haluaisin

tietää yhden asian

kysyisin sellaista asiaa ja tää on nyt eriityisesti pojille. Mitä te pojat arvostatte tytössä tai siis sen kauneudessa, kun oon miettinyt et onko parempi et on kaunis kun on meikannu vai niin kun luonnollisen nätti siis kaunis ilman meikkejäkin. Kun ite en käytä meikkejä juur koskaan ja oon mielestäni ihan luonnollisen nätti. mut tykkääkö pojat sellaisista vai pitäiskö aina olla kauheet pakkelit naamassa.

vastatkaa pliis

9

711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghss

Ei nyt hirveesti mua ainakaan haittaa, jos hiukan heittää naamaan.

• mutta kun

haluaisin tietää että voisitko sä seurustella sellasen kaa joka on luonnollisesti nätti

• joku poika...
        mutta kun kirjoitti:

haluaisin tietää että voisitko sä seurustella sellasen kaa joka on luonnollisesti nätti

Minä ainakin olisin mieluummin semmoisen kanssa, joka ei koko ajan hulluna meikkaisi. Se näyttää usein sitäpaitsi rumalta.

Äh... miksei täällä ole tuommoisia tyttöjä... odotas kun tulen sinne ja NAPPAAN SUT!

• voi kunpa
        joku poika... kirjoitti:

Minä ainakin olisin mieluummin semmoisen kanssa, joka ei koko ajan hulluna meikkaisi. Se näyttää usein sitäpaitsi rumalta.

Äh... miksei täällä ole tuommoisia tyttöjä... odotas kun tulen sinne ja NAPPAAN SUT!

voi kunpa tulisitkin, mutta toivottavasti et pettyis.

• ergfergtrhty

Luonnollisen näköiset tytöt ovat ihania ja miellyttävät omaa silmääni. Toisaalta en inhoa meikkaavienkaan tyttöjen ulkonäköä, kunhan siis ei mitään pissispakkelia käytä. Kevyt raikas meikki tai ei meikkiä ollenkaan ovat molemmat ihan hyviä vaihtoehtoja, ja muista että loppupeleissä yksi pieni yksityiskohta tytön ulkonäössä tuskin on kovinkaan ratkaiseva tekijä kokonaisuuden kannalta.

• ....

No jos puhutaan ulkonäöstä niin tottakai se on parempi kun on luonostaan kaunis.

• Bruegge

Itse en pidä meikatuista. Tai siis toki pieni meikkeus ei olis pahitteekeks, mut: reippaasti meikattu < vähän/ei ollenkaan meikattu.

• naturelli-elli

Luulenpa, että tänne vastanneet pojat ei edes osaa erottaa, kuka mitenkin finninsä ja naamamutaationsa piilottaa. Vai oletteko todella niin perehtyneitä kosmetiikkatuotteisiin? Erotatteko muka jo hennoimmankin puuterisipaisun tai peitepuikun sutaisun?

Jos todellisuus heitettäisi silmienne eteen, niin... Voi voi teitä ja teidän ihania meikkaamattomia luonnonkauniita tyttöjänne.

Ei meikkaaminen ole syntiä. Ja tietenkin sen voi tehdä muullakin tavalla kuin pakkeliin tukehtumalla.

• Bruegge

Kai sen ny silmällä näkee. Tai ei ny ihan lievimpiä. Mutta lievä/kohtuu käyttöhän ei oo pahaks, eli ei haittaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe