä ei olis ihmisiä? Se käsite, että jollain on jotain väliä, elää tasantarkkaan ihmisten aivoissa. Me suojellaan tätä maapalloa tasantarkkaan tulevien sukupolvien takia, ja siinä mielessä olis aika outoa, jos mielestäsi kaikkien pitäis lakata tekemästä lapsia. Varsin pienessä maassa, joka ei ole milläänlailla syyllinen maailman liikakansoitukseen, toisin kuin eräät toiset maat, joissa lapsiluvun säännöstely on perusteltua ja toivottavaa. Mutta ehkä tarkoitit, että maapallolla pitäis olla vaan vähän ihmisiä. Niinpä. Itsariko sitten kaikkien pitäisi tehdä? Ja vaan valioyksilöt sais jäädä tänne. Tai sitten vaan lakataan tekemästä niitä lapsia (muthan on steriloitu, eli olen tosi jumala) ja sit on ihanaa, kun tää yhteiskunta kaatuu. Mutta onpahan astetta kauniimpi luonto.
- piti laittaa
tällä palstalla kirjoitti:
tämä viesti on vittuilun arvoinen, niin sääliksi käy. No, joka tapauksessa... Suomessa on mielestäsi viisi miljoonaa ihmistä liikaa. Tästä voitaneen päätellä, että mielestäsi maapallolla on kuusi miljardia ihmistä liikaa. Eli ihmisiä ei siis pitäisi olla ollenkaan maapallolla, että maapallolla menisi hyvin? No, näinhän se on. Joskus tosiaan kuulee lapsettomien haukkuvan ihmisiä, jotka on julenneet hankkia yhden lapsen, että ne eivät yhtään välitä maapallosta vaan itsekkäästi hankkivat lapsen. Herää kysymys miks me suojellaan tätä maapalloa? Maapallon itsensäkö vuoksi? Että puut saa huojua tuulessa universumin yksinäisyydessä, kun ihminen ei ole enää tuhoamassa luontoa. Mitä väliä sillä sitten enää olis, jos täällä ei olis ihmisiä? Se käsite, että jollain on jotain väliä, elää tasantarkkaan ihmisten aivoissa. Me suojellaan tätä maapalloa tasantarkkaan tulevien sukupolvien takia, ja siinä mielessä olis aika outoa, jos mielestäsi kaikkien pitäis lakata tekemästä lapsia. Varsin pienessä maassa, joka ei ole milläänlailla syyllinen maailman liikakansoitukseen, toisin kuin eräät toiset maat, joissa lapsiluvun säännöstely on perusteltua ja toivottavaa. Mutta ehkä tarkoitit, että maapallolla pitäis olla vaan vähän ihmisiä. Niinpä. Itsariko sitten kaikkien pitäisi tehdä? Ja vaan valioyksilöt sais jäädä tänne. Tai sitten vaan lakataan tekemästä niitä lapsia (muthan on steriloitu, eli olen tosi jumala) ja sit on ihanaa, kun tää yhteiskunta kaatuu. Mutta onpahan astetta kauniimpi luonto.
että "varsinkin pienessä maassa", mutta käy se noinkin.
- muuten taitais
tällä palstalla kirjoitti:
tämä viesti on vittuilun arvoinen, niin sääliksi käy. No, joka tapauksessa... Suomessa on mielestäsi viisi miljoonaa ihmistä liikaa. Tästä voitaneen päätellä, että mielestäsi maapallolla on kuusi miljardia ihmistä liikaa. Eli ihmisiä ei siis pitäisi olla ollenkaan maapallolla, että maapallolla menisi hyvin? No, näinhän se on. Joskus tosiaan kuulee lapsettomien haukkuvan ihmisiä, jotka on julenneet hankkia yhden lapsen, että ne eivät yhtään välitä maapallosta vaan itsekkäästi hankkivat lapsen. Herää kysymys miks me suojellaan tätä maapalloa? Maapallon itsensäkö vuoksi? Että puut saa huojua tuulessa universumin yksinäisyydessä, kun ihminen ei ole enää tuhoamassa luontoa. Mitä väliä sillä sitten enää olis, jos täällä ei olis ihmisiä? Se käsite, että jollain on jotain väliä, elää tasantarkkaan ihmisten aivoissa. Me suojellaan tätä maapalloa tasantarkkaan tulevien sukupolvien takia, ja siinä mielessä olis aika outoa, jos mielestäsi kaikkien pitäis lakata tekemästä lapsia. Varsin pienessä maassa, joka ei ole milläänlailla syyllinen maailman liikakansoitukseen, toisin kuin eräät toiset maat, joissa lapsiluvun säännöstely on perusteltua ja toivottavaa. Mutta ehkä tarkoitit, että maapallolla pitäis olla vaan vähän ihmisiä. Niinpä. Itsariko sitten kaikkien pitäisi tehdä? Ja vaan valioyksilöt sais jäädä tänne. Tai sitten vaan lakataan tekemästä niitä lapsia (muthan on steriloitu, eli olen tosi jumala) ja sit on ihanaa, kun tää yhteiskunta kaatuu. Mutta onpahan astetta kauniimpi luonto.
transihmisten hormonien valmistus ja kustantaminen olla etusijalla siinä vaiheessa, kun yhteiskunta kaatuisi.
- Siksi kannattaa
olla fiksu ja pistää siemenet jäähän pankkiin tai tavata kumppani ennen leikkausta ja kikkailla hormonien kanssa sen verran, että siittämiseen pystyy. Problem solved ja pitkä viestisi kolisee tyhjyyttään. En halua olla loukkaava, mutta jotenkin viestisi saa negatiivisen viisarin vain värähtelemään. Ehkä siinä on patronisoiva sävy. Minä olen nuori transnainen, joskin vähän vanhempi kuin 18. Emme me kuitenkaan ole tyhmiä. Kasvamme myös hyvin erilaisessa maailmassa kuin te keski-ikäiset olette kasvaneet, hyvin erilaisin ajatusmaailmoin.
Tietty sanomasi on tärkeä. Täytyy ajatella muutamia seikkoja hyvinkin selkeästi. Niihinkin on kuitenkin olemassa tätä nykyä ratkaisuja. - suoraan
Kaikki TS:t ei ole mitään superihmisiä jotka jaksaa kituuttaa väärässä sukupuolessa vuosikymmeniä hankkien ammatin, avioliiton ja lapsia jne. Monilla nuorena prosessiin hakeutuvilla sekoaa pää todella pahasti jo teini-iässä ja ainoa vaihtoehto edes elää normaalia elämää on transitoitua. Silloin ennenvanhaan sellaiset nuoret sitten tekivät itsarin tai joutuivat mielisairaalaan loppuiäkseen, sekö olisi tahtosi?
Ps. on niitä muitakin parisuhdevaihtoehtoja kun se perinteinen heteroparisuhde ja lapsia kyllä saa naisen kanssa sukusolunsa tallettamalla - mahdotonta
Sinä taidat luulla, että kaikki nuoret transnaiset pystyvät elämään miehenä ja tekemään lapsia naisten kanssa. Se ei kuule onnistu moneltakaan nuorelta transnaiselta. Minullekin miehen kehoni oli niin vastenmielinen, etten antanut kenenkään edes koskettaa minua, eikä lasten tekeminen olisi voinut mitenkään onnistua. Ja kuka nainen haluaisi tehdä lapsia nuoren transnaisen kanssa, jos tietää tämän haluavan korjata sukupuoltaan????
- Kans
Ihan samaa mieltä, vähän helvetin vaikeeta se on miestä leikkiä ja lapsia siittää, ite oon jo 17 vuotiaasta alkaen halunnu saada lapsia, kuitenkaan tähän päivään niitä en kuitenka oo ensimmäistäkään kyenny tehtailemaan, ihan vaan sen takia koska mieheksi en oo itteeni tuntenukaan vaan naiseksi, jolloin se elinkin jolla niitä lapsia olis joskus saattanu alulle laittaa on ollut ällötyksen kohteena jo murrosiästä alkaen, jolloin sitätehden niitä lapsiakin on kokolailla aika hemmetin vaikea tehdä, ja sen asian takia myös ne vähäisetkin alkaneet ihmissuhteeni on kaatunut ennen kuin on kerennyt kunnolla ees alkamaan, ja myös siinä ohessa oma elämänhalukin on ollut totaalisesti kadoksissa.
Itse olisin jo aikaa sitten aloittanut prosessin jos vaan tässä maassa sellainen olisi ollu mahdollista, joten odottelin kokolailla 20 vuotta sitä että elämänilo ja eheys saataisiin aikaiseksi vaan hengailemalla maanpäällä ilman minkäänlaista tarkoitusta, kuitenkin joka ikinen päivä odottaen että loppuis tää helvetti ja pääsis pois koko paskasta maailmasta tekemättä kuitenkaan itsaria..
Vasta nyt olen saanut elämäniloni takaisin, ja tunnen itseni eheäksi syystä että prosessi on saatu päätökseen viime vuoden loppupuolella, ja tunnen täysin että elämäni naisena on se joka saa itseni tuntemaan eheänä, onnellisena ja täysipainoisena vaikka ne lapset yhä edelleen elämästäni puuttuukin, mutta voin kuitenkin yrittää saada parisuhdetta muodostettua paremmalla menestyksellä, tosin naisen enkä miehen kanssa.
- se taas
tuli todistettua, että nuorille agressiivisuus on kaiken a ja o. Sellaisella raivolla hyökättiin tuota aloitusviestiä kohtaan. Ei ole vaikea arvata, että mistä tulee ne vanhempia päähän potkivat nuoret, taitavat olla elämässään epäonnistuneita nuoria transnaisia. Sen ne tuntuivat tietävän, että siemenet voi laittaa pankkiin, mutta mistä löytyy nainen joka ne vastaanottaa ja jos joku ottaakin, niin sitä ei luovuttaja saa tietää. Täysin eri asia kuin se, että on omia lapsia. merkillinen käsitys myös noilla kakaroilla, että vanhemmat ihmiset eivät ymmärrä elämästä mitään.
- ihmettä keuhkoat
Eikö siis omia sukusoluja saa käyttää oman perheen perustamiseen? Meistä kaikista ei vaan ole tän prosessin kanssa myös vanhemmiks. Et ilmeisesti ole tyytyväinen vanhemman rooliisi, kun haukut meitä, joilla ei ole lapsia. Musta ainakaan ei olis ollut vanhemmaks. Mulla ei olis ollut mitään tarjottavaa lapselleni. Jos sä petit itseäs ja menit naimisiin niin voi voi, meidän ei tarvitse tehdä niin. Ilmeisesti olet kateellinen, koska olet vanha ja rupsahtanut ja nuoret transnaiset saa elää jo nuorena naisena, kun sä vielä olit joku hemmetin aviomies.
- ainakaan
kehtaisi sanoa lapsilleni ja puolisolleni, että sori, oon pettäny teitä kaikki nää vuodet ja oonki eri sukupuolta. Mut ihan kiva, jos se susta oli ok. Agre, agre.
- suoraan sanoen
Minä olen yli 40v olen ollut aviossa ja minulla on lapsia jotka eivät halua olla prosessini jälkeen tekemisissä kanssani. Mitä onnea tämä "lapsellisuus" minulle sitten on? Ehkä saavat sitten aikanaan perintöni jos siitä mitään jää jäljelle.
Luoja varjelkoon meitä kaltaisiltasi idiooteilta... - minäkään
ainakaan kirjoitti:
kehtaisi sanoa lapsilleni ja puolisolleni, että sori, oon pettäny teitä kaikki nää vuodet ja oonki eri sukupuolta. Mut ihan kiva, jos se susta oli ok. Agre, agre.
kehtaisi.
- vanhempi TS-nainen...
Ruikuti, ruikuti...mitä ihmeen ulisemista tämäkin nyt on! Jätä hoidot väliin ja hanki lapsia vai?
Voi taivas. Urpojen luvattu palsta tämä. - käytöstavat
Kaikki tietävät, ettei transtaustainen voi saada lapsia. Tällaiset henkilöt tuskin ihan hirveästi retostelevat lapsillaan meille. Musta on kyllä kiva nähdä, kun sukulaiseni saavat lapsia, ja vielä vähän mun näköisiäkin. Itse kuitenkin säästyn kaikelta siihen liittyvästä vaivasta... Mutta oikeasti, kaikki kunnia niille, jotka kasvattaa lapsensa. Olen jollain lailla kateellinen. Mutta mun kohtalo on olla lapseton, olen tiennyt sen jo hyvin nuoresta. Hoitoja en olis voinut jättää väliin.
- Heviluuseri
On hakeutua hoitoon!
- kyllä!
Niinhän transsukupuoliset tekevätkin, eli hakeutuvat transhoitoihin. Ehkäpä sinä tarvitsisit jotain muuta hoitoa tuon asenteesi takia.
- Heviluuseri
Monet tutkittavat ovatkin aika räjähtäneen näköisiä. Mietityttää saako niistöä enää ihmisennäköistä.
- olet...
nähnyt henkilökohtaisesti. Joillakin on intoa lähteä julkisuuteen jo tutkimusvaiheessa ja jopa ennen sitä. Kun hoidot alkaa, useimmille tulee järki päähän ja katoavat sinne tavisten joukkoon, josta heitä ei enää löydä. Arvaa viitsinkö laittaa profiiliini kuvaani, ei kiinnosta laittaa sellaista pellekuvaa joka sinulla on, ei paljon muistuta ihmistä.
- Heviluuseri
Miksi vitussa tänne enää uusia ihmisiä tarvitaan.
Eikö lähes seitsemän miljardia 7000000000 riitä. - anita´
haluaisin lapsia, mutten voi saada. Se ottaa koville! Tsemppiä teille muille, jotka painitte samojen asioiden kanssa! Ne ihmiset, jotka haluavat kumppanikseen ihmisen, joka ei voi saada lapsia, niin niitä on harvassa.
- Nina1986
Olen 23v post-op ts-nainen. Hakeuduin sukupuolenkorjaukseen heti täytettyäni 18. En ole ikinä halunnut omia lapsia joten se asia oli täysin poissuljettu heti. Miksi olisin halunnut tuoda lapsen tällaiseen kamalaan maailmaan.
- jos kaikki
asennoituis noin. Siis jos kukaan ei hankkis lapsia. Kuka sua hoitais kun olet vanha? Tai edes keski-ikäinen.
jos kaikki kirjoitti:
asennoituis noin. Siis jos kukaan ei hankkis lapsia. Kuka sua hoitais kun olet vanha? Tai edes keski-ikäinen.
Tuntuu että ihmisillä on ihan hirveä tarve saada kaikki ihmiset sopeutumaan johonkin heteromuottiin. Mutta eivät katoliset papitkaan saa lapsia, pitäisikö?
Itselläni oli voimakas tarve perustaa perhe ja dysforiat pahenivat vasta lapsen saamisen jälkeen. Dysforia oli kovaa ennenkin eikä lapsenteko luistanut kuten heteromalli olettaa. No, isäksi tulin kuitenkin.
Ei lapsenteko sovi kaikille, mutta siinä moni kirjoittaja on oikeassa ettei ihminen suostu lapsettomuuteen mikäli hänellä on pesimistarve. Ja monelle miehelle voi olla vaikeaa hyväksyä lapsettomuutta mikäli se johtuu puolisosta.- kai niitä
Heli.Ilwes kirjoitti:
Tuntuu että ihmisillä on ihan hirveä tarve saada kaikki ihmiset sopeutumaan johonkin heteromuottiin. Mutta eivät katoliset papitkaan saa lapsia, pitäisikö?
Itselläni oli voimakas tarve perustaa perhe ja dysforiat pahenivat vasta lapsen saamisen jälkeen. Dysforia oli kovaa ennenkin eikä lapsenteko luistanut kuten heteromalli olettaa. No, isäksi tulin kuitenkin.
Ei lapsenteko sovi kaikille, mutta siinä moni kirjoittaja on oikeassa ettei ihminen suostu lapsettomuuteen mikäli hänellä on pesimistarve. Ja monelle miehelle voi olla vaikeaa hyväksyä lapsettomuutta mikäli se johtuu puolisosta.lapsia homot ja varsinkin lesbot hankkia. Ihmetyttää vaan asenne, ettei kenenkään pitäis hankkia lapsia "tähän kamalaan maailmaan".
- asenneko
kai niitä kirjoitti:
lapsia homot ja varsinkin lesbot hankkia. Ihmetyttää vaan asenne, ettei kenenkään pitäis hankkia lapsia "tähän kamalaan maailmaan".
asennehan on hyvä. Mitä vähemmän kakaroita pykätään sen parempi. Maapallon kestokyvyn kannalta ja geenien levityksen myös.
- nyt kuitenkin
asenneko kirjoitti:
asennehan on hyvä. Mitä vähemmän kakaroita pykätään sen parempi. Maapallon kestokyvyn kannalta ja geenien levityksen myös.
ekaks sen asenteen omaksuis kehitysmaitten ihmiset eikä suomalaiset. Ja se nyt on sitten yks ja sama mitä maapallo kestää, jos kaikki lakkais tekemästä lapsia eikä maapallolla olis enää ihmisiä natisemassa asiasta.
