Nainen kiertelee ja kaartelee ja kun tulee tosi paikka eteen, alkaa saada kohtauksia. Voisihan
naisetkin puhua suoraan niin kuin miehet.
Miksi nainen ei voi sanoa suoraan
24
1345
Vastaukset
- HTZA
tarinaa.
Aloita historiasta.
Ja lue paljon.- suoraan naiselta
Sinä toimit kuin sieppäri viisauksinens.
olet kateellinen.
aina äänessä vaikkä et asiasta tiedä hönkäsen pölähtämää.
olet muka suora, mutta oletkin ilkeä.
sinulta puuttuu hienotunteisuus.
oletko htza katkera jostain.
kannettiinko jenkkikassissa eikä nostettu kannon kohdalla ilmaa, pienenä ollessas.
kantoliinassa lapset ei kolhiudu.
aika vaan ajaa ohitse.sinunkin. eikä siihen sinun jääräpäisyys auta. On todennut,"Mielikuvitus on tärkeämpää, kuin tieto".
Niin "taivahan tosi".
Siksipä olen tyytyväinen ihminen, koska olen hyvin pienellä kirjasivistyksellä pärjännyt tähän ikään ja pärjännyt yläkanttiin.
Etkö ole ajatellut, miten paljon enemmän virkkeitä saat ajattelulla, haaveilla ja katselemalla ympärille, kuin opettelemalla 'ulkoa' jonkun muun kirjoittamia tekstejä.( Vieläpä ottaen huomioon sanojen huonon hyötysuhteen 1:1000 vs."kuva", niin ajan tuhlaamiseksi 'oppimiseen' käytetty aika menee!;))
Jokainen eläin, myös ihminen oppii kehittyksensä kannalta tärkeimmät asiat "matkimalla", siis katsomalla ympärilleen ja soveltamalla omat tarpeensa parhaalla mahdollisella tavalla; mukautumalla, mukauttamalla.
Vielä lopuksi ja varmenmaksi vakuudeksi vanha kansan viisaus:" ei kannettu vesi kaivossa pysy"!;)
- ovat
kieroja........
- munki työpaikalla
se on mies, joka on kiero. Omat töplingit on aina jonku toisen syytä. Ei hamettakaan päälle.
- onkin
munki työpaikalla kirjoitti:
se on mies, joka on kiero. Omat töplingit on aina jonku toisen syytä. Ei hamettakaan päälle.
selkärangattomuutta.Ilmankos miehet enimmäkseen kärsivät selkävioista....... ;)))))))
ymmärtänyt naisen graaffiset muodot kieroudeksi?;)
Oikeesti naiset ovat miehille kaikkein parasta, mitä luoja on luonut.- nekin
emw34 kirjoitti:
ymmärtänyt naisen graaffiset muodot kieroudeksi?;)
Oikeesti naiset ovat miehille kaikkein parasta, mitä luoja on luonut.on kehittynyt.............;))).
nekin kirjoitti:
on kehittynyt.............;))).
paino sanalle ap..a vai kehittynyt?:)
No odotusaikana niiden vatsanseutu on yhtä ulkoneva kuin serkuillamme normaalisti.
Silti, enpä tiedä kauniinpaa näkyä, kuin muutaman kuukauden raskaaksi tullut nainen!
Lopuksi kyllä "hirvittää", kun ei tiedä kestääkö vattanahka!:)
- Meriläinen
sä nyt tällä kertaa haluat että sulle suoraan sanotaan?
No tässä se tulee oikein naisen suulla kaartelematta ja kiertelemättä: SUORAAN, ERITTÄIN SUORAAN, ON VATUPASSILLA TARKISTETTU.
SUORAAN.
Jokohan riitti :D))
Ja muuten istuinkin ihan suoraan, että nyt et voi tulla enää kysymään miksi nainen ei sano suoraan. - miksi pihtaa selitystä ...
Kun kerran tulin työmatkalta, ja huomasin vasta alaovella, että olin unohtanut kotiavaimet, tuli sisäänpääsystä melkoinen draama!
Soitin vaimolle, jonka uskoin olevan kotosalla, koska asunnon ikkunoista näkyi valo. Soitin niin pitkään, että akku ehtyi kännykästä pakkasessa. Ei vastannut. Vihdoin tuli koiranulkoiluttaja, jonka avatessa oven pääsin palelemasta sisään. Juoksin portaat ylös ja soitin ovikelloa. Soitin niin että naapuri avasi porrashuoneen oven ja ihmetteli jatkuvaa rinkutusta. Työnsin sormia postiluukusta, kurkistin siitä, en nähnyt liikettä, mutta kuulin radion tai tv:n olevan auki. Ei tullut avaamaan. Kirjoitin paperille haluni päästä sisään ja vakuutin olevani selvä, kuten aina. EI tullut eteiseen. Ei auttanut muu kuin mennä lähiökapakkaan ja soittaa sieltä huoltoyhtiöön. Puoli tuntia odotin, kunnes mies tuli ja avasi oven, kun olin passia näyttäen osoittanut olevani huoneistossa asuva.
Kun vihdoin pääsin sisään, istui vaimo keittiön pöydän ääressä ilmeettömänä ja selaili laskuja. Kysyin, eikö hän kuullut puhelinta? Oli toki kuullut, vaan ei vastaa iltamyöhään kun ei tiedä kuka soittaa, häirikköjä pelkää. Kysyin, eikö kuullut ovikelloa? Oli kuullut, vaan ei avaa iltamyöhään, pelkää vieraita olevan. Kysyin, eikö tiennyt odottaa minua? Oli odottanut ja luopunut odottamasta, kun olin viipynyt liian kauan siitä kun koneen saapumisaika oli ollut. Kysyin, eikö voinut kuvitella, että minä olen sisään pyrkimässä, vieraanko siellä vain kuvitteli olevan? Sanoi, ettei uskonut minun enää tulevan niin myöhään.
Eikä ole sanonut parempaa selitystä myöhemmin!- luonnevikainen-ko
Naisenakaan en käsitä tuollaista käytöstä. Mielenosoitusko? En itsekään ole paras sanomaan suoraan - tai kun sanon, niin tulee vasta-argumentteja. Yleensä tehdään sitten, mitä mies sanoo. En nalkuta, sanon kerran tai pari, mitä haluan tai en tai mikä mielipiteeni on.
Esim. että mies ehdottaa kävelylenkkiä. Sanon että ei sitten jäälle, kun iho ei siedä (couperose ja ruusufinni) aurinkoa lunta. Lähdetään kävelemään... rantaa kohti. Minä monta askelta perässä kuin narun päässä. Suututtaa ja vastustelen. Mies puhuu minut ympäri: vähän matkaa, tai tuonne niin hän näyttää jotakin... ja minä laahaan perässä.
Enkö sanonut riittävän suoraan? Eikö se riitä että sanoo tavallisella äänellä kerran tai kaksi? - sehän on niin,
luonnevikainen-ko kirjoitti:
Naisenakaan en käsitä tuollaista käytöstä. Mielenosoitusko? En itsekään ole paras sanomaan suoraan - tai kun sanon, niin tulee vasta-argumentteja. Yleensä tehdään sitten, mitä mies sanoo. En nalkuta, sanon kerran tai pari, mitä haluan tai en tai mikä mielipiteeni on.
Esim. että mies ehdottaa kävelylenkkiä. Sanon että ei sitten jäälle, kun iho ei siedä (couperose ja ruusufinni) aurinkoa lunta. Lähdetään kävelemään... rantaa kohti. Minä monta askelta perässä kuin narun päässä. Suututtaa ja vastustelen. Mies puhuu minut ympäri: vähän matkaa, tai tuonne niin hän näyttää jotakin... ja minä laahaan perässä.
Enkö sanonut riittävän suoraan? Eikö se riitä että sanoo tavallisella äänellä kerran tai kaksi?että nainen sanoo suoraan, mies ei vaan ymmärrä sanottua tekstiä. Pitäisi kai piirtää paperille :-).
- luonnevikainenko
sehän on niin, kirjoitti:
että nainen sanoo suoraan, mies ei vaan ymmärrä sanottua tekstiä. Pitäisi kai piirtää paperille :-).
Sinäpä sen sanoit! Tuntuu kuin päähäni olisi vihdoin sytytetty valot. Taitaa olla itselläni sellainen luonnevika, että etsin syytä aina itsestäni. Mies oli aika jäärä eikä selkeällä suomella sanotut viestit menneet aina perille. Sitten väitti, että en ollut sanonut selkeästi. Ei ole tullut mieleen, ettei se olekaan totta. Olin semmoinen uskovainen itseniparantaja ja lähtökohta oli aina, että minussa on se vika, ja jos minä vain olisin parempi ja kiltimpi ja... vaikka mitä. Kiitos viestistäsi.
- mies pian 60
luonnevikainenko kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit! Tuntuu kuin päähäni olisi vihdoin sytytetty valot. Taitaa olla itselläni sellainen luonnevika, että etsin syytä aina itsestäni. Mies oli aika jäärä eikä selkeällä suomella sanotut viestit menneet aina perille. Sitten väitti, että en ollut sanonut selkeästi. Ei ole tullut mieleen, ettei se olekaan totta. Olin semmoinen uskovainen itseniparantaja ja lähtökohta oli aina, että minussa on se vika, ja jos minä vain olisin parempi ja kiltimpi ja... vaikka mitä. Kiitos viestistäsi.
että yrittää ottaa syyn aina niskoilleen, kun ei ole osannut ymmärtää miestä paremmin. Itsensä syyllistäminen on yksi naisellinen reagointitapa, lapsena opittu.
Mutta voiko se selittää sellaisenkin käytöksen kuin tuossa edellä yhden miehen kuvaamana oli? Onko nainen itsesyytösten kahlitsema ollut vai alkanut siirtää syyllisyystaakkaa miehelle? - luonnevika
mies pian 60 kirjoitti:
että yrittää ottaa syyn aina niskoilleen, kun ei ole osannut ymmärtää miestä paremmin. Itsensä syyllistäminen on yksi naisellinen reagointitapa, lapsena opittu.
Mutta voiko se selittää sellaisenkin käytöksen kuin tuossa edellä yhden miehen kuvaamana oli? Onko nainen itsesyytösten kahlitsema ollut vai alkanut siirtää syyllisyystaakkaa miehelle?Kyllä vain, lapsena opittu. Ellei äiti ottanut syytä päälleen niin isä uhkasi aseella. Sitten tuli kuvaan toinen isä ja mies: jumala joka uhkaa helvetillä. Kyllä siinä oppii syyllistämään itseään. Sehän on selvä että jumala on aina oikeassa ja itse väärässä. Kaava siirtyy niin, että mies on aina oikeassa ja minä väärässä.
Mutta mitä mieltä olet: Ilmaisinko selkeästi, etten halunnut lähteä jäälle kävelemään? - mies pian 60
luonnevika kirjoitti:
Kyllä vain, lapsena opittu. Ellei äiti ottanut syytä päälleen niin isä uhkasi aseella. Sitten tuli kuvaan toinen isä ja mies: jumala joka uhkaa helvetillä. Kyllä siinä oppii syyllistämään itseään. Sehän on selvä että jumala on aina oikeassa ja itse väärässä. Kaava siirtyy niin, että mies on aina oikeassa ja minä väärässä.
Mutta mitä mieltä olet: Ilmaisinko selkeästi, etten halunnut lähteä jäälle kävelemään?yksi selkokielinen lause riittää. Ja olisihan miehen pitänyt tietää haluttomuutesi jo ajalta ennen tuota kävelyä. Puolisoilla pitäisi olla keskusteluyhteys ja luonnostaan halu oppia kumppanin tapoja, käsityksiä ja rajoituksia. Ei vaan ole jokapäiväistä sellainen. Jopa toinen puolisoista voi vieraille äimistellä vaikkapa tuhlauksena pitämäänsä rahankäyttöä - melkein 50 vuoden avioliiton jälkeen, kuin tuo ero suhtautumisessa rahaan olisi syntynyt vasta, ja silti se on ollut olemassa jo seurusteluaikana.
Kovin huonosti puolisot toisensa tuntevat, mihin kummaan se yhdessä vietetty aika on käytettykään? - sulle
että ettei jaksa avaa ovea, ei konkreettisesti eikä muutenkaan. Kannattaisi etsiä uusia ovia.
- tuollainen apatia
tervettä. Mutta eipä taida olla helppoa saada käymään lääkärissäkään.
- Mätisäkit ry.
joskus naisvaltaiseen työpaikkaan niin näet suoraan päin naamaa sanomista. Mutta naiset nälviikin toisilleen, miehille ollaan mielinkielin.
- Heikunkeikku
...aloituksesi on huulten (sekä ala-että ylähuulen) heiluttelua. Tai noh, voihan se olla hetkellinen tarve saada sormivoimistelua. Itse sormivoimistelen soittamalla etydejä.
On selvää, että niin miehissä, kuin naisissa on kiertelijöitä ja kaartelijoita. Olemme varmaankin tähän ikään mennessä todenneet sen monasti, miten eri tavalla mies/nainen reagoi asioihin ja miten ihmisen luonne vaikuttaa, kuinka suoraan mitäkin sanoo, vai eikö sano yhtään mitään. Se kaikille suotakoon.
Mitä tarkoitat Kohtauksilla?- susa51
Tämä aloitus olisi tullut viime vuosisadan alkupuolelta.:))
Varmaan on pelkkää sormivoimistelua..
Kyllä meitä on niin moneen junaan ihan tosissaan.
Itseänikin ihan totta puhuen se ärsyttää joissakin, kun ei mitään todellista tunnetta näy ihmisessä. Toisi keskusteluun jotain omasta itsestään, uskaltaisi tulla esiin.
Onkohan nämä pyörtymiskohtauksia, mitä aloituksessa oli..
- ::_=_---
Se vaan on niitten ominaisuus, ei sille voi mitään. Naisiin pitää suhtautua vähän kuin lapsiinkin. Aina kannattaa epäillä, mitä ne oikein suunnittelee, kun kantavat puita mettää ja kyselevät tulitikkuja...
=DW=- ent.tehtaantyttö
luin tuossa komenttisi, olipa hauska..ja totuudenmukainen lause..
Hyvää Päivän Jatkoa sulle;
t.friidu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283