Hei vaan! Nyt heti alkuun mitä tulen kirjottamaan niin kaikki tämä on TOTTA! Veikkaan, että kovin moni ei usko tätä mutta puhun OIKEASTI TOTTA. Eli olen 24 vuotias tyttö ja olen 189 cm pitkä. Tuo on siis TÄYTTÄ TOTTA! En valehtele ollenkaan! Painan noin 90 kiloa. Olenko siis liian lihava? Tuo pituus on aika paljon tytölle tiedän. En tiedä mistä tuo suuri kasvu johtuu. Varmaan mulla on joku kasvuhäiriö. Olen jopa omaa veljeänikin pidempi. Mutta en ota siitä stressiä. Kysymyksen esitinkin äsken. Mun mielestäni olen ehkä vähän lihava mutta parhaani mukaan yritän liikkua ja laihduttaa. Ja sitten asiallisia vastauksia kiitoooos!
Liian lihava?
Tosi pitkä tyttö
1
318
Vastaukset
- Ihanaa!
Ja vielä kerran ihanaa, että olet pitkä! Oon aina halunnu olla pitkä, no, en ihan noin pitkä mutta pidempi, heh! Mutta ole iloinen, siitä on hyötyäkin varmasti.
Painosta.. No, painoindeksisi on 25, eli vähän normaalin yläpuolella, mutta eihän tuo kaikkiin päde, sillä lihas painaa enemmän kun läski joten paino on vaan pelkkä numero, päältäpäin sen näkee onko makkaroita vatsalla.
Mutta ilmeisestikään et ole mikään kehonrakentaja joten sanoisin ihannepainoksesi jonkun 75-80 kg.
Mutta oikeesti on kyllä mahtavaa kun oot noin pitkä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114