Sikoja keitetään elävältä

ruotsissa

http://www.animalia.fi/Default.aspx?tabid=3412

Tämä on todella järkyttävää luettavaa. Ja nyt ei edes ole kysymys mistään kiinassa tapahtuvasta toiminnasta vaan ruotsissa, ja kyseessä on vielä suomalaisten omistama teurastamo.

Uskomatonta että näitä eläinsuojelurikkomuksia tapahtuu viikottain, jos ei tiloilla niin sitten teurastamoissa.

Täytyy todella alkaa harkitsemaan lihan syönnin lopettamista jottei tukisi moista toimintaa. Vai onko muita hyviä ideoita miten voisi toimia?Todella surullisia juttuja :(

10

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keitetään myös
      • myös se, kun

ravut laitetaan elävänä kuumaan veteen.

• lopeta ihmeessä

Minä olen lopettanut jo 33 vuotta sitten eikä sitä tarvinnut pähkäillä missään kenekään arvioitavana.

• tuottajan vika

onko tämäkin tuottajan vika jos teuratomoissa ei noudateta huolellisuutta??
      Siankasvattaja tekee parhaansa ja sitten joku muu tyrii.
      Tulee vaan mieleen että onko tahallista hommaa joku animaallinen taas ollut asialla.

• kyseessä

Ja taaskin on kyseessä duunari, joka ei tehnyt tehtäväänsä annetulla tavalla.

Mitenkäs ihmeellä duunarin tekemät töppäykset luetaan viljelijän töppäyksiksi?

• sääli sääli sääääli

En ole itse nähnyt, vaan kuullut et myös suomessa kun sähköllä kettuja tapetaan, liukuhihnatyönä, joku ois vielä päätä nostellut ilman turkkia!Jos ihmiset olis huolellisempia ei mikään eläin missään kärsisi eikä kituisi.Kasteltais vaan ne teurastamon työntekijät itse sinne kiehuvaan veteen, siinä tulis totuuden tuntoon.Hyvä että tarkastuksia tehdään.Mutta onko hyötyä jos edeltäpäin ilmoitetaan, milloin tulevat? Kyllä yllätyshyökkäys olis paras. Inhottaa ostaa sikaa.

• levittele

kuulopuheita ja ilkeitä juoruja.

• tuo

meitä haittaa?antaa ruotsalaisten keitellä vaan.

• Kuno

Turha syyllistää suomalaisia, suurin syyllinen on se elintarviketyöläinen joka on ollut hoitamassa sikojen tainnutusta eli ei ole varmistanut että kaikilta possuilta on taju kankaalla.

• että ...

Mikä niitä duunareita oikein vaivaa, kun kiduttavat eläimiä, elävilteen kalttaavat.... sadistejahan ne ovat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4293
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      969
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe