http://www.yle.fi/flashgame/peli/oppiminen/taloespanjassa/engine.html
Osaatko
22
1128
Vastaukset
- harmi vain
mutta haluaisin kyllä tietää että onko olemassa espanjanopiskeluromppuja tai cd-levyjä. Niitä voisi kuunnella pitkillä automatkoilla ja ehkä joppia jotain. Tietoa kenelläkään?
- ookkekara
löytyy, esim. fantastico-kurssissa on myös cd-levyt. Näitä saattaa löytyä myös kirjastoista.
- viajes
384 pistettä, olis kai pitänyt olla nopeampi. Olen kyllä vuosia pärjännyt espanjalla reissuissa, 7v opiskelin kansalaisopistossa. Lisäoppi ei kuitenkaan olis pahitteeksi.
- ookkekara
383, aika sähläämistä.
- Mentira
osaa, mutta opetellaan! Aloitetaas tästä..
http://www.tkukoulu.fi/vlinkit/db/Aes/- Late5-19
,si supieras,quizas tubieras otro nombre,¿o te refleja tu personalidad?Saludos a todos!!
- Mentira
Late5-19 kirjoitti:
,si supieras,quizas tubieras otro nombre,¿o te refleja tu personalidad?Saludos a todos!!
Ööööh... supikoiralla on ehkä tuberkuloosi? (voi ötökkä raukkaa). Persoonallisuus.. refleja? Refleksi? Refluksitauti? Supikoiralla vai mulla? Mulla kyllä on tuota vatsakatarria riesana.. Joo, terveisiä vaan!
ookke ja viajes suomennosappuuuu!!! - timin1
Mentira hyvästä linkistä näin parivuotta työväenopistossa huonolla menestyksellä opiskelleele.
- Mentira
timin1 kirjoitti:
Mentira hyvästä linkistä näin parivuotta työväenopistossa huonolla menestyksellä opiskelleele.
Ihan siis vaan vahingossa sen tänään löysin, eli joskus täystumpelo netinkäyttäjäkin sen jyvän löytää! Ja hyvähän pannaan kiertämään, eikö?!! Itse olenkin ihan intopiukeena tässä opiskellut sanoja kivan "pelin" avulla, tosin se pisti vähän nikotuttamaan kun lemmikkieläinosiossa tuli seepra ja kirahvi! Sitä vähän ihmettelin, mutta sitten ukkoni sanoi että ehkä jollain voi Afrikassa hyvinkin olla oma lemmikkikirahvi! Mahtuiskohan tohon meidän kylpyammeeseen virtahepo? Siis en nyt tarkoita itseäni vaan sellaista suloista hippoa..
- ookkekara
Late5-19 kirjoitti:
tuo teksti sinulle avautuu, ei ole ihan vaikeammasta päästä. Saludo para ti tambien.
- Mentira
ookkekara kirjoitti:
tuo teksti sinulle avautuu, ei ole ihan vaikeammasta päästä. Saludo para ti tambien.
Supieras? Tubieras? Refleja?
Ei tunte mun sanakirja (on muuten hyvä) noita.. Vaikka semmonen kutina on vainoharhaisella (C´est moi) että JOS viesti oli minulle (oliko?) niin mennään taas sille linjalle mistä Allulle kiljaisin.. Vai?
Minä EN ole espanjaa opiskellut! Paras ois uskoa!! Ok, kiroilla osaan jo aika hyvin.. - a empezar entonces
Mentira kirjoitti:
Ei tunte mun sanakirja (on muuten hyvä) noita.. Vaikka semmonen kutina on vainoharhaisella (C´est moi) että JOS viesti oli minulle (oliko?) niin mennään taas sille linjalle mistä Allulle kiljaisin.. Vai?
Minä EN ole espanjaa opiskellut! Paras ois uskoa!! Ok, kiroilla osaan jo aika hyvin..,si encima tienes un diccionario tan cojonudo!!!Buscate la vida y no intentes apoyllar a tus amigotes aqui.Tanto sabes de todo y al final no sabes nada,tipico.......pero,lo mismo me da.Cuidate,que dios te vendiga!
- a la
a empezar entonces kirjoitti:
,si encima tienes un diccionario tan cojonudo!!!Buscate la vida y no intentes apoyllar a tus amigotes aqui.Tanto sabes de todo y al final no sabes nada,tipico.......pero,lo mismo me da.Cuidate,que dios te vendiga!
porra
- seuraavaksi flaamia?
,si encima tienes un diccionario tan cojonudo!!!Buscate la vida y no intentes apoyllar a tus amigotes aqui.Tanto sabes de todo y al final no sabes nada,tipico.......pero,lo mismo me da.Cuidate,que dios te vendiga!
on suomenkielinen Kanaria palsta joten brassailkaa muualla kielitaidollanne. Ylläpidonkin on ymmärrettävä mitä täällä kirjoitetaan.
- ookkekara
vihjaili, yläpuolella olevaan sanakirjaan.Kukahan sen mahtoikaan laittaa.....ihan mielenkiintoista opiskelua se tämäkin on. Kaikkea en nyt viitsi kääntää, perdon.
- ookkekara
seuraavaksi flaamia? kirjoitti:
on suomenkielinen Kanaria palsta joten brassailkaa muualla kielitaidollanne. Ylläpidonkin on ymmärrettävä mitä täällä kirjoitetaan.
olisi ihan mukavaa, vaimoni puhuu sitä jonkinverran, kun asui lapsena hollannissa.
- annabolena
..Mentira, kivat sivut!
- v..vvvvv
Late5-19 kirjoitti:
tubieras on v:llä ei b:llä
- ei v.llä nyt vaan..
ei vendiga vaan bendiga.....
- ei oo kaveri...
Mentira kirjoitti:
Minä EN ole espanjaa opiskellut! Paras ois uskoa!! Ok, kiroilla osaan jo aika hyvin..läksyjään kunnolla lukenut. Jos niin hyvin osaa kieltä niin kyllä pitäis tietää koska tulee b tai v... et silleen.
- ap.
tältä sivulta.
http://ohjelmat.yle.fi/talo_espanjassa/etusivu
Sama ojelmaformaatti tänä vuonna Ranskasta. Jos haluat oppia puhumaan ranskaa niin:
http://yle.fi/teema/id17623.html - Mats
Sotavento tarkoittaa alahankaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938