Minua vaivaa pienoinen taisteluväsymys
tällä tunteiden taistelukentällä
en minä silti aio syyllistyä rintamakarkuruuteen
siitähän ammutaan
ja tässä tapauksessa uudelleen Amorin nuolella
yhdessä nuolessakin on jo kestämistä
toinen olisi jo kuolemaksi
tässä siis seison
lasken sanan miekkanikin
heiluttaen valkoista lippua
antaudun, minä antaudun
Aidolle Rakkaudelle
Kauniita unia...
Taisteluväsymys
12
565
Vastaukset
- yhteen hiileen
Kaveria ei jätetä ; )
- ap.
Kiitän kaverit! :)
- takaisin näihin maisemiin
Hieno runo.En oikein osaa päätellä oikeaa tulkintaa,mutta hyvin kirjoitat. Vai tällaista väsymystä tänään.Toivottavasti sulla on asiat oikeesti miellyttävämmin; pää ihanasti tyynyssä ja piiiitkäääää, hellää,rakastelua unissa.Grrr...
Nuku makeasti.- ap.
Ettäkö vain unissa, unissakin. Kiitos kommentista! :)
- vergeet-mij-niet
päiväistä sotimista. Sovussa on paljon mukavampaa. Kaunis on runosi, unentoivotuksineen.:)
- ap.
Tällaista sisäistä tunteiden sotaa.
Mukavaa, että pidit. Kiitos sinulle.
- tuleva mykkä-iita
..vaan ei auta, täytyy illalla ottaa järeämmät pehmopallerot käyttöön. Pommitan Hänet näännyksiin rakkauteni voimalla.
Periksi en anna silloin, kun tiedän olevani oikeassa. Kulunut aika on vain mitättömän pieni hetki ikuisuuden rinnalla.- ap.
En ole Hän(huh), joten mykkä-iita joudut suuntaamaan järeät pehmopalleroaseesi toisaalle. Menestystä tavoitteisiisi ja kiitos kommentista.
- loppuu
Pilvissä auringon tulipalo
Aalloissa laiva nukkuu
Olet meren toisella rannalla
Sieluni kulkee jossain
Älä kutsu sydämeni takaisin
Ei tarvitse sitä herättää enää
Sanat jotka minulle kerroit
Minä säilytän sielussani
Kun elämä pyörittää
Päivien pyry mukaansa tempaa
Luotan taas rakkauteen
Silloin tämä pimeä yö loppuu- ap.
Tämä vastarunosi on kaunis. Kiitän sinua tästä.
- Belethiel
Tunteiden viidakon sissisodassa,
niin sodassa kuin rakkaudessa,
aina vaan tulta päin,
valkoinen lippu liehuen,
antautuen ainoastaan Rakkaudelle!
Pidin tästä.- ap.
Tunteiden tulitusta päin valkoinen lippu liehuen.
Antaudun, minä antaudun rakkaudelle.
Mukavaa, että pidit tästä Belethiel.
Kiitos sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864