Olen tässä miettinyt ystävieni kanssa että mitäköhän semmoiset jo "aikuiset" amis pojat yms hakevat seiska kasiluokkalaisista tytöistä? Tämä siis ihmetyttää siksi että luulisi jo että 18 ylöspäin olisivat jo kiinnostuneet omanikäisistään tytöistä eivätkä niin fyysisesti kuin (usein, ei aina) henkisestikin kehittymättömistä 13 vuotiaista... vai mikä siinä on? niin usein sitä näkee kun ylä-asteen pillifarkku teinit nousevat amis autoihin ja kehuskelevat kuinka viikonloppuna imuttelivat jne... onko oikeasti ettei sen ikäisiä vielä kiinnosta oman ikäiset??
porukkani pojat ovat samoilla linjoilla kanssani (olemme siis jo täysi-ikäisiä nuoria) eivätkä itse ainakaan voisi kuvitella seurustelevansa niin nuorien kanssa.
mietinpä vaan... laittakaas mielipidettä
Amis pojat...
13
2230
Vastaukset
- sdfsdfsfsfsfsdfsd
Ja sinäkö ajattelit, että kaikki amikset olisi samanlaisia? Väärin, ajattele uudestaan. Maailma on pullollaan täynnä järkeviä amiksia eikä vain semmoisia olevinaan koviksia jotka vetää perseet joka vkl ja hakee alaikäisiä kyytiin.
- mmmmm16
Samoilla linjoilla olen edellisen kommentin kanssa. Mielestäni on typerää yleistää, että kaikki amikset on samallaisia pikkutyttöjen perässä juoksijoita. Ylipäätään koko asetelma fiksuista ja sivistyneistä lukiolaisista ja huonoista epäsivistyneistä amiksista on kulunut ja älytön. Otin asian vain esille koska en haluaisi, että tiettyjä ryhmiä leimattaisiin tai luotaisiin yleiskäsityksiä esimerkiksi opiskelupaikan takia.
En toki väitä, etteikö sellaisiakin amiksia olisi jotka juoksevat nuorempiensa perässä. Varmasti löytyy, mutta se ei ole sidoksissa mitenkään opiskelupaikkaan.- joopjoopjio
juu eli en väitä että olisit väärässä, mutta mieleeni tuli heti amisten ja lukiolaisten erot. Sanoit ettei käytöksiä ym pidä laittaa koulun piikkiin, mutta onhan se suurimmassa osassa kyllä totta. Jos ajattelee, minne ne koulun pahimmat, huono käytöksisimmät ja huonon koulumenestyksen saavuttaneet päätyvät? Vastaus on useimmiten ammattikoulu. Lukioon jäävät yleensä ne fiksummat ja paremmin ja sivistyvämmin käyttäytyvät.
EN YLEISTÄ! Tiedän että on poikkeuksiakin, niinkun kaikissa asioissa ja tämä on vain mielipiteeni :)
-------------------------------------------
Asiaan: Ihmettelen usein itsekin että mitä niissä nähdään, niissä suoremmissa. Mutta voihan se olla että juuri ajokortin saaneet 18 vuotiaat ehkä 'hitaammin' kehittyneet nuorukaiset voivat olla henkisesti samalla tasolla kun jotkut hyvin kehittyneet peruskoululaistytöt. Sitäpaitsi tytöthän kehittyvät nopeammin henkisesti kuin pojat.
Tosin silti en tiedä että onko ideaa ajella pillurallia viikonloppuisin ja katsella kun pikkuiset peruskoululaiset ryyppää, mutta sitä se on nykyään, ONNEA! (: - dispersiomaali
joopjoopjio kirjoitti:
juu eli en väitä että olisit väärässä, mutta mieleeni tuli heti amisten ja lukiolaisten erot. Sanoit ettei käytöksiä ym pidä laittaa koulun piikkiin, mutta onhan se suurimmassa osassa kyllä totta. Jos ajattelee, minne ne koulun pahimmat, huono käytöksisimmät ja huonon koulumenestyksen saavuttaneet päätyvät? Vastaus on useimmiten ammattikoulu. Lukioon jäävät yleensä ne fiksummat ja paremmin ja sivistyvämmin käyttäytyvät.
EN YLEISTÄ! Tiedän että on poikkeuksiakin, niinkun kaikissa asioissa ja tämä on vain mielipiteeni :)
Asiaan: Ihmettelen usein itsekin että mitä niissä nähdään, niissä suoremmissa. Mutta voihan se olla että juuri ajokortin saaneet 18 vuotiaat ehkä 'hitaammin' kehittyneet nuorukaiset voivat olla henkisesti samalla tasolla kun jotkut hyvin kehittyneet peruskoululaistytöt. Sitäpaitsi tytöthän kehittyvät nopeammin henkisesti kuin pojat.
Tosin silti en tiedä että onko ideaa ajella pillurallia viikonloppuisin ja katsella kun pikkuiset peruskoululaiset ryyppää, mutta sitä se on nykyään, ONNEA! (:meil päin sinne lukioon on menny myös niitä heikompiakin opiskelijoita koska meijän lukioon on niin helppo päästä. moni ei mee amikseen pelkästään siks että saattas olla mahd. päästä vaan siks että tietää mihin ammattiin haluaa. itelläkin oli hyvä keski arvo mut amikseen suuntasin.
joo tytöt kyl kehittyy aikasemmin mut en silti uskois et joku 13-14wee olis samalla tasolla kun19 vuotias... tai no mistäs sitä tietää, siinä vaan on niin iso ero.
en oikee usko että alottaja ihan kokonaan tarkoitti pelkkiä amiksia tossa ja jos tarkoitti niin ei sitten ole nähnyt niitä lukion poikia tekemässä ihan samaa...
olisi voinut hieman selventää niin ei ihmiset ottaisi itseensä niin herkästi - warttu
joopjoopjio kirjoitti:
Tosin silti en tiedä että onko ideaa ajella pillurallia viikonloppuisin ja katsella kun pikkuiset peruskoululaiset ryyppää, mutta sitä se on nykyään, ONNEA! (:minusta amikset voisi mennä takas orimatilaa kasvattaa viiksii ja leikkii naurettavilla paska bemmuillla sellasii apinoita ettei toisii oo!
- kun?
Mihin kategoriaan minä kuulun kun olen 18 vuotias, en päässyt haluamalleni alalle opiskelemaan huonon keskiarvon takia ammattikouluun mutta olen nyt yksityis yrittäjä ja hyvin olen pärjännyt, v-loppuisin olen joko ajelemassa tai juomassa. En ole kiinnostunut mistään 13 vuotiaista vaan olen yhdessä 21 vuotiaan naisen kanssa joka on töissä ja auttaa minua paperitöissä iltaisin. Tuohon alkuperäiseen kysymykseen vielä semmoinen mielipide että en usko että ne mitään 13 vuotiaita havittelee.. ainakaan en tunne ketään semmoista!
- ..............
Ei ihme, että oli huono keskiarvo, kun ei ole yhdyssanat vielä hallussa.
- virheistä
.............. kirjoitti:
Ei ihme, että oli huono keskiarvo, kun ei ole yhdyssanat vielä hallussa.
Ja silti käteen jää keskimäärin 3000e kuussa puhdasta rahaa josta on kaikki maksettu.. Ja luuletko että jaksan kiinnittää huomiota jossain keskustelupalstalla kirjottamiseen?
- fsd0sdfsdfjsdf
virheistä kirjoitti:
Ja silti käteen jää keskimäärin 3000e kuussa puhdasta rahaa josta on kaikki maksettu.. Ja luuletko että jaksan kiinnittää huomiota jossain keskustelupalstalla kirjottamiseen?
Ja täytän siis kohta 18. Kyllä monet omankin ikäset viellä kattelee näitä ns. " peruskoululaisia " mutta tosin jotain ysiluokkalaisia. Monet heistä nyt vaan näyttävät täysi_ikäisiltä. Ja Suomessahan on sakkoliha ikäraja 16 vuotta. Ja Ruotsissa tämä raja on 15 vuotta. Että en nyt nää siinä 1-2v ikäerossa niin hirveää merkitystä. Tosin on aika säälittävää jos jotkin 19 vuotiaat viellä katselevat alle 16 vuotiaita.
- kyllävaan
fsd0sdfsdfjsdf kirjoitti:
Ja täytän siis kohta 18. Kyllä monet omankin ikäset viellä kattelee näitä ns. " peruskoululaisia " mutta tosin jotain ysiluokkalaisia. Monet heistä nyt vaan näyttävät täysi_ikäisiltä. Ja Suomessahan on sakkoliha ikäraja 16 vuotta. Ja Ruotsissa tämä raja on 15 vuotta. Että en nyt nää siinä 1-2v ikäerossa niin hirveää merkitystä. Tosin on aika säälittävää jos jotkin 19 vuotiaat viellä katselevat alle 16 vuotiaita.
meijän koulussa ihan oikeesti jotkut jo peruskoulun ohi mennet jätkät kyytsäilee 7-8 luokkalaisia! no toki vanhempiakin mut tarkotan et sitä tosiaan tapahtuu "sivistyneessä" yhteiskunnassa. ja sit kuulee juttuu kuinka ne jätkät kierrättää kaveriporukan sisällä samoja tyttöjä kerta toisensa jälkeen
- deppasgå
fsd0sdfsdfjsdf kirjoitti:
Toiset tykkää muhkummasta, toiset nuoremmasta. Se nyt vaan on mistä kukakin pitää. Voin kertoo että vanhin seksikumppanini on 18v, itse olen 22. Naiset pakkaa rupsahtaan heti teini-iän jälkeen. Onhan sanottu (joku fiksu filosofi), että nainen on parhaimmillaan 17-vuotiaana, ja itse voisin allekirjoittaa sen myös ;)
- ...
ehkäpä aloittaja ei tarkoittanut yleistää, vaan puhui vain niistä joistain juipeista, jotka imuttelee niitä seiskaluokkalaisia..
omasta mielestäni 13-vuotias tyttö ei ole 19-vuotiaan tasolla. vaikka tytöt kuinka kehittyisivät poikia nopeammin. kyllä ne pikkutytöt vanhempana tajuavat, miksi tästä asiasta jurputetaan.
niistä pojista en sano mitään. heti kun kuulen järkevän kommentin vanhemmalta pojalta, joka on 13-vuotiaan tytön kanssa, voin hyävksyä asian. en välttämättä ennen. - Nimetön
osa "amis-pojista" on vain niin säälittäviä jätkiä ja muitten kiusaamia ni ei voi saada oman ikästä naista.. niitten on sitte helpompi iskeä niitä 7-luokkalaisia.
itse en onneks kuulu näihi säälittäviin tapauksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386