Hyvinvoinnin tavaratalo

on minulle nyt

Pahoinvoinnin tavaratalo. Ostin Angiobalanssia sieltä, ampulleina, piti auttaa tukkeutuneihin verisuoniin ja syöpään(sitä nyt ei onneksi ole).
Toisena päivänä vain oksentelin ja viikon sen Angiobalanssin lopettamisen jälkeen on vielä maha kipeä.-Lähetin 3 avaamatonta ja ensimmäisen avatun paketin takaisin ja pyysin saada rahani 259,70 € takaisin. Viikon ajan kirjoittelin, ei vastausta,tänään vastaus, eivät hyvitä! Tuotteen sivuhaitoista ei ollut tavaraselosteessa mitään mainintaa, vain ylistystä. En olisi uskonut todeksi Suomessa, että siellä suom.yritys myrkyttää ihmisiä ottamatta mitään vastuuta. Viikkokirje tulee sieltä tri Tolosen nimissä. Oksentelu=myrkytysoire. R.H/[email protected]

33

7424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tukkeutunut verisuoni?

• ja myös saksalaisilla

yleinen sairaus, kun verisuonet kalkkeutuvat iän mukana. Minulla sitä on todettu pään varjoainekuvauksessa TIA-kohtauksen jälkeen.TIA=
        pc:n edessä työskennellessäni alkoi näkökenttä mennä huonoksi, puhekyky samoin. Käytän siihen Ginkoa muuten, mutta täydellistä apua siitä ei saa.Siispä olin onnellinen, kun tätä Angiobalansia tri Tolosen ansiosta ylistettiin.Mutta siitä olisi minulle ilmeisesti tullut vielä pahempia seurauksia, koska oksentelua pidettiin myrkytysoireina./R.H.

• ja myös saksalaisilla kirjoitti:

yleinen sairaus, kun verisuonet kalkkeutuvat iän mukana. Minulla sitä on todettu pään varjoainekuvauksessa TIA-kohtauksen jälkeen.TIA=
        pc:n edessä työskennellessäni alkoi näkökenttä mennä huonoksi, puhekyky samoin. Käytän siihen Ginkoa muuten, mutta täydellistä apua siitä ei saa.Siispä olin onnellinen, kun tätä Angiobalansia tri Tolosen ansiosta ylistettiin.Mutta siitä olisi minulle ilmeisesti tullut vielä pahempia seurauksia, koska oksentelua pidettiin myrkytysoireina./R.H.

joksikin kauneuteen liittyväksi, mutta kyse olikin vakavammasta asiasta..

Oletko ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen suomessa, josko sieltä kautta löytyisi apua tuohon rahojen palautusasiaan..

• myy kiellettyjä aineita
        Pirrejuupas kirjoitti:

joksikin kauneuteen liittyväksi, mutta kyse olikin vakavammasta asiasta..

Oletko ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen suomessa, josko sieltä kautta löytyisi apua tuohon rahojen palautusasiaan..

ulos varastostaan, tai Tolonen, jonka puodissa nemyrkyt sekoitetaan ja joka mainostaa niitä. Saksassa tätä Angiobalansia(=hainrustouute) ei ole hyväksytty lääkkeeksi mm. juuri maksaan kohdistuvien sivuvaikutusten johdosta.- Ei taida Suomessa olevan kontrollia tai kontrollöörit sokaistuu, kun on tri Tolonen myyjänä. Saavat ottaa toisiaan kädestä ja hypätä suohon!(=Vatsa yhä edelleen kipeä)
        Kiitos Pirre vihjeestä. Keskustelen vielä erään journalistin kanssa, kiinnostaako häntä tämä juttu.

• sitroen.
        myy kiellettyjä aineita kirjoitti:

ulos varastostaan, tai Tolonen, jonka puodissa nemyrkyt sekoitetaan ja joka mainostaa niitä. Saksassa tätä Angiobalansia(=hainrustouute) ei ole hyväksytty lääkkeeksi mm. juuri maksaan kohdistuvien sivuvaikutusten johdosta.- Ei taida Suomessa olevan kontrollia tai kontrollöörit sokaistuu, kun on tri Tolonen myyjänä. Saavat ottaa toisiaan kädestä ja hypätä suohon!(=Vatsa yhä edelleen kipeä)
        Kiitos Pirre vihjeestä. Keskustelen vielä erään journalistin kanssa, kiinnostaako häntä tämä juttu.

Auttaisikohan tuohon verisuonten tukkeutumiseen kohtuullinen määrä alkomahoolia? Kuulemma pultsareilla on verisuonet kunnossa, muu sitten ei.
        Niin että olisiko etanoli lääke sopivasti annosteltuna? Ainakin sairastaminen saattaisi olla hauskempaa.

Nuo rustouutteet sun muut epäilyttää enemmän kuin vähän. Jos rustoja haluat järsiä, niin syö broilerin koivista ja siivistä ne rustot. Ovat vieläpä hyviä ja erään amerikkalaisen pitkän linjan lääkärin kertoman mukaan ajavat saman asian kuin kalliit kukonhelttarohdot yms. Sivutuotteena nälkä vähäksi aikaa helpottaa.

• uskoko mihinkään tuollaisiin lääkkeisiin, ja pillereihin, mitä voi postista tilata. Eihän se ole kuin hyväuskoisten ihmisten rahastusta. Tai viekääpä vaikka tutkittavaksi, mitä ne pillerit on. Ihmiselle riittää lääkärin määräämät lääkkeet, ja monipuolinen ruoka. Mitään ihme konstia paranemiseen, nuortumiseen, laihtumiseen yms ei ole olemassa.Ottakaa järki käteen, ja hyväksykää tosi asiat. Tuollaisessa voi pian olla se hengen lähtö lähellä.

• tapahtunut mitään netti-

tilausten takia täällä Saksassa. Tilaan mm.Ginkon netistä, koska se on n.30% halvempaa kuin apteekista. Lääkärinikin on sitä suositellut.
        Sitten tilasin Suomesta, olin ihan ylpeä, kun kannatan suomalaista firmaa. Ja nyt olen saanut todeta, ettei tämä tri Tolosen viikkokirjeillä mainostama Hyvinvoinnin Tavaratalo ota mitään vastuuta. Täällä Saksassa on palautusoikeus, jos on valittamista. Minulla on: sivuvaikutuksista ei ollut pihahdustakaan tuoteselostuksessa. En käsitä sellaista firman pitoa. Rehellisyys olisi hyvä ottaa siinä talossa kunniaan./R.H.-Siis marja-liisa on kyllä oikeassa tässä.

• varakummi
        tapahtunut mitään netti- kirjoitti:

tilausten takia täällä Saksassa. Tilaan mm.Ginkon netistä, koska se on n.30% halvempaa kuin apteekista. Lääkärinikin on sitä suositellut.
        Sitten tilasin Suomesta, olin ihan ylpeä, kun kannatan suomalaista firmaa. Ja nyt olen saanut todeta, ettei tämä tri Tolosen viikkokirjeillä mainostama Hyvinvoinnin Tavaratalo ota mitään vastuuta. Täällä Saksassa on palautusoikeus, jos on valittamista. Minulla on: sivuvaikutuksista ei ollut pihahdustakaan tuoteselostuksessa. En käsitä sellaista firman pitoa. Rehellisyys olisi hyvä ottaa siinä talossa kunniaan./R.H.-Siis marja-liisa on kyllä oikeassa tässä.

Alkoi vissiin taas kolottamaan.

Tuleeko teille niskavaivoja tämän koneen kanssa?
        Lainasin jo niskatuenkin, mutta piti palauttaa.
        Kun lainaajan niskaakin alkoi taas kolottamaan.

Tuleeko teille koskaan niskavaivoja kun täällä koneen kanssa istuskelee?

• 1947
        varakummi kirjoitti:

Alkoi vissiin taas kolottamaan.

Tuleeko teille niskavaivoja tämän koneen kanssa?
        Lainasin jo niskatuenkin, mutta piti palauttaa.
        Kun lainaajan niskaakin alkoi taas kolottamaan.

