Tosimies
13
763
Vastaukset
- DFFFFFFFFFFFFFFFF
Näissä vartijaaiheisissa videoissa/biiseissä ei mitään vikaa ole vaikka olisivatkin pilkkaavia, mutta saisivat olla edes hyviä/hauskoja. Tässä olis surkea sekä biisi, että video. Sanatkaan ei olleet edes hauskat.
T: vartija- Sulla ei vaan
ole huumorintajua. Olet kuin rautakengen niellyt jurottaja.
Mua nauratti tuo biisi/video aivan vi_usti :-))))))) - dsdsdsdsdsdd
Sulla ei vaan kirjoitti:
ole huumorintajua. Olet kuin rautakengen niellyt jurottaja.
Mua nauratti tuo biisi/video aivan vi_usti :-)))))))saattaa olla surkea ja yksinkertainen huumorintaju..
- kuin ei
dsdsdsdsdsdd kirjoitti:
saattaa olla surkea ja yksinkertainen huumorintaju..
mitään. Jurota sinä siellä vaan yksinään "Kanki Kaikkonen" heh, heee.
- sasasasasasa
kuin ei kirjoitti:
mitään. Jurota sinä siellä vaan yksinään "Kanki Kaikkonen" heh, heee.
huumorintajuni on varsin korkeaa luokkaa, mutta mitäpä tuollainen siitä voisi edes ymmärtää *katsoo halveksuen*. hah!
- korkeatasoinen
sasasasasasa kirjoitti:
huumorintajuni on varsin korkeaa luokkaa, mutta mitäpä tuollainen siitä voisi edes ymmärtää *katsoo halveksuen*. hah!
että vain omat jutut naurattaa, ei muitten?
Niih, sitähän minäkin. Nyt tiedät totuuden, hah, haaaa! - mutta.....
korkeatasoinen kirjoitti:
että vain omat jutut naurattaa, ei muitten?
Niih, sitähän minäkin. Nyt tiedät totuuden, hah, haaaa!Sinun uskottavuutesi totuudesta karisi viimeiseen sanaasi!
- sulle huumorintajuton
mutta..... kirjoitti:
Sinun uskottavuutesi totuudesta karisi viimeiseen sanaasi!
- thwegt8oi980
sulle huumorintajuton kirjoitti:
Olen etsinyt tuota mut en ole löytänyt sitä tubesta!
- sitä minä
thwegt8oi980 kirjoitti:
Olen etsinyt tuota mut en ole löytänyt sitä tubesta!
vähän ajattelinkin.
Hyvää kevättä vaan ja auringon paistetta sulle. - vanhemman
sulle huumorintajuton kirjoitti:
puoleinen vartija, minusta nuo on hauskoja, täytyy osata nauraa itsellekkin ja noihan nyt on niin kaukaa kummiskin, this is hjumor.
- ammatista vois
vanhemman kirjoitti:
puoleinen vartija, minusta nuo on hauskoja, täytyy osata nauraa itsellekkin ja noihan nyt on niin kaukaa kummiskin, this is hjumor.
tehdä huumoribiisejä mutta se ei oikein toimis.
No, mun nimisestä eli Harri, on tehty onneksi useitakin ja ne ei mitenkään loukkaa vaan lähinnä hymyilyttää. - sfsfsfsfsfsfs
vanhemman kirjoitti:
tuossa ekassa vaan oli todella kehno video. ei ollut hauska mitenkään ja sillä ei ole mitään tekemistä ammatin kanssa. en edes ole vartija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884