taksilla

Malpensan

lentokentältä Luganoon. Onko tietoa kuinka paljon se maksaisi?

3

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eu01
      • paljon..

        en nyt heti osannut sitä täysin oivaltaa, miten buusit kulkevat! Illalla lento on perillä joskus 18.05 ja takaisin viikonpäästä aamupäivällä. Se .että tuleeko aamulla bussit Malpensan kentälle ajoissa,jäi hieman epäselväksi, mutta täytyy lulea aikataulua tarkemmin!


      • kulkenut
        paljon.. kirjoitti:

        en nyt heti osannut sitä täysin oivaltaa, miten buusit kulkevat! Illalla lento on perillä joskus 18.05 ja takaisin viikonpäästä aamupäivällä. Se .että tuleeko aamulla bussit Malpensan kentälle ajoissa,jäi hieman epäselväksi, mutta täytyy lulea aikataulua tarkemmin!

        ao. bussilla kymmeniä kertoja ja kun varaa riittävästi aikaa, niin ei huolta. Joskus vilkkaalla Italian motarilla on ollut kolareita ja valtavat ruuhkat, mutta aina olen ehtinyt.Bussissa on ollut muita matkustajia, jotakan ovat varanneet jämptin ajan ehtiäkseen koneeseen ja niin sitten ovat ruuhkien takia myöhästyneet lennolta. Itse olen monesti mennyt 08.30 bussilla ja hyvin olen ehtinytFinskin aamulennolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe