loppu

hannu hanhi

eli ei tullu(mustakaan)pokeribiljönääriä aikansa tuli kikkailtua,tul luettua kirjoja,opeteltua positio pelaamista,panostamista jne jne,mutta onnea ei voi opiskella mistään kirjasta.
kuusi vimeistä turnausta jokaisesta ulos joko aa tai kk kädellä(pre flop all inn)kerran jopa vastustaja näytti niinki hyvän käden kuin a3 no sen hävisin aa;lla run run värille.
viimeiset 25 taalaa menikin sitten käteis pöydässä jossa vihu limppaa sisään keskeltä,buttonilta ajattelin kokeilla pientä reissua vaikka käteni ei olekaan kummoinen 10,6 h suit,blindit kippaavat mutta vihu lyö takaisin mutta sen verran vähän että on pakko maksaa,flop j 10 6 vau rattaat vihu lyö päätän vain maksaa turn blankko 2 vihu lyö,mutta nyt vuorostaan minä lyön vastaan eli merkit keskelle saan maksun vihu kääntää loisto kätensä 99 esiin,no loppu onkin historiaa joka toistaa itseensä eli riveriin pamahatta 2 outtinen 9 ei ku moro ja uutta taletusta tekemään.no onneksi tässä vaiheessa löysin koneelta napin jolla voi poistaa pokeri ohjelmat.
jos häviät yli puolet käsitä joita johdat selkeästi ennen riveriä ja jos et saa apua itse tarvittaessa pakasta vaikka niitä vitun outteja olisi tsiljoona,et voi pelata voitollista peliä.ehkäpä se juna joku päivä kääntyy minä en jää sit odottelemaan vaan poistun tällä pysäkillä veks.ja toivottelen parempia tuureja niille jotka jaksvat vielä yrittää......

5

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokeri hanhi

      Itse kusit tuon homman ei onnella ollut sen kanssa mitään tekemistä. Pelasit tuon T6h väärin ja jouduit maksamaan siitä omasta virheestäsi.

      Lukaseppa niitä pokerikirjojasi uudestaan ja mietä mitä teit väärin niin tajuat, että syy häviöösi ei ollut tuossa kädessä tuurissa vaan vika oli sinussa.

      Kun hoksaat tai et niin postaa tänne uudestaan niin kerron oikean vastauksen.

      • hannu hanhi

        miten väärin ku olet nii viisas,vihulla on kaks outtia 5% jos tuo ei ole huonoa onnea,niin mitä aivan turha tulla paasaa jostain a,k pelistä pokeri on paljon muutakin..


      • Zzzaa
        hannu hanhi kirjoitti:

        miten väärin ku olet nii viisas,vihulla on kaks outtia 5% jos tuo ei ole huonoa onnea,niin mitä aivan turha tulla paasaa jostain a,k pelistä pokeri on paljon muutakin..

        Ajattelin vaan tokasta että, jos vihu pelas sun kanssa monta kättä ennen tota jakoa, voi olla että se pisti sut AK tai AQ....

        Ajatteli että se oli johossa ja bluffaat. No se sai sen tuurilappunsa, sieltä ja voitti.
        Hävisit muutenkin montaturnausta paremmilla korteilla, niin olit jo valmiiks downswingissä ja sun olis pitäny lopettaa pelit ja jatkaa seuraavana päivänä. Muutenkaan en pidä preflop allareista, kun ei tosiaan tiedä mitä sinne floppiin pamahtaa. nl25 vihun viel maksaa semiroskalla, microtasosta puhumattakaan.

        Pelaamalla vaan oppii parhaat muuvit .ei kirjoista

        Lucka till in better days :D


      • pellt0.
        hannu hanhi kirjoitti:

        miten väärin ku olet nii viisas,vihulla on kaks outtia 5% jos tuo ei ole huonoa onnea,niin mitä aivan turha tulla paasaa jostain a,k pelistä pokeri on paljon muutakin..

        sulla oli 10 6 ja vastassa 99 floppii j106,Sun olis pitäny raisettaa heti ko se bettas,Se olis todennäkösesti ekan raisen maksanu mutta ko sieltä tuli 2,ni jos olisit laittanu all inn,ni ei varmaa enää olis maksanu ko kaks ylikorttiaki flopis!pelasit liian löysästi,ehkä pelkäsit suoraa..no Fear,Maailma on rohkeille!


    • poikein pelasit

      Kyllä vain erittäin oikein pelattu, mutta tuuri ei ollut puolellasi. Pokerissa huono tappioputki voi kestää jopa useita vuosia. Terveisin : Poker pro IlariFin. Pokerstars.eu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe