Eli siis g-mailin?
Voiko Google-tilin poistaa
5
2468
Vastaukset
- kdqwokd eok oqo
Miten peruutan Gmail-tilini?
Jos päätät, ettet tarvitse Gmail-tiliäsi enää, ja olet varma siitä, ettet halua käyttäjänimeä tulevaisuudessa, voit sulkea tilin. Toimi seuraavasti:
1. Napsauta minkä tahansa Gmail-sivun yläreunassa Asetukset.
2. Avaa Tilit-välilehti.
3. Valitse Google-tilin asetukset.
4. Valitse oikeassa reunassa olevan Omat palvelut -kohdan vierestä Muokkaa.
5. Valitse Poista Gmail-palvelu.
Kun suljet Gmail-tilin, et voi aktivoida sitä uudelleen. Et voi myöskään hakea sähköpostiviestejä.- ap.
Olen rekisteröitynyt [email protected] ja haluaisin rekisteröityä [email protected], mutta tämä ei siis ole mahdollista.
- ..............
ap. kirjoitti:
Olen rekisteröitynyt [email protected] ja haluaisin rekisteröityä [email protected], mutta tämä ei siis ole mahdollista.
sieltä settings/accounts kohdasta löytyy apu.
ap. kirjoitti:
Gmail ei millään lailla huomioi tunnuksessa olevia pisteitä. Jos olet rekisteröinyt tunnuksen [email protected], niin samaan postilaatikkoon tulevat myös osoitteisiin [email protected] tai [email protected] lähetetyt viestit.
- ohla
Osaisko joku neuvoa, miten saan käännettyä Mozilla aloitussivun suomen-kieliseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108