http://www.animalia.fi/Default.aspx?tabid=3412
Tämä on todella järkyttävää luettavaa. Ja nyt ei edes ole kysymys mistään kiinassa tapahtuvasta toiminnasta vaan ruotsissa, ja kyseessä on vielä suomalaisten omistama teurastamo.
Uskomatonta että näitä eläinsuojelurikkomuksia tapahtuu viikottain, jos ei tiloilla niin sitten teurastamoissa.
Täytyy todella alkaa harkitsemaan lihan syönnin lopettamista jottei tukisi moista toimintaa. Vai onko muita hyviä ideoita miten voisi toimia?Todella surullisia juttuja :(
Sikoja keitetään elävältä
10
533
Vastaukset
- keitetään myös
- myös se, kun
ravut laitetaan elävänä kuumaan veteen.
- lopeta ihmeessä
Minä olen lopettanut jo 33 vuotta sitten eikä sitä tarvinnut pähkäillä missään kenekään arvioitavana.
- tuottajan vika
onko tämäkin tuottajan vika jos teuratomoissa ei noudateta huolellisuutta??
Siankasvattaja tekee parhaansa ja sitten joku muu tyrii.
Tulee vaan mieleen että onko tahallista hommaa joku animaallinen taas ollut asialla.- kyseessä
Ja taaskin on kyseessä duunari, joka ei tehnyt tehtäväänsä annetulla tavalla.
Mitenkäs ihmeellä duunarin tekemät töppäykset luetaan viljelijän töppäyksiksi?
- sääli sääli sääääli
En ole itse nähnyt, vaan kuullut et myös suomessa kun sähköllä kettuja tapetaan, liukuhihnatyönä, joku ois vielä päätä nostellut ilman turkkia!Jos ihmiset olis huolellisempia ei mikään eläin missään kärsisi eikä kituisi.Kasteltais vaan ne teurastamon työntekijät itse sinne kiehuvaan veteen, siinä tulis totuuden tuntoon.Hyvä että tarkastuksia tehdään.Mutta onko hyötyä jos edeltäpäin ilmoitetaan, milloin tulevat? Kyllä yllätyshyökkäys olis paras. Inhottaa ostaa sikaa.
- levittele
kuulopuheita ja ilkeitä juoruja.
- tuo
meitä haittaa?antaa ruotsalaisten keitellä vaan.
- Kuno
Turha syyllistää suomalaisia, suurin syyllinen on se elintarviketyöläinen joka on ollut hoitamassa sikojen tainnutusta eli ei ole varmistanut että kaikilta possuilta on taju kankaalla.
- että ...
Mikä niitä duunareita oikein vaivaa, kun kiduttavat eläimiä, elävilteen kalttaavat.... sadistejahan ne ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780