tuli ilmoitus kännykkään että saldoraja on ylittynyt. puhelut ja tekstiviestit on estetty heinäkuuhun saakka. mitä tämä tarkoittaa ja tuleeko vain saldorajaan asti laskua?
saldoraja ylitty
kysymystä
2
696
Vastaukset
- kysyisin
Saldoraja oli 20 euroa. Nyt saldo yli 80 euroa. Miten mahdollista. Saldosopimus tehty kuukausia sitten.
- AQAQAQA
Olet käynyt maksullisilla sivuilla tai tilannut jotain palveluita.. Kýsy operaattorin asiakaspalvelusta, mistä moinen johtuu.. Pyydä sieltä puheluerittely, niin näet pitääkö se sitten paikkansa, vai ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739