Tuleeko teille koskaan niskavaivoja kun täällä koneen kanssa istuskelee?

Olenkohan veltto tyyppi?:)
        Yleensäkin suosin luomuna oloa ja normaaleja syömisiä.
        Toistaiseksi ainoa troppi on Primaspan 100mg veren ohentamiseen ja suonien auki pitämiseen.

Kannattaisi välillä nostella olkapäitä ylös alas ja hiljaa kiertää päätä olkia vasten. Myös leuka rintaan, se venyttää. Hierojalla olin viimeksi ehkä 6 vuotta sitten.
        Käsiään voi myös nostaa ylös ja alas 10x ja heilutella sivulta toiselle vaakassa 10x. Nuo oli jumpparin ohjeita jumiutuneeseen olkavarteen ja niskaan. Keppi käteen ja sen kanssa venuttelua, kyllä se siitä aukeaa.

• Vatsahaava
        1947 kirjoitti:

Olenkohan veltto tyyppi?:)
        Yleensäkin suosin luomuna oloa ja normaaleja syömisiä.
        Toistaiseksi ainoa troppi on Primaspan 100mg veren ohentamiseen ja suonien auki pitämiseen.

Kannattaisi välillä nostella olkapäitä ylös alas ja hiljaa kiertää päätä olkia vasten. Myös leuka rintaan, se venyttää. Hierojalla olin viimeksi ehkä 6 vuotta sitten.
        Käsiään voi myös nostaa ylös ja alas 10x ja heilutella sivulta toiselle vaakassa 10x. Nuo oli jumpparin ohjeita jumiutuneeseen olkavarteen ja niskaan. Keppi käteen ja sen kanssa venuttelua, kyllä se siitä aukeaa.

Minullekin määrättiin tuota cardio pilleriä, muutaman vuoden syötyäni (vaihtelin merkkiä) löytyi vuotava vatsahaava, ja sitten se rumba alkoi!
        Olen allerginen asetysalisyylille.

• lääkkeistä

ne voivat olla aika rajuja.
      lääkäreitäkin on erilaisia. jotkut määräävät antibioottia vaivaan kuin vaivaan.
      Sairaalabakteeri on suoraan tulosta niistä.
      joskus tuntuu vaan siltä että ei tunnusteta muuta kuin mikä on lääkäri määrännyt.
      lääkäritkin ovat yhtä avuttomia syövän edessä.
      kuolevaisia kaikki ja haavottuvia.

• Pirre*

listatut luettelot sivuvaikutuksista on tavallaan tae lääkevalmistajalle siitä ettei sitä voida vetää oikeuteen tietojen pimittämisestä, eli tuskin niitä tarviaa lukea niin että "minä" nyt saan kaikki luetellut oireet.
        Jos ottaa "sanatarkasti" kaikki mahdolliset sivuvaikutukset, mitään lääkettä ei uskaltaisi enää syödäkään :)

Varmasti lääkäri tietää että määrätyn lääkkeen hyödyt on suuremmat verraten sen mahdollisiin haittoihin.

Minusta näissä uskomuslääketieteen tuotteissa on sekin vaara että ihmiset jättävät heille lääkärin määräämät lääkkeensä ottamatta, - etenkin vakavissa sairauksissa puoskarointiin ei pitäisi ryhtyä..

Onhan jo tapauksia joissa esim. maksa on mennyt vaihtoon jonkun luontaisrohdoksen takia..

• En sentään

VIELÄKÖ näihin humpuukilafkojen mainoksiin joku uskoo? Vieläpä menee ja tilaa näitä tuotteita. Eikä siinä kaikki. Menee vielä syömään näitä,ilman oman lääkärinsä kanssa tapahtuvaa neuvottelua. On ihan oikein että sait opetuksen. Koeta nyt sentään toipua kivuistasi. Koskee myöskin naivista uskoatasi näihin "syöpälääkkeisiin".

• isoäiti*

Tutkimukset mainitsemasi gingkon
      parantamisvaikutuksista ovat melko heikot.

