Hei
Wiin RE4 versiossa on huhujen mukaan mahdollisuus aloittaa uusi peli jo läpäistyn pelin tavaroilla? Siis jos olen läpäissyt pelin EASY modella, voisin aloittaa NORMAL moden pelin niin että mulla olisi heti alussa inventaariossa ne romut jotka omistin edellisen kierroksen lopussa.
Nimittäin jos loudaa pelin siitä muistipaikasta jossa lukee (muistaakseni) COMPLETED GAME / NEW ROUND niin peli alkaa edellisen kierroksen romuilla mutta EASY modella.
Jos aloittaa kokonaan uuden pelin niin edellistä inventaariota en ole sanut mukaan.
Miten saan aloitettua uuden pelin ylemmällä vaikeustasolla ja aikaisemman pelin inventaariolla? Onko se edes mahdollista?
Resident Evil 4 kysymys
rdfg
3
307
Vastaukset
- Atari 2600
Kyseinen homma ei ole mahdollista.
Jos olet pelannut RE4 läpi easy modella niin voit pelata pelin uudestaan läpi vanhoilla tavaroilla. Et kuitenkaan pysty vahtamaan vaikeus astetta.- ghjgh
Okei, niin vähän epäilinkin. Kiitos vastauksesta!!
- Apua
ghjgh kirjoitti:
Okei, niin vähän epäilinkin. Kiitos vastauksesta!!
Hei voisiko joku auttaa minua. Kun latasin Resident Evil 4 ja siinä tulee se kielen valihteminen ja kun otan Esim: English niin sitten se ei mene kun siinä lukee vaan Resident Evil 4 lakkasi toimimasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713