niin..onko?
onko täällä yhtään lajin harrastajia:)
8
985
Vastaukset
- Laskettelija
Hiljaista tuntuu olevan, johtuisikohan
loistavista laskettelukeleistä. - Pirmin Killy-Krizaj
Olen useankin lajin harrastaja, mitä lajia itse asiassa ajattelit ? ;)
- ex Alppinisti
ALPPILAJIT on otsikkona. Mä oon ainaki exharrastelija, kun en ole 10 vuoteen pistänyt sla´lom monoja ja suksia jalkoihin. Enkä enää uskallakaan tulla Ounasvaaralta, Rukalta, Ylläkseltä ja Syötteeltä alas. Joskus oon käynyt oikeilla Alpeilla Itävällassa. Nyt alkaa jo TV:n katselu huimata, kun Kallet ja Tanjat sieltä tulla tupsahtevat!
- Rukan "kingi"
juuh,itse laskin lajia yli kymmenen vuotta..nyt sit vaan rymyän omaksi mieliksi rinnettä alas..:) missä seurassa lasket ja minkä ikäinen?? ties vaikka vanha kilpakumppani:D
- snoukkabeibe
Uuh oot varmaa ihanaaaaaaaaa :) ollaan varmaa törmätty rinteil..Tosin meigällä lauta alla...
- rukan kingi
snoukkabeibe kirjoitti:
Uuh oot varmaa ihanaaaaaaaaa :) ollaan varmaa törmätty rinteil..Tosin meigällä lauta alla...
ollaanko törmätty..ehkä..:D
- snoukkabeibe
rukan kingi kirjoitti:
No ootko sä sellenen pitkä, komee ja siniset simmut??=)
- snoukkabeibe
rukan kingi kirjoitti:
Ootko minkä ikäinen? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013