Venice by night Natura med pharma

reimari2

Onko kukaan osallistunut Natura Med Pharman retkeen Venice by night? Minkälainen oli? Loppuiko myöhään? Minua kiinostaisi tämä retki erittäin paljon.

6

2606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalle

Meillä tämä venetsian ilta oli muutettu seuraavalle illalle koska kone oli niin paljon myöhässä ettemme meno iltana ehtineet (jaksaneet). Näin niin paljon matkalla että on jo hämärtynyt kaikki yksityiskohdat. Upean näköistä oli, ja opas selitti paljon historiaa venetsiasta. Iltaretki oli myös hyvä seuraavaa päivää ajatellen, jolloin oli päiväretki. Kallis hinta retkellä oli, 100 e illanvieton kanssa ja erikseen niitä ei saanut ostaa.Kultakorttilaisille hinta oli yht 50 e.
      Olihan se upeaa ajella laivalla ja katsella iltavalaistusta. Ihmisiä ei paljon ulkona liikkunut, laukkukauppiaat yrittivät vielä tehdä työtään. Muistaakseni lähtimme Venetsiasta kun erikoinen kuuluisa kello näytti 24.00. Mut toivottavasti joku muu vastaa sulle vielä tarkemmin.

• palannut2

Hei Nalle, tässä tarja, sen verran kysyn sulta kun en ollut mukana risteilyllä että olenko oikeassa siinä suhteessa, että veneenne ei ajanut itse grand canalea läpi vaan rantauduitte Markuksen aukion lähettyville?

• nalle
        palannut2 kirjoitti:

Hei Nalle, tässä tarja, sen verran kysyn sulta kun en ollut mukana risteilyllä että olenko oikeassa siinä suhteessa, että veneenne ei ajanut itse grand canalea läpi vaan rantauduitte Markuksen aukion lähettyville?

mistä ajoimme, valitettavasti. Luulisin näin tapahtuneen, mutta kuten tiedät niin matkalla tapahtui niin paljon ja asiat eivät ole enää kaikkinen yksityiskohtineen muistissa. otahan yhteyttä...

• heips
        palannut2 kirjoitti:

Kyllä olet oikeassa. Ei siellä grande canalea pitkin menty. Vene jätti Markuksen aukion luo. Päiväretkellä kondolilla ajo maksoi 25 euroa/hlö oppaiden kautta ostettuna, mutta huhu kertoi, että koko gondolin hinta olisi ollut vain 40 euroa.

• eräs vaan
        heips kirjoitti:

Kyllä olet oikeassa. Ei siellä grande canalea pitkin menty. Vene jätti Markuksen aukion luo. Päiväretkellä kondolilla ajo maksoi 25 euroa/hlö oppaiden kautta ostettuna, mutta huhu kertoi, että koko gondolin hinta olisi ollut vain 40 euroa.

Ei ole mitään vakiohintoja vaan se on joka kerran sovittava hinnasta. Keskikesällä lähellä Markuksen aukiota maksaa kyyti vähintäin 100e. Siitä Markuksen torin lähettyviltä ei kannata ottaa kondoolia sillä ne vaan tungeksii yhdessä ja samassa kanvassa eikä matkasta tule lopulta kuin ehkä korkeintaan kaksisataa metriä pitkä. Joten kannattaa ottaa kondolikyyti jostain sivummasta.

• sipoukko
        heips kirjoitti:

Olin 16-19.3 matkalla ja matkatoverit kertoivat kondoliajelun maksaneen 60€/puoli tuntia. Eräs pariskunta oli saanut tingattua viiteen kymppiin ja harmitteli, ettei tarjonnut neljää, joka ois mennyt ehkä läpikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2514
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2511
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      29
      2487
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1886
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      29
      1758
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      311
      1665
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1486
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1348
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1078
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      25
      1060
    Aihe