Sain soiton Tallinkilta ja matkatarjouksen.Lähdimme Tallinnaan Baltic Prinssillä.Kaikki meni päin ,,,,,Laivalla emme voineet maksaa luottokortilla häirion takia,, mutta uskomatonta että en päässyt takaisin laivaan Tallinnasta. Kaikki oli kunnossa mutta lähtöselvityksen portin näyttö ilmoitti-KORTTI MITÄTÖN- Tallinkin porttivahti kehoitti menemään uusintatsekkaukseen.En päässyt laivaan koska vaimolla oli minun maihinnousukortti.Jaana oli jo hytissä eikä kerinnyt tuoda minun nimellä olevaa korttia lipuntarkistukseen- mitä porttivahti käski tekemään- Vaimoni meni kotiin illaksi,mutta minä jäin hosteliin tänne.Mistä tämä johtuu...Oon tosi kypsä tähän Tallinkin touhuun.Missä voi olla vika...
Uskomatonta
6
1047
Vastaukset
- Erikoinen tarina
Ensinnäkään en menisi Tallinnaan edes maksusta.
Luottokorttihäiriö voi sattua missä tahansa.
Miksi vaimollasi oli sinun maihinnousukorttisi? Ja miksi ei muka kerinnyt tuomaan sitä? Miksi vaimo meni edeltä laivaan, jos kerran oli epäselvyyksiä, vai tulitteko laivaan erikseen. Ja miksi niin myöhään, että asialle ei enää voitu tehdä mitään...
Kaiken kaikkiaan hyvin erikoinen juttu, joka pistää miettimään promilleja laivalle tullessanne, joko sinkkuina tai parina.- mutta myös
mahdollinen.Olimme työasioissa Tallinnassa.Eri paikassa ja erikseen.Saan vastauksen lähiaikoina Tallinksiljan asiakaspalvelusta outoon tapahtumaan.
- laivaan oikein
yritetään? Pankkikortilla varmaaan.
- ei soittoa
Mä en oo ikinä saanut soittoa Tallinkilta, ja olen ollut monta vuotta kultakorttilainen. Onko monellekin soitettu Tallinkilta ? Sähköpostia kyllä saan clubilaiselle...
- odottelija......
Ne TallinkSiljan soitot on kyllä mielestäni kivoja kun muistuttavat esim jos on vanhenevia bonus-pisteitä käyttämättä.
Club One-Kultakorttilaisilla on muutenkin ilmainen palvelunumero ja jos matkustaa paljon TallinkSilja ei silloin soita välttämättä.
- sattuu meille
kaikille.Olemme saaneet mukavan hyvityksen Tallinksiljalta ja kiitän yritystä tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298