- kaksi
lasta, jotka tietävät, että olen sukupuolenkorjaus prosessissa. Asun avioliitossa ja vaimoni on täysin tietoinen siitä tilanteesta, että korjaan sukupuoleni naiseksi, on ollut jo pitkään. Meitä asuu täällä kaksi aikuista joilla molemmilla, on naisen etunimet. Meillä ei täällä ovet pauku, eikä vaimoni huuda raivon vallassa. Myöskään eropapereita ei ole hommattu, tosin sekin tulee ajankohtaiseksi, kun otan naisen hetun. Vaimoni myös pesee ja pitää kunnossa naisen vaatteeni, joten minulla ei ole siitäkään huolta.
Olen hyvin onnellinen lapsistani, jotka ovat todellisia elämäni iloja. Elämäni olisi todella tyhjää ilman lapsiani. Pääni ei todellakaan ole räjähtänyt, vaikka olenkin elänyt miehenä lasteni takia. Myös minusta tulee aikanaan mummi ja odotan todella innokkaasti, että joskus saan lapsenlapseni syliini.
Monikaan mies ei halua naista, joka ei voi saada lapsia, sillä miehellä on suvunjatkamis vietti. Jos onnistutte pääsemään naimisiin ja mies saa tietää, että ette voi saada lapsia, niin lennätte vauhdikkaasti ulos ja mies lähtee etsimään uutta naista, jonka kanssa jatkaa sukua.
Kun te agressiiviset nuoret transnaiset vanhenette, niin saatte tehdä sen melkoisen yksin.- Sitte
...Jos sun lapsista tulee homoja tai lesboja,niin sit et välttämättä niitä lapsenlaspsia sylissä pitele ;)
Mikä sun pointti oikeen loppujaan on, et oo tullu aatelleeks et jokaisella on kuitenki omat taustansa ja elämänsä. meinaatko et kaikkien pitäis onnistuu tekee lapsia maailmaan jos säkin oot tehny, et oikeen taida ymmärtää kovinka kaksisesti omaa napaas pidemmälle.
Varmaan ei joo monika mies haluu naista joka ei voi saada lapsia, onneks en miestä oo haluumassaka kun ei jaksa ne putkiaivot kiinnostaa tippaakaan. Yhtenä tai kahtena kysymyksenä vois kysyy et mistä muuten tiät et ei monika mies oo kiinnostunu naisesta joka ei saa lapsia, mitäs jos se mies joka kiinnostuu naisesta joka ei voi saada lapsia, ni onki ite tuhkamuna joka ei voi siittää lapsia, tai sit toinen kysymys et tiedätkö että maailmassa on myös oikeesti naisia jotka ei voi saada lapsia mut tuntuu niillä se mies kuitenki olevan.
Vähän epäilyttää toi sun oma tsukupuolisuus et kuin vakaalla pohjalla mahtaaka olla, kun oot tenavia onnistunu tehtailee kaksin kappalein ja vielä niillä täälä kovaan ääneen rehvastelet, ku yleensä monella ts:llä tapaa olla juuri se lastentekoon tarkoitettu elin ei kuuluva, ja sitätehden se tyyli millä niitä lapsia saadaan aikaseksi niin on kokolailla jäissä, tiedä sitte kuin moni sillä vehkeellään kyntää, ja sit kun sitä ei ykskaks enää ookaan ni kuinkas sitten käy.. Eli eikö sun sit jatkossaki kannattais olla mies ja isä lapsillesi ettei käy niin että ne lapset ja nainen katoo viimeistään siinä vaiheessa kun sua kiikutetaan leikkauspöydälle ne vehkeet muuttamaan muotoaan.. - että todellakin
on miehiä, jotka ei halua lasta. Monelle on helpotus, ettei nainen voi saada lasta ja ei tartte pelätä, että käy "vahinko".
Kummasti olet perillä miehen sielunelämästä, tunteista ja toiveista. En muutenkaan ymmärrä pointtiasi. Vaikkei transnainen menisi hoitoihin, ei se silti voisi hankkia lapsia rakastamansa miehen kanssa. Eli suosittelet kaikille itsensä pettämistä ja henkistä homo/lesbosuhdetta. Sehän on aina hyvän ihmissuhteen ja isä-lapsisuhteen perusta. - Vielä pakko
..Tohon yhteen virkkeeseen kommentoida, vai vaimo pesee ja pitää kunnossa naisen vaatteesi joten siitäkään ei ole huolta, äitiskö ne muuten pesis jos vaimoo ei olisi ;)
Jotenki kuulostaa siltä et sun vaimo on sulle kodinhoitaja ja vara äiti ku ei vaatteiden pesustaka oo huolta, joka muuten ei pätkääkään liity asiaan millään tapaa..jokseenki naurettavin kommentti mitä täälä on näkyny ei millään pahalla mut kuulostaa ihan ku miehen suusta ja vielä sellasen joka ei oo varmaan himassaan tehny mitään kotitöitä ku äitsykkä on kaiken poikansa puolesta tehny, ja varmaan vielä perunatki kuorinu niin ei oo siitäkään ollu huolta ;) - kouluun
Sitte kirjoitti:
...Jos sun lapsista tulee homoja tai lesboja,niin sit et välttämättä niitä lapsenlaspsia sylissä pitele ;)
Mikä sun pointti oikeen loppujaan on, et oo tullu aatelleeks et jokaisella on kuitenki omat taustansa ja elämänsä. meinaatko et kaikkien pitäis onnistuu tekee lapsia maailmaan jos säkin oot tehny, et oikeen taida ymmärtää kovinka kaksisesti omaa napaas pidemmälle.
Varmaan ei joo monika mies haluu naista joka ei voi saada lapsia, onneks en miestä oo haluumassaka kun ei jaksa ne putkiaivot kiinnostaa tippaakaan. Yhtenä tai kahtena kysymyksenä vois kysyy et mistä muuten tiät et ei monika mies oo kiinnostunu naisesta joka ei saa lapsia, mitäs jos se mies joka kiinnostuu naisesta joka ei voi saada lapsia, ni onki ite tuhkamuna joka ei voi siittää lapsia, tai sit toinen kysymys et tiedätkö että maailmassa on myös oikeesti naisia jotka ei voi saada lapsia mut tuntuu niillä se mies kuitenki olevan.
Vähän epäilyttää toi sun oma tsukupuolisuus et kuin vakaalla pohjalla mahtaaka olla, kun oot tenavia onnistunu tehtailee kaksin kappalein ja vielä niillä täälä kovaan ääneen rehvastelet, ku yleensä monella ts:llä tapaa olla juuri se lastentekoon tarkoitettu elin ei kuuluva, ja sitätehden se tyyli millä niitä lapsia saadaan aikaseksi niin on kokolailla jäissä, tiedä sitte kuin moni sillä vehkeellään kyntää, ja sit kun sitä ei ykskaks enää ookaan ni kuinkas sitten käy.. Eli eikö sun sit jatkossaki kannattais olla mies ja isä lapsillesi ettei käy niin että ne lapset ja nainen katoo viimeistään siinä vaiheessa kun sua kiikutetaan leikkauspöydälle ne vehkeet muuttamaan muotoaan..ja opettele kirjoittamaan. Mongerruksesi on sellaista josta ei saa mitään selvää. Opettele ensin vaikka kielioppi ja oikeinkirjoitus
- turvanaukoja.
Vielä pakko kirjoitti:
..Tohon yhteen virkkeeseen kommentoida, vai vaimo pesee ja pitää kunnossa naisen vaatteesi joten siitäkään ei ole huolta, äitiskö ne muuten pesis jos vaimoo ei olisi ;)
Jotenki kuulostaa siltä et sun vaimo on sulle kodinhoitaja ja vara äiti ku ei vaatteiden pesustaka oo huolta, joka muuten ei pätkääkään liity asiaan millään tapaa..jokseenki naurettavin kommentti mitä täälä on näkyny ei millään pahalla mut kuulostaa ihan ku miehen suusta ja vielä sellasen joka ei oo varmaan himassaan tehny mitään kotitöitä ku äitsykkä on kaiken poikansa puolesta tehny, ja varmaan vielä perunatki kuorinu niin ei oo siitäkään ollu huolta ;)Muuta et ilmeisesti osaa kuin aukoa päätäsi naurettavalla tavalla.
Olen ollut 17v naimisissa ja tehnyt tosi pitkiä työpäiviä. Minusta oli aika luonnollista, että en enää työpäivän jälkeen tehnyt mitään kotona. Sinä sen sijaan taidat olla joku sosiaalipummi, joka ei koskaan elämässään tule tekemään töitä. Kärvistelet vain sisällä, kun et uskalla nokkaasi ulos työntää kuin illan pimeässä - Osuko
kouluun kirjoitti:
ja opettele kirjoittamaan. Mongerruksesi on sellaista josta ei saa mitään selvää. Opettele ensin vaikka kielioppi ja oikeinkirjoitus
Arkaan paikkaan, voih :(
Onneks tää ei oo mikään äidinkielen ja kielipoin saitti jossa täytyy kirjoittaa kieliopillisesti oikein, vai etkö muuten osaa lukee ?
Sitäpaitsi osaan kyllä kirjottaa, eikä se kylläkään liity mitenkään asiaan johon et ilmeisesti osaa muuten kommentoida kun kirjottelemalla kieliopeista, ja muusta ei oleellisesta asiasta!! - Sinä
turvanaukoja. kirjoitti:
Muuta et ilmeisesti osaa kuin aukoa päätäsi naurettavalla tavalla.
Olen ollut 17v naimisissa ja tehnyt tosi pitkiä työpäiviä. Minusta oli aika luonnollista, että en enää työpäivän jälkeen tehnyt mitään kotona. Sinä sen sijaan taidat olla joku sosiaalipummi, joka ei koskaan elämässään tule tekemään töitä. Kärvistelet vain sisällä, kun et uskalla nokkaasi ulos työntää kuin illan pimeässäTiedät mun työhistorian ja millainen olen ihmisenä taikka kuinka sosiaalinen oon luonteeltani? Ja sattumalta olen työelämässä ollut jo hyvinkin pitkän aikaa!
Aattelin vaan kysyä paria pientä seikkaa, kun pidät niin itestään selvyytenä että kaikki tekee lapsia ensin ja sitte alottaa prosessin ihan naps tosta noin vaan.
Muutenki vaikutti viesti niin provolta joten senkin takia osui muutamaan asiaan silmäni. - ensin
Osuko kirjoitti:
Arkaan paikkaan, voih :(
Onneks tää ei oo mikään äidinkielen ja kielipoin saitti jossa täytyy kirjoittaa kieliopillisesti oikein, vai etkö muuten osaa lukee ?
Sitäpaitsi osaan kyllä kirjottaa, eikä se kylläkään liity mitenkään asiaan johon et ilmeisesti osaa muuten kommentoida kun kirjottelemalla kieliopeista, ja muusta ei oleellisesta asiasta!!kirjoittaa jotain järkevää mihin voi kommentoida. Taidat olla kovin katkera siitä, että on transnaisia, jotka ovat voineet elää onnellisina lastensa kanssa. Meitä, jotka olemme aviossa, tai olemme olleet ja joilla on lapsia on melko monta.
Mikä muuten osui mielestäsi arkaan kohtaan. - kerran muilta
turvanaukoja. kirjoitti:
Olen ollut 17v naimisissa ja tehnyt tosi pitkiä työpäiviä. Minusta oli aika luonnollista, että en enää työpäivän jälkeen tehnyt mitään kotona. Sinä sen sijaan taidat olla joku sosiaalipummi, joka ei koskaan elämässään tule tekemään töitä. Kärvistelet vain sisällä, kun et uskalla nokkaasi ulos työntää kuin illan pimeässäperäänkuulutat 100% kielioppia, niin tiedoks, että se kirjotetaan "kuulepas". Nimimerkkisi kyllä kirjoitit täysin oikein.
- transvestiitiltä
turvanaukoja. kirjoitti:
Olen ollut 17v naimisissa ja tehnyt tosi pitkiä työpäiviä. Minusta oli aika luonnollista, että en enää työpäivän jälkeen tehnyt mitään kotona. Sinä sen sijaan taidat olla joku sosiaalipummi, joka ei koskaan elämässään tule tekemään töitä. Kärvistelet vain sisällä, kun et uskalla nokkaasi ulos työntää kuin illan pimeässäEihän mies tee mitään akkojen hommia!
- tosissasi
Kuulostaa oudolta, että nainen julistaa, kuinka toinen nainen pesee hänen NAISEN vaatteensa. Naiselle ne on kai ihan vaan vaatteita eikä "naisten vaatteita". Kuulostaa siltä kuin jollain olis menny tiitteily yli ja luullaan olevansa naisia. Tosin viesteistäsi päätellen olet hullu.
- ainakin sain
ensin kirjoitti:
kirjoittaa jotain järkevää mihin voi kommentoida. Taidat olla kovin katkera siitä, että on transnaisia, jotka ovat voineet elää onnellisina lastensa kanssa. Meitä, jotka olemme aviossa, tai olemme olleet ja joilla on lapsia on melko monta.
Mikä muuten osui mielestäsi arkaan kohtaan.sen viestistä hyvinkin selvää. Nuorekasta kieltä toki, mitä kaltaisesi 6-kymppinen ei ehkä osaa lukea. Voin kuvitella kuinka nuorta, kaunista transnaista ottaa päähän, kun ne ei ole kuin sinä.
- kyllähän
ensin kirjoitti:
kirjoittaa jotain järkevää mihin voi kommentoida. Taidat olla kovin katkera siitä, että on transnaisia, jotka ovat voineet elää onnellisina lastensa kanssa. Meitä, jotka olemme aviossa, tai olemme olleet ja joilla on lapsia on melko monta.
Mikä muuten osui mielestäsi arkaan kohtaan.melkein kuka tahansa nuori transnainen tai -mies VOI mennä naimisiin ja hankkia lapsia ja mennä hoitoihin myöhemmin. Kyse on siitä, ettei ne halua. Niillä on mahdollisuus mennä hoitoihin nuorena ja elää omana itsenään. Sun ikäpolvi eli miehenä (tai naisena) hammasta purren ja petti itseään, kun muuta mahdollisuutta ei ollut.
- minä,
ainakin sain kirjoitti:
sen viestistä hyvinkin selvää. Nuorekasta kieltä toki, mitä kaltaisesi 6-kymppinen ei ehkä osaa lukea. Voin kuvitella kuinka nuorta, kaunista transnaista ottaa päähän, kun ne ei ole kuin sinä.
jo 6 kymppinen, enpä tiennytkään sellaista. Moniko nuori transnainen on oikeasti kaunis, eiköhän testosteroni ole lähes jokaisen kohdalle ne miehiset piirteet luonut, eli kulmikkaat miehen kasvot. Tosin on poikkeuksiakin. Yksi asia on varmaa,, vanhenee se nuorikin. Rahalla saa myös kauneutta, vanhanakin
- lukemaasi?
transvestiitiltä kirjoitti:
Eihän mies tee mitään akkojen hommia!
Meinaatko, että 16 tuntisen työpäivän jälkeen olen kovinkaan innokas tekemään kotitöitä.
- ne tässä
tosissasi kirjoitti:
Kuulostaa oudolta, että nainen julistaa, kuinka toinen nainen pesee hänen NAISEN vaatteensa. Naiselle ne on kai ihan vaan vaatteita eikä "naisten vaatteita". Kuulostaa siltä kuin jollain olis menny tiitteily yli ja luullaan olevansa naisia. Tosin viesteistäsi päätellen olet hullu.
tilanteessa on vaimolleni NAISTEN vaatteita. Suurin osa naisista jättäisi ne pesemättä ja jättäisi kyllä koko kodinkin.
Tuskinoa olen sen hullumpi kuin sinäkään, mutta olen vain elämää nähnyt, toisin kuin sinunlaisesi kakara - senkin päättelet..?
ne tässä kirjoitti:
tilanteessa on vaimolleni NAISTEN vaatteita. Suurin osa naisista jättäisi ne pesemättä ja jättäisi kyllä koko kodinkin.
Tuskinoa olen sen hullumpi kuin sinäkään, mutta olen vain elämää nähnyt, toisin kuin sinunlaisesi kakaraOlen n.3-kymppinen, mutta se nyt on sivuseikka. Et tajua olevasi katkeroitunut, että siitä voi jotain päätellä mielenterveydestäsi. Ja keuhkoamisestasi ja siitä, että syytät muita keuhkoamisesta.
Minä ainakin olisin halunnut lapsia siinä missä muutkin. Mutta olen joutunut hyväksymään sen, että olen sairauteni vuoksi lapseton. En voisi käyttää toista ihmistä hyväkseni ja vikitellä hänet rakkaudettomaan avioliittoon, jonka tarkoituksena olisi vain saada lapsia.
Onneksi kaikki yksinhuoltajaäidit ei asennoidu noin, että ei sitä työpäivän jälkeen enää kotitöitä tehdä. Mutta naiset tekee kaikkensa kodin eteen, että tiittimiehensä saa työpäivän jälkeen rentoutua kaljan ja pikkuhousujen kanssa. - mikä äijä
lukemaasi? kirjoitti:
Meinaatko, että 16 tuntisen työpäivän jälkeen olen kovinkaan innokas tekemään kotitöitä.
Ilmeisesti vaimosi on kotiäiti, kun joutuu pesemään pyykit ja tekemään kotityöt. En usko että teet joka päivä 16-tuntisia päiviä. Minäkin tein ajoittain jopa yli 16-tuntisia päiviä, mutta minun vaimoni oli myös töissä ja kotityöt jaettiin ja tein kotitöitä sen 16-tuntisen päivän jälkeenkin. Lapsia on minullakin ja olen heistä onnellinen. Kirjoitit tuolla aiemmin (oletan siis että olet tämän haaran aloittaja) että avioero tulee aikanaan - miksi. Avioero ei ole pakollinen jos puoliso antaa virallisesti luvan uuden sukupuolen vahvistamiseen. Silloin avioliitto muuttuu automaattisesti ja katkotta rekisteröidyksi parisuhteeksi. Minulla avioero rysähti päälle kuin pikajuna, mutta selvitti suhteen perusteellisesti.
- oudompaa,
ne tässä kirjoitti:
Tuskinoa olen sen hullumpi kuin sinäkään, mutta olen vain elämää nähnyt, toisin kuin sinunlaisesi kakaraettä vaimosi pitää naisten vaatteita NAISTEN vaatteina.
Kaikki ei vaan ole homoja ja lesboja. Eihän sinunkaan vaimosi ole lesbo, vaikka hänet lesbosuhteeseen oletkin houkutellut. Totuuden paljastuttua hän ottaa sinusta eron, kuten sanoitkin. Vaikeapa heteron ts:n on biologisia lapsia hankkia. - havaita
oudompaa, kirjoitti:
että vaimosi pitää naisten vaatteita NAISTEN vaatteina.
Kaikki ei vaan ole homoja ja lesboja. Eihän sinunkaan vaimosi ole lesbo, vaikka hänet lesbosuhteeseen oletkin houkutellut. Totuuden paljastuttua hän ottaa sinusta eron, kuten sanoitkin. Vaikeapa heteron ts:n on biologisia lapsia hankkia.että täällä kirjoittelee teitä aivottomia idiootteja, jotka tuskis olette koskaan edes transseksuaalia nähnyt muualla kuin kuvissa. Ainakin juttunne ovat niin typeriä
- minä,
senkin päättelet..? kirjoitti:
Olen n.3-kymppinen, mutta se nyt on sivuseikka. Et tajua olevasi katkeroitunut, että siitä voi jotain päätellä mielenterveydestäsi. Ja keuhkoamisestasi ja siitä, että syytät muita keuhkoamisesta.
Minä ainakin olisin halunnut lapsia siinä missä muutkin. Mutta olen joutunut hyväksymään sen, että olen sairauteni vuoksi lapseton. En voisi käyttää toista ihmistä hyväkseni ja vikitellä hänet rakkaudettomaan avioliittoon, jonka tarkoituksena olisi vain saada lapsia.
Onneksi kaikki yksinhuoltajaäidit ei asennoidu noin, että ei sitä työpäivän jälkeen enää kotitöitä tehdä. Mutta naiset tekee kaikkensa kodin eteen, että tiittimiehensä saa työpäivän jälkeen rentoutua kaljan ja pikkuhousujen kanssa.olen katkera, se olisi mukava tietää. Mistä muuten tiedät, että tämä on ollut rakkaudeton avioliitto, eikö transnaisella voi olla tunteita toista ihmistä kohtaan.
En vaihtaisi ainuttakaan vuotta pois niistä vuosista jotka olen saanut elää lasteni kanssa. En vaikka kuinka olisin voinut hakeutua hoitoihin. Lasten tuottama ilo on voittanut sen kärsimyksen, joka on tullut siitä, että olen joutunut elämään miehenä.
Tiedätkö jonkun tiittimiehen jolla on tuollainen vaimo - tiedät
oudompaa, kirjoitti:
että vaimosi pitää naisten vaatteita NAISTEN vaatteina.
Kaikki ei vaan ole homoja ja lesboja. Eihän sinunkaan vaimosi ole lesbo, vaikka hänet lesbosuhteeseen oletkin houkutellut. Totuuden paljastuttua hän ottaa sinusta eron, kuten sanoitkin. Vaikeapa heteron ts:n on biologisia lapsia hankkia.mikä vaimoni on? Jospa hän ei olekaan lesbo, mutta onkin bi-seksuaalinen. Kumma juttu, kun totuus on paljastunut aikoja sitten, eikä vaimoni ole vieläkään ottanut minusta eroa. Hän tietää sangen hyvin, että olen hormooneilla.
Minä en muuten ole sanonut, että vaimoni ottaa minusta eron, vaan minä otan eron, että saan naisen hetun, siinä on iso ero.
Mitä tarkoittaa hetero ts - tulee
mikä äijä kirjoitti:
Ilmeisesti vaimosi on kotiäiti, kun joutuu pesemään pyykit ja tekemään kotityöt. En usko että teet joka päivä 16-tuntisia päiviä. Minäkin tein ajoittain jopa yli 16-tuntisia päiviä, mutta minun vaimoni oli myös töissä ja kotityöt jaettiin ja tein kotitöitä sen 16-tuntisen päivän jälkeenkin. Lapsia on minullakin ja olen heistä onnellinen. Kirjoitit tuolla aiemmin (oletan siis että olet tämän haaran aloittaja) että avioero tulee aikanaan - miksi. Avioero ei ole pakollinen jos puoliso antaa virallisesti luvan uuden sukupuolen vahvistamiseen. Silloin avioliitto muuttuu automaattisesti ja katkotta rekisteröidyksi parisuhteeksi. Minulla avioero rysähti päälle kuin pikajuna, mutta selvitti suhteen perusteellisesti.
aina, sillä Suomessa kaksi naista ei voi elää avioliitossa. Se voi muuttua rekisteröidyksi parisuhteeksi, mutta aina ensin tulee avioero.
- tuskin olen
tiedät kirjoitti:
mikä vaimoni on? Jospa hän ei olekaan lesbo, mutta onkin bi-seksuaalinen. Kumma juttu, kun totuus on paljastunut aikoja sitten, eikä vaimoni ole vieläkään ottanut minusta eroa. Hän tietää sangen hyvin, että olen hormooneilla.
Minä en muuten ole sanonut, että vaimoni ottaa minusta eron, vaan minä otan eron, että saan naisen hetun, siinä on iso ero.
Mitä tarkoittaa hetero tsnähnyt, transsukupuolisen näen katselemalla peiliin. Vaimosi tuskin on lesbo, enkä sanonutkaan, että hän olisi. Siksi eroattekin. Ei teidän todellakaan tarvitsisi erota, että saisit naisen hetun. Hetero ts on esim. transnainen, joka kiinnostuu miehistä.
Kitiset palstalla usein siitä, kuinka kaikkien muiden, varsinkin nuorten transnaisten, elämänvalinnat ovat perseestä. Kyllä siinä katkeruus pahasti haisee. - kantaa avioliittosi
minä, kirjoitti:
olen katkera, se olisi mukava tietää. Mistä muuten tiedät, että tämä on ollut rakkaudeton avioliitto, eikö transnaisella voi olla tunteita toista ihmistä kohtaan.
En vaihtaisi ainuttakaan vuotta pois niistä vuosista jotka olen saanut elää lasteni kanssa. En vaikka kuinka olisin voinut hakeutua hoitoihin. Lasten tuottama ilo on voittanut sen kärsimyksen, joka on tullut siitä, että olen joutunut elämään miehenä.
Tiedätkö jonkun tiittimiehen jolla on tuollainen vaimotunne-elämään, mutta koska olen itse hetero, mulle avioliitto olisi ollut rakkaudeton, jos olisin jättänyt hoidot väliin, mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia.
- tietolähteesi
tulee kirjoitti:
aina, sillä Suomessa kaksi naista ei voi elää avioliitossa. Se voi muuttua rekisteröidyksi parisuhteeksi, mutta aina ensin tulee avioero.
>Se voi muuttua rekisteröidyksi parisuhteeksi, mutta aina ensin tulee avioero.
Väittämäsi ei pidä paikkaansa, sillä jos aviopuoliso suostuu, muuttuu avioliitto automaattisesti rekisteröidyksi parisuhteeksi, kun parisuhteen molemmat osapuolet ovat samaa sukupuolta. Mitään avioeroa ei tarvita. - mikä,
tuskin olen kirjoitti:
nähnyt, transsukupuolisen näen katselemalla peiliin. Vaimosi tuskin on lesbo, enkä sanonutkaan, että hän olisi. Siksi eroattekin. Ei teidän todellakaan tarvitsisi erota, että saisit naisen hetun. Hetero ts on esim. transnainen, joka kiinnostuu miehistä.
Kitiset palstalla usein siitä, kuinka kaikkien muiden, varsinkin nuorten transnaisten, elämänvalinnat ovat perseestä. Kyllä siinä katkeruus pahasti haisee.on transvestiitin ja transseksuaalin ero?
- sinulla on
"Olen hyvin onnellinen lapsistani, jotka ovat todellisia elämäni iloja. Elämäni olisi todella tyhjää ilman lapsiani. Pääni ei todellakaan ole räjähtänyt, vaikka olenkin elänyt miehenä lasteni takia. Myös minusta tulee aikanaan mummi ja odotan todella innokkaasti, että joskus saan lapsenlapseni syliini."
Vaimosi ja lapsesi eivät ole onnellisia sinusta. He tuntevat tulleensa petetyiksi.
"Monikaan mies ei halua naista, joka ei voi saada lapsia, sillä miehellä on suvunjatkamis vietti. Jos onnistutte pääsemään naimisiin ja mies saa tietää, että ette voi saada lapsia, niin lennätte vauhdikkaasti ulos ja mies lähtee etsimään uutta naista, jonka kanssa jatkaa sukua."
Montako kertaa sinun piti vaihtaa naista ennen kuin löysit hedelmällisen naisen kasvattamaan kakarasi? - monta
sinulla on kirjoitti:
"Olen hyvin onnellinen lapsistani, jotka ovat todellisia elämäni iloja. Elämäni olisi todella tyhjää ilman lapsiani. Pääni ei todellakaan ole räjähtänyt, vaikka olenkin elänyt miehenä lasteni takia. Myös minusta tulee aikanaan mummi ja odotan todella innokkaasti, että joskus saan lapsenlapseni syliini."
Vaimosi ja lapsesi eivät ole onnellisia sinusta. He tuntevat tulleensa petetyiksi.
"Monikaan mies ei halua naista, joka ei voi saada lapsia, sillä miehellä on suvunjatkamis vietti. Jos onnistutte pääsemään naimisiin ja mies saa tietää, että ette voi saada lapsia, niin lennätte vauhdikkaasti ulos ja mies lähtee etsimään uutta naista, jonka kanssa jatkaa sukua."
Montako kertaa sinun piti vaihtaa naista ennen kuin löysit hedelmällisen naisen kasvattamaan kakarasi?aviopuolisoa ja lasta tässä maassa tuleekaan vuodessa petetyksi, kun kumppani lähtee toisen matkaan. Joka vuosi tässä maassa tulee tuhansia eroja, joissa varsinkin lapset kärsivät suunnattomasti, minä sentään vielä huolehdin lapsistani ja kovinpa he haluavat kanssani asua.
Olen ehdottanut, että muuttaisivat äitinsä kanssa pois täältä talostani, mutta eivätpä he sitä halua tehdä, vaan haluavat asua kanssani. Joten se siitä. - käsitys...
mikä, kirjoitti:
on transvestiitin ja transseksuaalin ero?
Transseksuaali taitaa nykyään tarkoittaa transsukupuolisista kiihottuvaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928