Gingkoa sisältävät pillerit ja kapselit ovat tylyn kalliita ja halvemmaksi tulee
      gingkohillo tai -mehu, joiden sanotaan olevan
      terveysvaikutteiltaan mansikkahillon luokkaa.
      Kiinalaisten tekemä gingkoviini saattaa olla
      paras mielialan piristäjä.

Minä ihailen gingkopuun kauneutta.
      Puun suomalainen nimikin on runollinen,
      neidonhiuspuu.

• ei Ginko auta

mitenkään täydellisesti. Minulla on 120 mg, ja jos en käytä sitä, on päänsärkyä, tinnitusta joka sorttia ja keskittymisvaivoja.Olisi ollut tosi hienoa löytää joku aine, mikä auttaa.-Luulin että Angiobalans olisi sellainen, kun tri Tolonen suosittelee, mutta nyt sanoisin, ettei tri Tolosen suosituksia kannata lukea, tulee ainakin halvemmaksi, minultahan kynivät 259,70 €.

• 1943

tyytyisin sen puun katseluun, jos kohdalle osuisi. Moisia aineita en kyllä osta, pidän humpuukina.

• mikä auttaisi
        1943 kirjoitti:

tyytyisin sen puun katseluun, jos kohdalle osuisi. Moisia aineita en kyllä osta, pidän humpuukina.

verisuonten tukkeutumiseen=kalkkeutumiseen, on se, että olen ikäni (65 v.) tehnyt paljon työtä ja haluaisin tehdä vielä kauan. Minun on vaikea hyväksyä sitä, että joku sairaus tekisi "järjen juoksun" tuosta noin vaan huonommaksi.
        Jos on joku, joka on saanut jostain lääkkkestä tai luonnonlääkkeestä hyvän avun, ilmoittakaa minulle [email protected].
        Mutta tuotteitten, kuten Angiobalans, mainostajien, jotka näyttävät esiintyvän sen käyttäjinä, myös täällä suomi24:ssa, ei tarvitse vaivautua.- Lisäksi pyytäisin suoraa viestiä minulle niiltä, jotka, kuten minä, ovat tulleet huijatuksi Hyvinvoinnin Tavaratalon tai tri Tolosen mainosten vuoksi. Siis kuten minä, joka palautin tuotteet, enkä kuitenkaan saa heiltä takaisin rahojani, 259,70 €./R.Hillgardt

• mikä auttaisi kirjoitti:

verisuonten tukkeutumiseen=kalkkeutumiseen, on se, että olen ikäni (65 v.) tehnyt paljon työtä ja haluaisin tehdä vielä kauan. Minun on vaikea hyväksyä sitä, että joku sairaus tekisi "järjen juoksun" tuosta noin vaan huonommaksi.
        Jos on joku, joka on saanut jostain lääkkkestä tai luonnonlääkkeestä hyvän avun, ilmoittakaa minulle [email protected].
        Mutta tuotteitten, kuten Angiobalans, mainostajien, jotka näyttävät esiintyvän sen käyttäjinä, myös täällä suomi24:ssa, ei tarvitse vaivautua.- Lisäksi pyytäisin suoraa viestiä minulle niiltä, jotka, kuten minä, ovat tulleet huijatuksi Hyvinvoinnin Tavaratalon tai tri Tolosen mainosten vuoksi. Siis kuten minä, joka palautin tuotteet, enkä kuitenkaan saa heiltä takaisin rahojani, 259,70 €./R.Hillgardt

mutta syön yhden kalaöljy,(E-Epa) kapselin päivässä, sen kehutaan olevan hyväksi verisuonille.

Olen ostanut sen aina apteekista, voisi olla jossain edullisempiakin.

• 1943
        Pirrejuupas kirjoitti:

mutta syön yhden kalaöljy,(E-Epa) kapselin päivässä, sen kehutaan olevan hyväksi verisuonille.

Olen ostanut sen aina apteekista, voisi olla jossain edullisempiakin.

melko usein kalaa. D-vitamiinitabletin otan joka päivä. Ja syön monipuolisesti ynnä liikun.

