kertokaa miten päivät menee ja miten monta rappua ja kerrosta siivoatte. olen miettinyt vähän rappusiivousta, nyt olen elintarvikealalla ollut pian 20 vuotta siivoomassa ja olisi kiinnostava tietää miten menee rappusiivouksessa. onko kiirettä ja kertokaa kaikki mahdollinen. kiitos etukäteen kaikille, jotka vastaavat!
kerrostalojen
12
1536
Vastaukset
- rappusiivousajoista muistan
niin neljässä tunnissa piti tehdä 11 rappukäytävää ja kolme saunaa pukuhuoneineen ja kylppäreineen.
- ja siivous
Nopea tahti on ollut sullakin, aika hurjaa.
Meillä on mitotettu puoli tuntia aina yhteen
käytävään paitsi jos tarviaa pestä sauna niin tunti.
Raskainta siinä on se kamojen hiisaaminen ylös/alas ja pimeällä hauskaa kun valot sammuu vähän väliä.
otsalamppu ois hyvä siihen hommaan !
Ei ole maailman mielekkäin homma. Minä kuuntelin musiikkia MP3:lla.... - moppi2
ja siivous kirjoitti:
Nopea tahti on ollut sullakin, aika hurjaa.
Meillä on mitotettu puoli tuntia aina yhteen
käytävään paitsi jos tarviaa pestä sauna niin tunti.
Raskainta siinä on se kamojen hiisaaminen ylös/alas ja pimeällä hauskaa kun valot sammuu vähän väliä.
otsalamppu ois hyvä siihen hommaan !
Ei ole maailman mielekkäin homma. Minä kuuntelin musiikkia MP3:lla....sähköpääkeskus ja laita rappuun jatkuvat valot työskentelyn ajaksi,tuo valot/ei valot kesken porrasosuutta ovat riski tipahtaa ja loukkaantua.jollet itse saa selvyyttä mittaritaulusta,kutsu huoltomies,esimies tai talosi työsuojeluvaltuuttettu avuksi.
- ja siivous
moppi2 kirjoitti:
sähköpääkeskus ja laita rappuun jatkuvat valot työskentelyn ajaksi,tuo valot/ei valot kesken porrasosuutta ovat riski tipahtaa ja loukkaantua.jollet itse saa selvyyttä mittaritaulusta,kutsu huoltomies,esimies tai talosi työsuojeluvaltuuttettu avuksi.
Hyvä vinkki, kiitos siitä.
Mulla vaan ei ole pääsyjä muualle kun siivouskomeroon....
Siks toisekseen mummelit käy nirisemässä
heti jos sattuu kolistelemaan liikaan, niin että
tyyli on siivous ja äkkiä pois...
kyllä sitä aina miettii välillä että hullun hommaa tämä on !
- moppi ja liina
hei olen kiertelevä siivooja ja minun alueelle kuuluu rappu käytäviä meillä on että varastot siivootan vähintään kerran kuussa tai useammin. minulla menee 2h jos on saunoja .ei ylennsä tuntia piteempään .meillä on silleen että rapusta on jouduttava kello 15:30 mennessä . ihan mukavaa se on jos on sellaisia ihmisiä jotka arvostavat siivoojan työtä eivätkä nokka suoralla huuda ja moiti suotittelen. rappú siivousta mutta kesällä vahauksien aikaan on hankala vesien kantojen kanssa . mut hyvä se on olen itse . t. laitoshuoltaja
- moppi2
kysynkin että montako porraskäytävää ja saunaa sulla on tähän kahteen tuntiin??
- törmännyt
näihin jotka siivoojan työtä arvostais. kaikki kilpailutetaan viimesen päälle ja jatkuva valitus. Parissa tunnissa n. 20 porrasta ja 4-8 saunaa.
- moppi2
törmännyt kirjoitti:
näihin jotka siivoojan työtä arvostais. kaikki kilpailutetaan viimesen päälle ja jatkuva valitus. Parissa tunnissa n. 20 porrasta ja 4-8 saunaa.
mikäs mitoitus tämmönen on ja kuka on tämä työnantaja????????en ole moista ennen kuullut.kahdessa tunnissa ehtii ottaa aulat,matot,ja ovenlasit.ylös ei asiaa eikä aikaa ole...saunaa kohti lasketaan tavallisesti vartti,siis yhden pukuhuoneen.mitoitukseen lisäksi lasketaan välimatkat taloissa ja välinehuolto.kilpailutus on kova nykyään mutta jos totta on, tää on huippu
- Samaa mieltä!
moppi2 kirjoitti:
mikäs mitoitus tämmönen on ja kuka on tämä työnantaja????????en ole moista ennen kuullut.kahdessa tunnissa ehtii ottaa aulat,matot,ja ovenlasit.ylös ei asiaa eikä aikaa ole...saunaa kohti lasketaan tavallisesti vartti,siis yhden pukuhuoneen.mitoitukseen lisäksi lasketaan välimatkat taloissa ja välinehuolto.kilpailutus on kova nykyään mutta jos totta on, tää on huippu
MIkä mättää??
- joo.............
törmännyt kirjoitti:
2 tunnissa ei siivota ku aulat
- ´sappax
moppi2 kirjoitti:
kysynkin että montako porraskäytävää ja saunaa sulla on tähän kahteen tuntiin??
siivoan 5 rappua tunnissa et ihan hullun ripee tahti
- siistijä
Sinuna en ammatia vaihtas siivoojan hommaa hoidetaan vuodenaikojen ja sen säiden mukaan.. välillä tosi rankkaa kuten tänä talvenna. toivoo hyvää ja kuivaa kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723