Joo täs on yhden tytön kanssa ollu about vuosi silmäpelii ja tekstailuu, mut ei mitään sen enempää. Ei olla puhuttu ku muutama sana facetoface. Oon alkanu pikkuhiljaa kyllästyy, vaikka oma vikahan se on kun en uskalla alotetta tehdä. Ja sitte oon vähän jo vältelly silmäpelii, en tarkotuksella, mut kuitenkin.
Kaikki on vaan niin sekasin sen takii kun välillä tuntuu et oon ku ilmaa sille ja sitte välillä se tuijottaa mua niin hemmetin pitkään. Nytkin meni pari viikkoa ilman että se ei tainnu kertaakaa edes vilkasta mua. Täl viikolla taas tilanne on ihan toinen ja huomaan vähän väliä että se kattoo mua.
Oon nyt päättäny et meen sanoo sille, tai jos jänistän nin lähetän tekstarin ja kysyn että mitä tää on. Haluun kaiken tai sit en mitään, tätä on/off -vaihetta en jaksa. Jos tää ei tuijottelua pidemmälle mene niin haluun sit lopettaa senkin.
Mitä luulette mitä tää tyttö reagois? Oon aika pahastikin siihen ihastunu ja sillee, mut silti on turhauttavaa tällänen. Pahoittelen näitä angsteja, mutta ei vaan pysty pitää kaikkee sisällään enkä haluis tehä mitään peruuttamatonta virhettä.
Kiitos.
Kun ei jaksa enää
5
639
Vastaukset
- auttaa sua
olen itsekin tollaisessa tilanteessa yks poika kattelee mua väliilä, mut välillä se käyttäytyy ihan oudosti. Saattaahan olla et se tyttö haluu sun tekevän aloituksen niin mäkin halaisin tossa tilanteessa ole rohkea
- dfhdfhfdh
Voe helevetti, tee nyt se aloite, teillähän on hiton hyvä asetelma tossa jo. Numerot ja selkee silmäpeli ja kaikkee. MIKÄ VOI ENÄÄ MENNÄ PIELEEN?
- jdshdffd
kuulostaa tutulta :D itse siis tosiaan olen tyttö ja varmaan loppujenlopuksi se hankalampi osapuoli, just tämmöstä on/off-hommaa. tilanteesta riippuen saatan välillä tuijotella ja koittaa ottaa kontaktia, välillä käyttäydyn kuin en sitä huomaiskaan. mut sekin on eräänlainen puolustuskeino tavallaan, koko ajan olen siihen kuitenkin ihastunut.
en kyllä tiedä mitä tää poika ajattelee, vähän ristiriitaista on senkin käytös. saattaa tulla ite puhumaan ja bileissä varsinkin katella todella selvästi, mut sitten taas... en tiedä. juujuu, kaikki sanoo et se on tosi ujo mutta silti.
mutta siis asian ydin oli se et tyttö voi hyvinkin olla susta kiinnostunut! sulla ei loppujenlopuksi taida olla hirveästi menetettävää. itsekkin olen miettinyt et pitäis kysyä suoraan mitä tää ajattelee, mut en vaan sitten kuitenkaan ole uskaltanut.- tosimies
kylään vaan ja kukko huuleen
- Sofina
oon siis tyttö ja seitin kautta otin viime kesänä yhteen poikaan yhteyttä ja meiän piti nähä jne.. mut ei siit mitään tullu ku se ei ottanu yhteyttä yms. Sit oon jo monta kertaa laittanu poikki tän koko jutun ja siltä on tullu muutamien kuukausien jälkeen viestiä ja sit oon yrittänyt tätä hommaa eteenpäin. Meiän piti puhuu täs iha muutama päivä sit mut ei se soittanu ku oli muka muuta hommaa ja plää. Oon tuskaillu tän jutun kans jo kauan ja miettiny mitä teen. Sit päätin nyt vaan et mä en tosiaan enää jaksa yrittää enkä lähettää sille enää mitään ku se oli henkisesti raskasta. Rohkaisen vaan et jos oikeesti tuntuu et ei jaksa ja näyttää siltä et ei tuu mitään niin sanoo vaan suoraan! Se on todella rassaavaa jos on pitemmän päälle tollasta et ei tiiä mitä tehä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884