Elikkä mulla on 15,5cm penis seisoksissa onko se liian pieni ku luokkakavereilla se näyttää paljon isommalta ku oma ... mitä ootte miesltä?
penis tytöt vastatkaa !
10
1885
Vastaukset
- EI OLE ISO EIKÄ PIENI
iha normi suomalaisen mulkku
- mitä vittua
ketä on ''penis tytöt''? ja mistä tiedät minkä kokoset luokkakavereillas on seisokis? ja ei se seisokkipituus sulle nii tärkee, koska sillo menee pissi käynnil reunan yli :O
- stdkhgöljäöwed
ollaan sitä oikeen kavereiden kanssa kyrpiä vertailtu?oliko kavereilla kivat kikkelit?:D
- teenage96
Joo tohon siis sika helppo oikeesti samastua ku mul kans itel sillai vähä pieni..me ollaa kans kavereitten kaa tsekkailtu mein kyrpii ja siis se ei oo yhtää kliffaa ku mul aina pienin:s mut siis en oo löytäny viel keinoo miten saisin kasvaa...pitää varmaa lähtee johki lääkärii..must kans sun kannattas mennä lääkärii meinaa ei toi must oo normaalii et on alle 30cm seisokki:o Mut lohduta ittees sanomal et pieni on kätevämpi...mä oon käyttäny meinaa ainaki tota...
- ViTTuA!?
Ssssiis mitä vittua?? ''ei toi must oo normaalii et on alle 30cm seisokki:o'' Voi poju arvaa olisko miehet tyytyväisii kun olis 30 senttiä! 15 senttiäkin on perjaattees jo paljon. keskipituus 12-14cm? Mut siis toi sun 30 senttii kuulostaa jo ihan älyttömältä!
- 23v tyttö
Naisen emätin on n. 10 cm mittainen, joten 15cm on enemmän kuin tarpeeksi.
- Muija(:
emätin noin 7 cm, sanoo perhesuunnitteluneuvolan lääkäri : )
- juujuujuujuujuuujuuu
Muija(: kirjoitti:
Ainahan se tuntuu siltä, että muilla on isompi ja kun katsoo ylhäältäpäin omaa penistään, niin se näyttää tosi pieneltä. Katso peilistä, niin huomaat, että se on oikeastaan aika iso.
- sysjsry
juujuujuujuujuuujuuu kirjoitti:
Ainahan se tuntuu siltä, että muilla on isompi ja kun katsoo ylhäältäpäin omaa penistään, niin se näyttää tosi pieneltä. Katso peilistä, niin huomaat, että se on oikeastaan aika iso.
Voi vittu te pikkupojat ootte idiootteja...
- MaANMAMAMAM
Muija(: kirjoitti:
Mutta sekin paisuu kiihottuessaan, ja venyy tarvittaessa. Mutta 15.5 on jo yli keskiverron. Totuushan on että lyhytkin penis riittää, sillä kaikki herkimmät alueen sijaisevat alkupäässä emättimessä. Voin tämän itsekkin todeta koska tyttöni laukeaa jo siitä kun hetken aikaa työntelee sormea sisään, vaikkei edes liikuta sormia muuten.
Kuitenkin jos tyttö on tottunut jättikyrpiin, voi olla ettei pieni penis tunnukkaan yhtä paljoa, koska emätin on venynyt ja sopeutunut isompaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655293- 644287
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204281- 513670
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443520Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv352817Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232586
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435