Eikö täällä oo ketään turusta?
Kaikki tuntuu olevan jostain satojen kilsojen päässä :(
Hellou!
22
1510
Vastaukset
- Laumasielu
Mä en ainakaan tunne ketään Turunen -nimistä tyyppiä. Heh. Toivottavasti joku turkulainen sanoo jotain sulle täällä, itse en ole sieltä.
- kilsojen?
mistä sää sen mittasit?!
En ole katkera mutta kuitenkin, Turussa on luultavasti enemmän ihania naisia kuin missään muualla. Ja paljon lesboja. Etsi heidät.
t. yksi tuppukylän turisti- Turussa nähnyt, mutta kaipa
niitä Turussakin on, mutta missä?? Ei silti, kun ei edes kiinnosta.
- AP...
En oo mitannu mut siis itse asun noin 40 km päässä Turusta ja kaikki jotka on ottanu muhun yhteyttä mesen kautta tai sähköpostilla,niin on asunut tyyliin 500-700 km päässä...niin olis kiva jos olis joku lähempää...no joo...
- Merimaskusta tai
AP... kirjoitti:
En oo mitannu mut siis itse asun noin 40 km päässä Turusta ja kaikki jotka on ottanu muhun yhteyttä mesen kautta tai sähköpostilla,niin on asunut tyyliin 500-700 km päässä...niin olis kiva jos olis joku lähempää...no joo...
näiltä suunnilta? Lesboja en ole Turussa nähnyt.
Merimaskusta tai kirjoitti:
näiltä suunnilta? Lesboja en ole Turussa nähnyt.
näkee, kun kulkee silmät auki ja
kädet pois taskuista ;)
Kyllä mä vaan törmäilen lesboihin vähän väliä...
- nauha
Täällä yks Turusta! Löytyyhän meitä varmasti paljonkin, mut jospa kaikki on vaan piilossa kevääseen asti. :p
- Aloittaja.......
Niinhän ne taitaa olla piilossa ;P
Asun tämmösessä tuppukylässä,Turussa käyn suht usein,mut empä viittis tosta vaan tuppautua kenenkään seuraan...esim mesen kautta ois parempi tutustua ja sitte vaikka tavata jos siltä tuntuu... - vähän ärsyttäväääääää
Aloittaja....... kirjoitti:
Asun tämmösessä tuppukylässä,Turussa käyn suht usein,mut empä viittis tosta vaan tuppautua kenenkään seuraan...esim mesen kautta ois parempi tutustua ja sitte vaikka tavata jos siltä tuntuu...Nää jokka sanoo olevansa Turusta,ei sitte kuitenkaan haluu tutustuu suhun vaik sä just sitä huhuilet.
Miks kertoa että on Turusta jos ei vastaa ap:lle siihen miksi se kirjoitti!? - aapeee
vähän ärsyttäväääääää kirjoitti:
Nää jokka sanoo olevansa Turusta,ei sitte kuitenkaan haluu tutustuu suhun vaik sä just sitä huhuilet.
Miks kertoa että on Turusta jos ei vastaa ap:lle siihen miksi se kirjoitti!?Toi mun kysymys siitä olisko täl palstal mahdollisesti suht lähellä omaa asuinpaikkaa asuvaa oli kai liian tyhmä :)
- diver123
Aloittaja....... kirjoitti:
Asun tämmösessä tuppukylässä,Turussa käyn suht usein,mut empä viittis tosta vaan tuppautua kenenkään seuraan...esim mesen kautta ois parempi tutustua ja sitte vaikka tavata jos siltä tuntuu...Saiskois sun mesen ?
Ihan vielä en Turusta ole, mutta ensi kuun aikana olen sinne muuttamassa. - aa...pee...
diver123 kirjoitti:
Saiskois sun mesen ?
Ihan vielä en Turusta ole, mutta ensi kuun aikana olen sinne muuttamassa. - nauha
vähän ärsyttäväääääää kirjoitti:
Nää jokka sanoo olevansa Turusta,ei sitte kuitenkaan haluu tutustuu suhun vaik sä just sitä huhuilet.
Miks kertoa että on Turusta jos ei vastaa ap:lle siihen miksi se kirjoitti!?Ei kai tässä kukaan oo puhunu ettei haluis tutustua. Itelle ei vaan tullu mieleen käydä tuputtamaan sähköpostiosoitetta tai muuta kun sitä ei suoraan kysytty. :p
Kyllä miun meseosotteen saa, jos vaan pyytää. :)
- vastannut, kun mulla on tyttö,
jonka kanssa asumme yhdessä.
- tainnut sanoa
että hakee tyttöystävää,jos se hakee lebekavereita?
Eksä saa tutustuu uusiin tyttöihin jos asut tyttös kanssa? - tai jostain lähes saaristo-
tainnut sanoa kirjoitti:
että hakee tyttöystävää,jos se hakee lebekavereita?
Eksä saa tutustuu uusiin tyttöihin jos asut tyttös kanssa?kunnasta. Ne on maalaisia jonkun sortin puskajusseja. Puskajussit kiitos ei. Olemme puhdasrotuisia turkulaisia eikä mitään landepaukkuja.
- ai että
tai jostain lähes saaristo- kirjoitti:
kunnasta. Ne on maalaisia jonkun sortin puskajusseja. Puskajussit kiitos ei. Olemme puhdasrotuisia turkulaisia eikä mitään landepaukkuja.
Turku on niiiiin junttikylä,ettei mitään rajaa!
Niinku sun viestistäs kuultaa puhdasrotunen juntti!
Voi vitsi,että oot naurettava juntti turuuuuust! - man puskajusseja
ai että kirjoitti:
Turku on niiiiin junttikylä,ettei mitään rajaa!
Niinku sun viestistäs kuultaa puhdasrotunen juntti!
Voi vitsi,että oot naurettava juntti turuuuuust!ja landepaukkuja ja sama koskee Tampereeta.
- ap vastaa
tai jostain lähes saaristo- kirjoitti:
kunnasta. Ne on maalaisia jonkun sortin puskajusseja. Puskajussit kiitos ei. Olemme puhdasrotuisia turkulaisia eikä mitään landepaukkuja.
Jos pidät mua jonain puskajussina,joista et pidä,ni miks vaivauduit kirjottaa edes?
- siksi sanokaan mitään.
ap vastaa kirjoitti:
Jos pidät mua jonain puskajussina,joista et pidä,ni miks vaivauduit kirjottaa edes?
Työssä tällä hetkellä kiire molemmilla.
- eikös turuus
tehdä töitä kun täällä vaan maleksitaan höpöttääs!hus hus sorvin ääreen!mun ei tarvii kun oon saikulla,plunssassa nääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948