Tilaako joku teistä tätä Setan julkaisemaa Z-lehteä? Onko siinä yleensä mitään mielenkiintoista, lesboaiheista luettavaa eli vastinetta rahoille?
Olen harkinnut sen tilaamista (kirjekuoressa tietenkin, ettei vaan kukaan nää...:), mutta hinta ompi suuri näin köyhälle opiskelijalle...
Z-lehti
13
1744
Vastaukset
- humppa
sieltä varmaan kyseinen lehti löytyy. niin voit tutustua siihen.
itse luen lehden aina kirjastossa. en tilaa itselle.- kyselijä
...uskaltaisinkin lukea sitä ihan julkisella paikalla missä voi vaikka törmätä tuttuihin... ei voi mitään (pelkuri kun olen :/) täytyy kai tilata se suoraan himaan.
- LeSbO
kyselijä kirjoitti:
...uskaltaisinkin lukea sitä ihan julkisella paikalla missä voi vaikka törmätä tuttuihin... ei voi mitään (pelkuri kun olen :/) täytyy kai tilata se suoraan himaan.
kaikissa kirjastoissa. meidänkin kirjastosta puuttuu...
- Pir
LeSbO kirjoitti:
kaikissa kirjastoissa. meidänkin kirjastosta puuttuu...
..lopetti tilaamisen säästökuurin takia pari vuotta sitten. Harmi. Ja väärin, muita vähemmistöjä kyllä ajatellaan, meidät sivuutetaan keveästi.
Tota, tuon häveliäisyysteeman satun tuntemaan, kehtaanko sanoakaan, no, otin aina kaksi lehteä, se toinen sitten sen Z:n alla, ikäänku. Oon kaappitapaus ja kirjaston suurkuluttaja. Sorry, mutten tunne velvollisuutta tunnustaa kaiken maailman ihmisille, millainen olen. Muissakaan asioissa. Paitsi vähin erin ja senkin anonyyminä. Kuka tässä vahva ois ("olen suomalainen", heh). - Wick
kyselijä kirjoitti:
Meidän kirjastossa on sellainen systeemi että Z pitää käydä erikseen pyytämässä kirjastonhoitajalta ja täytyy todistaa olevansa 18-vuotias että sitä saa lukea... Kummallista...? Ei ole vielä antanut häveliäisyys periksi sen vertaa, kaupassa joskus selailen.
- Eliö
Wick kirjoitti:
Meidän kirjastossa on sellainen systeemi että Z pitää käydä erikseen pyytämässä kirjastonhoitajalta ja täytyy todistaa olevansa 18-vuotias että sitä saa lukea... Kummallista...? Ei ole vielä antanut häveliäisyys periksi sen vertaa, kaupassa joskus selailen.
EI O TOTTA!!!! hehhehehhh..
On siinäkin rajat. Sehän on vain lehti..
Ite uskaltaudun sitä lukemaan kirjastossa. Se on yleensä jännästi piilotettuna muiden lehdien taakse..
- Einari
HS tulee. Samoin Valitut Palat ja Talouselämä. Aiemmin on tullut mm. Hevosurheilu ja Aku Ankka (kun lapset olivat pieniä).
- Jennifer
..sun Z-lehti pitää tilata, kun olet näistä asioista näin kiinnostunut. Suosittelen ehdottomasti!!!!
- Indigoblue
Minulle on tullut Z-lehti tai aikaisemmin Seta-lehti jo yli kymmenen vuotta. Kyllä se yleensä tulee luettua kannesta kanteen.
Minulle lehti tulee paikallisjärjestön jäsenyyden kautta, tilaisin sen tosin varmaan muutenkin.
Toisaalta, nythän sen voi ostaa jo vaikka Citymarketista irtonumerona, mikä on aika edistyksellistä! - humppa
tulipas mieleen kun törmäsin tässä taannoin ulkomaalaiseen lesbolehteen nimeltä "viva"...
niin että miksei tämmöistä lehteä tehdä suomessa?
vai tehdäänkö?
vai olisiko tämmöiselle kumminkaan tarpeeksi kysyntää kun meillä on tuo Z? - tradefox69
Z-lehti on SURKEA!!!
Siinä ei ole yleensä mitään luettavaa. Usein siellä on myös kuvia jotka ovat suorastaan ala-arvoisia. Kuten oli noin vuosi sitten nämä itsensä-viiltelykuvat usean sivun mittaisena...
Selaan sen yleensä läpi, eikä juuri koskaan ole muuta luettavaa kuin sarjakuva. Joskus on jotain matkakertomuksia, mutta niissäkin lesbolukijakunta on unohdettu täysin! (eli kirjoitettu homomiehille).
Lehden sävyä voisi kuvata "masentuneeksi" tai "negatiiviseksi". Jutuissa on usien "valittava" sävy ja tarinat ovat "onnettomia". Miten sen nyt paremmin sanoisi - jos olisin hetero ja lukisin z-lehteä, niin sen jälkeen pitäisin gay-väkeä vieläkin ongelmallisempana/perverssimpänä jne...(valitettavasti).
Setan lehti on tullut minulle noin 10 vuotta, joten tiedän mistä puhun... - itse aktiivi
Mun mielestä lehti on mennyt alaspäin. Valitettavasti. Ei juttua paikallisjärjestöistä, eikä juuri Suomesta. Varsinkin viime numero oli täynnä juttuja ulkomailta. Helsinkikeskeinen. En tilaa itse, vaan luen setan paikallisjärjestön tapaamisissa.
- johku
Z-lehdelle kannattaa harkita Diva-lehteä..sieltä tosin tuskin löytyy ainuttakaan artikkelia suomesta :) Mutta muuten lesboille suunnattuja juttuja matkailusta, yhteiskunnasta, ruuanlaitosta, taiteista ym...mun mielestä vastinetta rahoille.
Ja juu, on tullut havaittua monia kiristyneitä leukaperiä kun on lyönyt tuon lehden tiskille myyjän eteen, kansi kun ei luo mitään epäselvyyksiä tekstillä 'for the lesbian in you' *nauraa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803