Aiheuttaako ongelmia?
Laktoosi-intoleranssi
3
798
Vastaukset
- en tiedä
mutta ainakin Ruotsissa ja Espanjassa matkustaessani olen törmännyt vähälaktoosisiin, laktoosittomiin ja maidottomiin tuotteisiin. Kun itse lähden lomamatkalle niin otan aina mukaan laktaasientsyymikapseleita, kätevä ottaa aterian yhteydessä :).
- ole itse
se ongelma, pysy kotona jos et itsestäsi ulkomailla pysty huolehtimaan. En käsitä mistä on ilmestynyt kaiken maailman ruikuttajia, ei niitä ennenkään ollut. Nyt kaikilla on jokin ruikutus asia, tosi ärsyttäviä työpaikallakin tollaset ihmiset, pitäisivät omana tietonaan, ei me kanssa ihmiset haluta kuunnella ruikutuksianne. Syökää omia eväitänne ja olkaa hiljaa...
- itselläkin laktoosivamma
englannissa on TODELLA huonosti vähälaktoosisia tuotteita, koska siellä ei ole läheskään niin paljoa laktoosi-intoleraktikkoja niinkun suomessa (itse en tavannut vuoden aikana yhtäkään)... suosittelen ostamaan apteekista paljon esim. Lactasylejä (auttaa hajottamaan laktoosia vatsassa) matkalle mukaan, niitä on hyvä popsia ennen ateriaa, niin ei tule mitään ongelmia :)
itse asuin vuoden englannissa ja sen jälkeen iski laktoosi-intoleranssi välittömästi :D lieko sitten joku syy seuraus suhde...
ja edelliselle kommentoijalle tiedoksi että se ei ole kenenkään oma vika jos on ruoka-allergioita tai herkkyyksiä, se on todella inhottavaa ja rajoittaa elämää, joten puheesi ovat aika kohtuuttomia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108