• ennen monta
        1943 kirjoitti:

melko usein kalaa. D-vitamiinitabletin otan joka päivä. Ja syön monipuolisesti ynnä liikun.

kertaa viikossa, mutta se on jäänyt yhteen kertaan viikossa, kun menin naimisiin tämän nykyisen mieheni kanssa. Hänelle kun on kalan syöminen velvollisuus vain pitkänä perjantaina.Kalaöljystä en tiedä, muistuu kouluajan kalanmaksaöljy??/R.H.
        -Hyvinvoinnin Tavaratalo on nyt luvannut maksaa 259,70 € ostohinnasta Angiobalansia takaisin 179,85 €. Hyväksyin sen heidän osaltaan, Toloseen otan vielä yhteyttä. Kerron sitten./R.H.

• positiivisia kokemuk

Juu eipäs sitä voi koskaan tietää miten kenenkin ihmisen elimistö mihinkin reagoi. Mutta pakko sanoa, että itselläni on pelkästään hyviä kokemuksia Hyvinvoinnin Tavaratalosta. Suomalainen ja luotettava, hinnatkin ovat ihan hyviä. Että tämmösiäkin kokemusta on. Oon kokenut, että tuotteista on ollut mulle apua. http://bloggen.fi/saletistiale/2014/05/02/hyvinvointia-hyvinvoinnin-tavaratalosta/

• utelias--

En enään tiedä mihin luottaisin, valvani on psoriasis parantumaton tauti, olen kokeillut vaikka mitä presetti ja luontaistuotteita, aurinko joka helpottaanjonkin verran,
        Oiskohan tuolla tavaratalolla mitään annettavaa, epäilen.

• sitroen.
        utelias-- kirjoitti:

En enään tiedä mihin luottaisin, valvani on psoriasis parantumaton tauti, olen kokeillut vaikka mitä presetti ja luontaistuotteita, aurinko joka helpottaanjonkin verran,
        Oiskohan tuolla tavaratalolla mitään annettavaa, epäilen.

Jossakin oli väite, että kalanmaksaöljy helpottaisi psoriasistakin. En tiedä, mutta ainakin se on pitänyt 30 vuotta nuhat, influenssat ja angiinat poissa. Nuha ja angiina oli sitä ennen jokatalvinen vaiva, joskus poskiontelotuhehduskin.

Ostin naapurin Matille pullon Möllerin kalanmaksaöljyä kun valitti psoriasista. Kuukauden päästä kysyin, auttoiko. Ei ollut auttanut, pullo oli avaamatta vieläkin. Pitäköön psoriasiksensa mutta jättäköön ruikutuksen kun ei halua edes kokeilla!

Ja tämä Möllerin öljy ei ole kalaöljyä vaan kalanmaksaöljyä mikä on eri asia. Maistuu melkein tavalliselta ruokaöljyltä, ei sinne päinkään kuin se valkoinen kalkkikalanmaksaöljy 60 vuotta sitten. Joka aamu hörppään suoraan pullon suusta kun ei ole muita käyttäjiä. Halvimmalla saat jostakin halpakaupasta, täällä 14 euroa puolen litran pullo, tarjouksessa kympin. Apteekissa oli jo pari vuotta sitten 23 euroa sama tavara.
        Siinä on paljon muutakin tarpeellista kuin se D-vitamiini.

• Macsa
        sitroen. kirjoitti:

Jossakin oli väite, että kalanmaksaöljy helpottaisi psoriasistakin. En tiedä, mutta ainakin se on pitänyt 30 vuotta nuhat, influenssat ja angiinat poissa. Nuha ja angiina oli sitä ennen jokatalvinen vaiva, joskus poskiontelotuhehduskin.

Ostin naapurin Matille pullon Möllerin kalanmaksaöljyä kun valitti psoriasista. Kuukauden päästä kysyin, auttoiko. Ei ollut auttanut, pullo oli avaamatta vieläkin. Pitäköön psoriasiksensa mutta jättäköön ruikutuksen kun ei halua edes kokeilla!

Ja tämä Möllerin öljy ei ole kalaöljyä vaan kalanmaksaöljyä mikä on eri asia. Maistuu melkein tavalliselta ruokaöljyltä, ei sinne päinkään kuin se valkoinen kalkkikalanmaksaöljy 60 vuotta sitten. Joka aamu hörppään suoraan pullon suusta kun ei ole muita käyttäjiä. Halvimmalla saat jostakin halpakaupasta, täällä 14 euroa puolen litran pullo, tarjouksessa kympin. Apteekissa oli jo pari vuotta sitten 23 euroa sama tavara.

Entä A-vitamiini? Eikö sitä ole vaara saada liikaa? Ainakaan maksaa ei pidä syödä kovin suuria määriä, ja ei varsinkaan odottavien äitien. On epämuodostumien vaara. Siihen aikaan kun itse olin raskaana 70- ja 80-luvulla, niin sellaisesta ei varoitettu lainkaan. Söin varmaan maksapihvejä useinkin jotta saisin rautaa riittävästi.

• sitroen. kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Kalanmaksaöljyyn on vaan niin perustavanlaatuinen tyrkky, kun äiti sitä ennen lapsia kun oltiin pakotti ottamaan puoli ruokalusikallista iltaisin, talviaikaan vähintään. Onneksi pisti sokeria mukaan. Yäk silti, vaikka luontoahan se vaan kasvatti. Mutta jos mihin terveystuotteeseen uskon niin juuri kalanmaksaöljyyn. Ostan silloin tällöin jotain kapseleita, ne on Omega 3:sta tms. lisänimiltään. Vähän epäilen.

Tavallisella ruokaöljyllä kuuleman mukaan häippäsee jopa salmonellabakteerit vatsasta. Puoliskolla on selittämätön vatsatauti, ollut monta päivää. Saapas nähdä ottaako (puskaradio suositellut!) puoli dl öljyä päivänä-parina vai odottaako että tauti paranee aikanaan issekseen. Voipi olla että uusii, ainakin jos salmonellasta on kyse...

Tuo A-vitamiinikammo ja -hössötys minua lähinnä naurattaa. Maalaisjärki, ohoi!

• sitroen.
        saimaantaka kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Kalanmaksaöljyyn on vaan niin perustavanlaatuinen tyrkky, kun äiti sitä ennen lapsia kun oltiin pakotti ottamaan puoli ruokalusikallista iltaisin, talviaikaan vähintään. Onneksi pisti sokeria mukaan. Yäk silti, vaikka luontoahan se vaan kasvatti. Mutta jos mihin terveystuotteeseen uskon niin juuri kalanmaksaöljyyn. Ostan silloin tällöin jotain kapseleita, ne on Omega 3:sta tms. lisänimiltään. Vähän epäilen.

Tavallisella ruokaöljyllä kuuleman mukaan häippäsee jopa salmonellabakteerit vatsasta. Puoliskolla on selittämätön vatsatauti, ollut monta päivää. Saapas nähdä ottaako (puskaradio suositellut!) puoli dl öljyä päivänä-parina vai odottaako että tauti paranee aikanaan issekseen. Voipi olla että uusii, ainakin jos salmonellasta on kyse...

Tuo A-vitamiinikammo ja -hössötys minua lähinnä naurattaa. Maalaisjärki, ohoi!

Et sitten lukenut tätä kohtaa: "Maistuu melkein tavalliselta ruokaöljyltä, ei sinne päinkään kuin se valkoinen kalkkikalanmaksaöljy 60 vuotta sitten."?

• eppu2
        Macsa kirjoitti:

Entä A-vitamiini? Eikö sitä ole vaara saada liikaa? Ainakaan maksaa ei pidä syödä kovin suuria määriä, ja ei varsinkaan odottavien äitien. On epämuodostumien vaara. Siihen aikaan kun itse olin raskaana 70- ja 80-luvulla, niin sellaisesta ei varoitettu lainkaan. Söin varmaan maksapihvejä useinkin jotta saisin rautaa riittävästi.

K,A,E,D ovat rasvaliukoisia, joten niitä voi kerääntyä elimistöön, jos liikaa syö. Muut ovat vesiliukoisia, eli liika poistuu virtsan mukana.

• staka*
        sitroen. kirjoitti:

Et sitten lukenut tätä kohtaa: "Maistuu melkein tavalliselta ruokaöljyltä, ei sinne päinkään kuin se valkoinen kalkkikalanmaksaöljy 60 vuotta sitten."?

Anteeksi kovasti: lukaisin toki mutta en hoksannut että se lapsuusaikainen oli KALKKI-kalanmaksaöljyä, pelkästä kalanmaksaöljystä puhuttiin. Oletin että kalkki-lisäys on tullut myöhemmin (tabletteihin) ja sen myötä ällö-maku poistunut.

Jaahas, siis Möllerin kalanmaksaöljyä tästä lähin. Auttaisikohan se puoliskon vatsatautiin, se kun ei ole terve kun vieläkään? No, tänä aamuna kuulemma jo otti tujauksen ruokaöljyä...

• Tervettä järkee

Minä en ikinä menisi ostamaan 'lääkkeitä' enkä muutakaan syötävää netiltä. Riittää kun kaupassa tavaa purkinkylkiä ja yrittää päättää että uskaltaako maistaa... :)

Kumma että ihmisen pitää välttämättä hankkia paha olo. Jos ei perusmurkinalla, niin sitten terveystuotteilla. :)

• Isa Puska

Ihmisten luuloilla ja kuuloilla mainosmiehet saavat heidät ostamaan vaikka mitä.
        Monien luontaistuotteiden en usko vaikuttavan kalkkitablettia enempää.
        Eikä niitäkään saa liikaa hotkia.
        Eri asia saada vitamiinit ja hivenaineet ruo'astaan, kuin muovipurkista.

• Tervettä järkee
        Isa Puska kirjoitti:

Ihmisten luuloilla ja kuuloilla mainosmiehet saavat heidät ostamaan vaikka mitä.
        Monien luontaistuotteiden en usko vaikuttavan kalkkitablettia enempää.
        Eikä niitäkään saa liikaa hotkia.
        Eri asia saada vitamiinit ja hivenaineet ruo'astaan, kuin muovipurkista.

Siihen sitä ollaan menty! Että ruoan pitää olla luontaistuotetta jotta se kelpaa meille ravinnoksi!

Ennen syötiin sitä mihin oltiin totuttu ja mikä vei nälän. Gourmeesta ei oltu kuullukkaan ja vielä vähemmän luontaistuotteista.

Big bissnes.

• Isa Puska
        Tervettä järkee kirjoitti:

Siihen sitä ollaan menty! Että ruoan pitää olla luontaistuotetta jotta se kelpaa meille ravinnoksi!

Ennen syötiin sitä mihin oltiin totuttu ja mikä vei nälän. Gourmeesta ei oltu kuullukkaan ja vielä vähemmän luontaistuotteista.

Big bissnes.

Meni yli hilseen sanomasi?
        Minä tarkoitin sanoa, että tavallisesta, monipuolisesta kotiruo'asta saa kaikki tarvittavat miinit. Turha kaupasta on ostella purkki poikineen tarpeettomia pillereitä.

• eppu2

Oletteko lukeneet Pharmakaa, suurin osa kertoo lääkkeitten sivuvaikutuksista.
      Jos epäilläänkin, että luontaistuotteiessa olisi haittavaikutuksia, uutinen kiirii sensaatiolehdistössä yli valtakunnan suurin otsikoin.
      Lääketehtaat kyllä pitävät tontistaan huolen suurella rahalla.
      On aina mahdollista, että niin lääkkeissä, kuin ravintolisissä voi olla sivuvaikutuksia.
      Myös kalaöljy ja D-vitamiini ovat ravintolisiä.
      Ei pitäisi netistä tilailla mitään, huijauksia on tullut esiin.
      Mikään asia niin lääkkeitten kun ravintolisienkään suhteen ei ole mustavalkoinen,
      Pitää vaan yrittää otta asioista selvää minkä pystyy, ennenkuin mitään syö.
      Ja se mikä auttaa yhtä, voi olla toiselle sopimatonta.
      Koko totuutta ei ole kenenkään hallussa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe