Venice by night Natura med pharma

reimari2

Onko kukaan osallistunut Natura Med Pharman retkeen Venice by night? Minkälainen oli? Loppuiko myöhään? Minua kiinostaisi tämä retki erittäin paljon.

6

2525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalle

      Meillä tämä venetsian ilta oli muutettu seuraavalle illalle koska kone oli niin paljon myöhässä ettemme meno iltana ehtineet (jaksaneet). Näin niin paljon matkalla että on jo hämärtynyt kaikki yksityiskohdat. Upean näköistä oli, ja opas selitti paljon historiaa venetsiasta. Iltaretki oli myös hyvä seuraavaa päivää ajatellen, jolloin oli päiväretki. Kallis hinta retkellä oli, 100 e illanvieton kanssa ja erikseen niitä ei saanut ostaa.Kultakorttilaisille hinta oli yht 50 e.
      Olihan se upeaa ajella laivalla ja katsella iltavalaistusta. Ihmisiä ei paljon ulkona liikkunut, laukkukauppiaat yrittivät vielä tehdä työtään. Muistaakseni lähtimme Venetsiasta kun erikoinen kuuluisa kello näytti 24.00. Mut toivottavasti joku muu vastaa sulle vielä tarkemmin.

      • palannut2

        Hei Nalle, tässä tarja, sen verran kysyn sulta kun en ollut mukana risteilyllä että olenko oikeassa siinä suhteessa, että veneenne ei ajanut itse grand canalea läpi vaan rantauduitte Markuksen aukion lähettyville?


      • nalle
        palannut2 kirjoitti:

        Hei Nalle, tässä tarja, sen verran kysyn sulta kun en ollut mukana risteilyllä että olenko oikeassa siinä suhteessa, että veneenne ei ajanut itse grand canalea läpi vaan rantauduitte Markuksen aukion lähettyville?

        mistä ajoimme, valitettavasti. Luulisin näin tapahtuneen, mutta kuten tiedät niin matkalla tapahtui niin paljon ja asiat eivät ole enää kaikkinen yksityiskohtineen muistissa. otahan yhteyttä...


      • heips
        palannut2 kirjoitti:

        Hei Nalle, tässä tarja, sen verran kysyn sulta kun en ollut mukana risteilyllä että olenko oikeassa siinä suhteessa, että veneenne ei ajanut itse grand canalea läpi vaan rantauduitte Markuksen aukion lähettyville?

        Kyllä olet oikeassa. Ei siellä grande canalea pitkin menty. Vene jätti Markuksen aukion luo. Päiväretkellä kondolilla ajo maksoi 25 euroa/hlö oppaiden kautta ostettuna, mutta huhu kertoi, että koko gondolin hinta olisi ollut vain 40 euroa.


      • eräs vaan
        heips kirjoitti:

        Kyllä olet oikeassa. Ei siellä grande canalea pitkin menty. Vene jätti Markuksen aukion luo. Päiväretkellä kondolilla ajo maksoi 25 euroa/hlö oppaiden kautta ostettuna, mutta huhu kertoi, että koko gondolin hinta olisi ollut vain 40 euroa.

        Ei ole mitään vakiohintoja vaan se on joka kerran sovittava hinnasta. Keskikesällä lähellä Markuksen aukiota maksaa kyyti vähintäin 100e. Siitä Markuksen torin lähettyviltä ei kannata ottaa kondoolia sillä ne vaan tungeksii yhdessä ja samassa kanvassa eikä matkasta tule lopulta kuin ehkä korkeintaan kaksisataa metriä pitkä. Joten kannattaa ottaa kondolikyyti jostain sivummasta.


      • sipoukko
        heips kirjoitti:

        Kyllä olet oikeassa. Ei siellä grande canalea pitkin menty. Vene jätti Markuksen aukion luo. Päiväretkellä kondolilla ajo maksoi 25 euroa/hlö oppaiden kautta ostettuna, mutta huhu kertoi, että koko gondolin hinta olisi ollut vain 40 euroa.

        Olin 16-19.3 matkalla ja matkatoverit kertoivat kondoliajelun maksaneen 60€/puoli tuntia. Eräs pariskunta oli saanut tingattua viiteen kymppiin ja harmitteli, ettei tarjonnut neljää, joka ois mennyt ehkä läpikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe