Tässä tarvittaisiin

nyt viisaampien neuvoja

Eli käytän Wordia. Olen käyttänyt niin kauan kuin muistan.
Kun tallennan tekstin niin tallenusruutuun ilmestyy mm.rivi tallenna W97-2000&6/W95.-RTF (*).

Niin pitkälle kaikki OK.Ei ole milloinkaan ollut ongelmia.
Oletuksena on Word.
Nyt viime aikoina on kuitenkin ilmestynyt ruutuun joka kerta teksti että lähdetiedosto on RTF- muodossa ja se muutetaan Word- muotoon.
En minä tajua. Mitään en muuttanut ainakaan tietoisesti ja aina tuo RTF tulee tuohon ruutuun jota se ei tehnyt aikaisemmin.

Mutta nyt tulee se varsinaine ISO ongelma: Eräässä dokumentissa minulla on myös useita valokuvia.
Ja nyt kun avaan tuota kuvadokumenttia niin on tapahtunut kummia. Kone muuttaa ja muuttaa ja sitten tulee lopuksi ruutuun joku teksti että
ylä ja alanumero on vähintään se ja se
ja sitten vielä että ' skaalauksen jälkeen mitat ovat joko liian suuret tai pienet ' .
Ja kaikki kuvat ovat päin h- ttiä. Joko jättikokoisia tai sitten ohuita pitkulaisia.
Alkuperäisistä kuvakooista ei tieteokaan.

Mitä on tapahtunut? Miksi en pysty tallentamaan nää Worddokumenttia kuvineen niin että sen saa myös avattua ' normaalilla tavalla. Koko dokumentti on piloilla noiden kummallisten väärisyneiden kuvien takia.
APUA!

1

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • versio käytössä

mutta 2003 versiossa. "Tallenna nimellä"-ikkunassa oikeassa yläkulmassa "Työkalut". Sieltä valitse "Tallennusasetukset" ja katso mikä on "Oletusmuoto" kohdassa. Jos ei "Word asiakirja *.doc", niin muuta se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      88
      4209
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe