Eli siis g-mailin?
Voiko Google-tilin poistaa
5
2505
Vastaukset
- kdqwokd eok oqo
Miten peruutan Gmail-tilini?
Jos päätät, ettet tarvitse Gmail-tiliäsi enää, ja olet varma siitä, ettet halua käyttäjänimeä tulevaisuudessa, voit sulkea tilin. Toimi seuraavasti:
1. Napsauta minkä tahansa Gmail-sivun yläreunassa Asetukset.
2. Avaa Tilit-välilehti.
3. Valitse Google-tilin asetukset.
4. Valitse oikeassa reunassa olevan Omat palvelut -kohdan vierestä Muokkaa.
5. Valitse Poista Gmail-palvelu.
Kun suljet Gmail-tilin, et voi aktivoida sitä uudelleen. Et voi myöskään hakea sähköpostiviestejä.- ap.
Olen rekisteröitynyt [email protected] ja haluaisin rekisteröityä [email protected], mutta tämä ei siis ole mahdollista.
- ..............
ap. kirjoitti:
Olen rekisteröitynyt [email protected] ja haluaisin rekisteröityä [email protected], mutta tämä ei siis ole mahdollista.
sieltä settings/accounts kohdasta löytyy apu.
ap. kirjoitti:
Gmail ei millään lailla huomioi tunnuksessa olevia pisteitä. Jos olet rekisteröinyt tunnuksen [email protected], niin samaan postilaatikkoon tulevat myös osoitteisiin [email protected] tai [email protected] lähetetyt viestit.
- ohla
Osaisko joku neuvoa, miten saan käännettyä Mozilla aloitussivun suomen-kieliseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1283912Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193285
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292875
- 472677
- 542617
- 672397
- 192337