Uskomatonta: Sony Ericsson

.luuri.

Sony Ericsson aivan kuralla:
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=37261&tyyppi=1

Paras ei aina menesty. Windows käytetyin vaikka huonoin. Beta hävisi VHS:lle vaikka Beta oli laadullisesti huimasti parempi jne.

Itse olen käyttänyt Sony Ericssonia, se ei vikaannu, hyvät ja nopeat valikot jne. Työpuhelin on Nokia ja hui helevetti, soittaa joskus itsestään ja näyttökin pimenee välillä, sitten akkua irti, käyttöliittymä kökkerö jne. Sony Ericssonin kanssa ei moisia murheita ole. Itse en ikinä Nokiakuraan rahaa laittaisi.

Kyllä se on niin, että ne menestyy jotka osaavat hypettää ja markkinoida tuotetta paremmin, Nokia osaa ja siksi myy paskaa massoille, siinä moni parempi merkki jää jalkoihin. Laatu ei ole menestyksen takuu vaan onnistunut brandin luonti jolla voi myydä mitä vaan,

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boikottiin...

ainakin mulla. Sanotaanko että Lex Nokialla ON osuutta asiaan. Mä en osta sen firman tuotteita enää ikinä! Odottelen tässä kunhan tuo Verkkokauppa.com saa joskus viimein ne Nu:fonensa kauppaan niin ostan sitten niitä ensin kokeeksi ja testaan.

Samsungia ja LG:tä olen myös kokeillut ja ihan ok vehkeitä. Motorolaa myös kokeillut mutta se on kyllä melkoista kuraa, itse firmaa vastaan ei ole mitään mutta se Motorolan laatu on niin ala-arvoista ettei enää kiitoooos!

Tuossa jutussa muuten ei otettu huomioon sitä että on muitakin kuin Nokia, LG ja Samsung jotka jäisi eloon mikäli Sonykin luopuisi Motorolan ohella kännyistä (no Siemensihän on jo lopettanut aikoja sitten), nimittäin on HTC ja Huawei myös. Ja Suomessa Nu:fone...sitten kun niitä aletaan saamaan kauppoihin. Nu:fone on Verkkokaupan oma brändi.

• .luuri.

Aikoinaan Motorola oli laadukas merkki, sitten se jotenkin kyrvähti. Uskon sen syynä olleen amerikantaudin jossa tuotekehittelyn kustannuksella voitot jaettiin optioihin ja osakkeenomistajille. Näin kävi Amerikan metallinjalostukselle, autoteollisuudelle jne. Sonyn halu irtaantua Ericssonista johtuu varmastikin Sonyn valtavista talousongelmista jotka taas johtuu Sonyn omien tuotteiden laadun rajusta tippumisesta viime vuosina. Aikoinaan Sonykin oli laadun tae ja innovatiivinen, ei enää. Huono kumppani Ericssonille jolla on taas pyrkimys latuun.

Toivottavasti Ericsson löytää hyvän kumppanin jos Sony irtaantuu.

• uuden kumppanin
        .luuri. kirjoitti:

Aikoinaan Motorola oli laadukas merkki, sitten se jotenkin kyrvähti. Uskon sen syynä olleen amerikantaudin jossa tuotekehittelyn kustannuksella voitot jaettiin optioihin ja osakkeenomistajille. Näin kävi Amerikan metallinjalostukselle, autoteollisuudelle jne. Sonyn halu irtaantua Ericssonista johtuu varmastikin Sonyn valtavista talousongelmista jotka taas johtuu Sonyn omien tuotteiden laadun rajusta tippumisesta viime vuosina. Aikoinaan Sonykin oli laadun tae ja innovatiivinen, ei enää. Huono kumppani Ericssonille jolla on taas pyrkimys latuun.

Toivottavasti Ericsson löytää hyvän kumppanin jos Sony irtaantuu.

tai tarviiko sitä kumppania välttämättä ollakaan, onhan Ericsson ennenkin tullut toimeen omillaan.

• ericssonia

omistanut ja jokainen kyrvähtänyt melkein heti takuuajan loputtua. Nykyisin omistan mokian ja oikeassa olet käytettävyyden suhteen. Se kun on melkein samalla tasolla mitä edelleen toimiva Motorolan T720 oli vuonna 2001 vaikka puhelimilla on ikäeroa noin seitsemän vuotta. Ainut vika Motorolassa on, ettei tästä nokialandiasta saa siihen akkuja helposti.

• kaipasit?
    • Onnea?

Toisilla ei.
      Tytär, joka käyttää Sonyericssonia sanoi, että kaikkien tuttujen Sonyt on menneet rikki takuuaikana. Ovat sellaisia "musiikkipuhelimia".
      Tyttärenkin kaksi SonyE:tä hajosi takuuaikana. Toinen jopa kahdesti.
      Joten väärässä olet.

• mistä se johtuu?

Se johtuu just tasan siitä että siinä on mukana tuo nelikirjaiminen firma, Sony. Sony tekee nykyään paskaa kaikessa mihin se sormensa lykkää. Aikoinaan Sony oli laatumerkki, monet luulee niin olevan vieläkin mutta ovat väärässä. Sony tekee nykypäivänä paskaa. Ericsson yksinään ilman että Sony on mukana huseeraamassa, voisi tehdä laadukkaampia kapuloita.

• Olen jo
        mistä se johtuu? kirjoitti:

Se johtuu just tasan siitä että siinä on mukana tuo nelikirjaiminen firma, Sony. Sony tekee nykyään paskaa kaikessa mihin se sormensa lykkää. Aikoinaan Sony oli laatumerkki, monet luulee niin olevan vieläkin mutta ovat väärässä. Sony tekee nykypäivänä paskaa. Ericsson yksinään ilman että Sony on mukana huseeraamassa, voisi tehdä laadukkaampia kapuloita.

Hieman epäillytkin, koska rotanhäntä Ericren toimi ihan hyvin, eikä hajonnut.
        En tiedä oliko Sonyn akkuja, mutta itämailla on kännykät jo ainakin kolme käyttäjää tappaneet paukahtamalla silmille.

• ......

....edes metrinen rautatiekiskon pätkä. Käsittelevät laitteita kovalla kädellä, kolhivat ja tiputtelevat, tytöt poikia hullumpia.

• totta...
        ...... kirjoitti:

....edes metrinen rautatiekiskon pätkä. Käsittelevät laitteita kovalla kädellä, kolhivat ja tiputtelevat, tytöt poikia hullumpia.

Olen työssäni nähnyt mm. tytön käytössä olleen kännykän joka oli niiiiin huonossa kunnossa että hirvitti, siinä oli mm. pikkunäyttö rikki, akun liittimet hajalla ym. Luulin siihen asti että tytöt kohtelee tavaroita paremmin kuin pojat mutta noinkin ne myytit murtuu. Ilmeisesti tytöt on tuliluontoisempia kuin pojat koska lyön vetoa että tuokin kapula oli heitetty seinään useamman kuin yhden kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe