specsaversista

asiaa...:)

Ku tilasin viikko sitte tiistaina kahet ykstehosilmälasit sieltä,ni millonkoha osaisin oottaa niitä saapuviks:o mulle sanottii et menee joku viikko-kaks, mut aattelin oisko täällä jollai iha omakohtaista kokemusta?:)

10

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilasin tänään...

Saan keskiviikkona klo 14:30

• Ossijuujuu

Mul meni rapiat neljä viikkoo klaseis. Vähemmän aikaa ne sitten kesti ennenkö meni risaks. Toiset ny vielä kasas jotenkuten.

• olen : ))

Mun laseissa meni viime syksynä reilu viikko ja hyvin ovat kestäneet.

• jörkkis66
        olen : )) kirjoitti:

Mun laseissa meni viime syksynä reilu viikko ja hyvin ovat kestäneet.

Sain lasit 1 päivässä, tilasin www.silmalasikauppa.fi nopeat mallistosta hengettömät 1.61HMC linssein. Tulivat seuraavana päivänä kotiin postilaatikkoon. Olen pitänyt jo puoli vuotta ja taidankin tilata vielä yhdet lisää varalaseiksi :)

• mainosmainosmainos
        jörkkis66 kirjoitti:

Sain lasit 1 päivässä, tilasin www.silmalasikauppa.fi nopeat mallistosta hengettömät 1.61HMC linssein. Tulivat seuraavana päivänä kotiin postilaatikkoon. Olen pitänyt jo puoli vuotta ja taidankin tilata vielä yhdet lisää varalaseiksi :)

Taitaa mennä silmälasikaupallakin hieman heikosti kun omistajat täällä mainostaa. Taitaa olla putiikki samaa konkurssikypsää sarjaa kuin tämä piilolinssimyynti ja outletoptiikka.

http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000201&posting=22000000041584555

• aloittaja
        mainosmainosmainos kirjoitti:

Taitaa mennä silmälasikaupallakin hieman heikosti kun omistajat täällä mainostaa. Taitaa olla putiikki samaa konkurssikypsää sarjaa kuin tämä piilolinssimyynti ja outletoptiikka.

http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000201&posting=22000000041584555

en kysynyt edes mistään muusta kuin specsaversista. Mutta kiitos tästä infosta edelliselle kuitenkin,ei oikeen tosin minulla ainakaan luottamus riitä tilata tuolta vaikka päivässä olisivat tulleetkin.

• halpaan mennyt

Itse sain odotella kk päivät ja eipä kannattanut.Jouduin silmätulehduksen takia silmälääkäriin.Otin lasit mukaan ja vahvuudet oli päin hanuria.Lisäksi sangat on aivan alaarvoista tekoa.Puolen vuoden käytön jälkeen titaanisangat vääntyneet ja toisista jo irtosi se "tyyny"joka on nenän molemmin puolin.En ehkä suosittele.Lisäksi tarkistus maksoi ainakin Turussa 20egee.Muissa liikkeissä se kuuluu kaupaan,jos ottaa lasit.

• arvauksia

Eli siis tilasit lasit, no tilaus taitaa ensin mennä englantiin, mistä viestitetään aasiaan, että nyt tarvittas "tämä kehys (joka on muuten aika monella muullakin, eli ei varmasti ole kovin uniikki kappale asuinpaikkakunnallasi) ja siihen tämmönen linssi". No Aasiassa otetaan viesti vastaan ja alkavat valmistaa lasejasi. Lasit saadaan jossain välissä valmiiksi ja lähetetään kohdemaahan --> Suomeen. Veikkaisin, että menee vähintään viikko, tuolla ketjulla toimittaa lasisi. Kaverillani kesti 4vko saada omat yhdeksän euron lasinsa.

• ja muille

Hiomo on Englannissa. Samoin kehysvarasto. Noita 9 euron lseja menee niin paljon, että toki nekin välillä loppuvat varastosta ja silloin toimitusaika on lähellä tuota 4 viikkoa. Mutta normaalisti valmiit lasit tulevat hiomolta 1-2 viikossa, nopeimmillaan on tullut 3 päivässä.

• lasit..
        ja muille kirjoitti:

Hiomo on Englannissa. Samoin kehysvarasto. Noita 9 euron lseja menee niin paljon, että toki nekin välillä loppuvat varastosta ja silloin toimitusaika on lähellä tuota 4 viikkoa. Mutta normaalisti valmiit lasit tulevat hiomolta 1-2 viikossa, nopeimmillaan on tullut 3 päivässä.

Niin silmälasisi tulevat aasiasta keskusvarastolle jonka jlk englantiin ja sitten suomeen... linssit ovat pinnoittamattomat, jos haluat että ne ovat hyvännäköiset niin suosittelisin että ostat myös kovapinnan ja heijatammattoman pinnan... no mutta silloinhan hinta nousee jo ihan tavalliseen hintaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      111
      7686
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      121
      5327
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      121
      3554
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3547
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2584
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1530
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      69
      1381
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe