kurjuuden keskellä, minun täytyy sanoa, että olen hyvin onnellinen ihminen. Oman rakkaan naiseni kanssa, omassa yhteisessä kodissa. Voisiko enää paremmin olla ruisleivät ja rieskat uunissa??? Ps. joku onnellinenkin on palstalla joskus piipahtamassa!!
Kaiken
10
1283
Vastaukset
- positiivinen-
viesti. Mä myös otan tämän kevään iloisella mielellä vastaan. Oma kulta on mullakin, mutta välillä havahdun siihen kuinka itsestäänselvyytenä toista pitää. Mä taidan viedä hänelle kimpun tulppaaneja seuraavan kerran kun nähdään. :) Rakkaat ihmiset, pidetään huolta toisistamme, ja varsinkin niitä kumppaneita muistetaan kohdella kunnioituksella. :)
- "alkaja kirjoittaa"
mietin tuossa toissa päivänä, kun ajelin töistä (iltavuorosta) kotiin, kuinka itsestäänselvyys on safka ja sauna valmiina. Tajusin, että ruoka on rakkaudella tehty mun makuelämyksiä ajatellen!Ihana, että on vierellä välittävä ihminen jonka viekkuun kaivautua nukkumaan...ja herätä aamulla oman murun viereltä... Tää on oikeesti oikeeta elämää..... WUH!!
- onnistuvatkin joskus paremmin
kuin jos nähtäisiin joka päivä. Lycka till!
täällä ollaan myös iloisella mielellä :) mukavaa kevättä :)
- myös Tanzy
vauhdikasta ja hienoa kevättä! Ajattelethan edes tätä entistä asuinseutuasi, sillai positiivisesti?
myös Tanzy kirjoitti:
vauhdikasta ja hienoa kevättä! Ajattelethan edes tätä entistä asuinseutuasi, sillai positiivisesti?
tietenkin :) Niitä entisiä asuinseutuja on mullekkin jonkunverran keertynyt(useita), mutta kaikesta löytyy hyvää ja paljon :D
- Claudette Colbert
Olin sunnununtaina Orivedellä ja pistäydyin Nesteen huoltoaseman vessaan. Joku oli kirjoittanut kopin oveen sisäpuolelle isoilla sinisillä kirjaimilla: "Tänään on ihan hyvä päivä!".
Kun sitä vähän aikaa mietti, huomasi, että ihan hyvä päivähän tässä on menossa. - 28 v. saman ihmisen kanssa,
enkä vaihtaisi häntä mihinkään muuhun.
- ja onnen
täyteisiä päiviä teille molemmille sekä aurinkoa elämäänne:)
- jos olette
naispari niin toivotan todellakin onnea ja aurinkoa jatkossakin elämäänne.Upeeta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774