kokemuksia hostelleista?

tuulia19

Minkälainen on majoittumisvaihtoehtona hostelli? Mitä hostellia suosittelisit, hinta/laatusuhteen perusteella? Mikä olisi halvin vaihtoehto, plussia ja miinuksia?
Meitä on kaksi lähdös matkalle, haluttaisiin private room (koska muuten saa kantaa kaikki tavaransa koko ajan mukana..?), mutta tuleeko se sitten ihan rajattoman kalliiksi?

7

1490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden hotellin

turussa on sataman vieressä seaport hotelli. se on todella siisti ja halpakin neljänhengen perheen yöpyminen vain 110€

• World

Et maininnut minnepäin olette menossa??Mutta jos teitä on kaksi maksamassa niin joissakin maissa ei maksa vaivaa maksaa kahdesta Hostellipaikasta,koska samaan rahaan saattaa saada myös oman huoneen.Tai pienellä lisä hinnalla.
      Ja mitä tulee kokemuksiin Hostelleista niin ne ovat olleet ihan hyviä.Joskus on saanut olla huoneessa lähes yksinään tai joskus ovat olleet sikatäynnä/ja ahtaita.
      Ja kamoja ei tarvitse kantaa mukana,joissakin löytyy kaapit minne voi laitta repun.Tai sitten vaan jättää sängyn viereen.Tietenkään ei kannata levittellä kamoja ympäri huonetta lojumaan.Eli vaatii pientä omatoimisuutta ja järjestelmällisyytä.Ja arvoesineille on respassa safetyboxi(tai ei?).
      Itse olen käyttänyt www.hostelworld.com palvelua,yksi monista mitä netistä löytyy.Ollut erittäin toimiva palvelu.Ja toinen olisi noin YHA-hostellit,ovat yleensä "kalleimpia" mutta yleensä ovat sieltä parhaasta päästä.Saitti olisi www.iyhf.org.

• tuulia19

..että kerran Alankomaat -> Amsterdam-palstalle kirjoittelin, ettei tarvitsisi mainita :D Amsterdamiin siis tiemme vie.

• tuulia19

pitääkin käydä tsekkaamassa tuo hostelworld.

• World
        tuulia19 kirjoitti:

..että kerran Alankomaat -> Amsterdam-palstalle kirjoittelin, ettei tarvitsisi mainita :D Amsterdamiin siis tiemme vie.

Oho,niinpä olikin.Huomasin tekstisi tuolla "etu"sivulla,joten jäi tuo Alankomaa osasto huomaamatta.
        Amsterdamin Hostelleista ei ole kokemuksia,olen ollut ihan hotellissa Amsterdamissa ollessani,mutta siitä on jo aikaa.Ja teltassa,mutta silloin oltiin Assenissa katsomassa Moto-GP:tä.
        Suosittelisin varaamaan majapaikan suhteellisen ajoissa,koska Amsterdam on suosittu paikka läpi vuoden ja saatta olla "täynnä".Muutamalle kaverille on käynyt kyseiseisesti.Ja ovat löytäneet majapaikan vasta pitkän junamatkan takaa...

• ragamuffin
        tuulia19 kirjoitti:

pitääkin käydä tsekkaamassa tuo hostelworld.

Jos vaatimaton hotelli riittää, niin ainakin Hotel Aspen sijaitsee keskeisellä paikalla aivan Dam-aukion läheisyydessä. Kahden hengen huoneen saa sesongista riippuen noin 50 euroon per yö/ huone (suihku käytävässä,) ja jos pistää pari kymppiä lisää niin huonen saa omalla kylppärillä.

• Anonyymi

Varovaisuutta Hostelworldin kanssa ovat täysiä huijareita. Jos otatte matkanne Hostelworldin kautta annatte luottokorttinne tiedot järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Nämä tyhjentelevät tilejä miten haluavat ja tarjoavat lomakohteita sellaisille päiville jolloin majoittautuminen ei edes onnistu hotellissa. Yksinkertaisesti älä käytä Hostelworldia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe