JYSKÄ

-piiiiip-

Millainen asuinalue? Ollaan tässä harkittu muuttoa sinne, esikoinen syntyy kesäkuun alussa ja kiinnostaa, onko lapsiystävällistä jne. :)

18

5216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyskään!

On mukavaa ja rauhallista, joskus Kirrinkydöntiellä tapahtuu jotain, mutta muuten on aikalainen lintukoto.

Kaupat löytyy, postipalvelut lähellä, Vaajakosken ta palvelee hyvin. Olen asunut useamman vuoden, enkä vaihtaisi asuinaluetta.

Tervetuloa vain!

• -piiiiip-

Kiinnostava asunto oli juuri kirrinkydöntiellä, 3krs talossa... Rak. -92, ja ihmettelinkin miksi juuri tässä talossa oli joka kerroksessa vapaita asuntoja. Asumisoikeus-asuntoja ovat, ja siltikin juuri siinä rauhatonta?

• osaa sanoa
        -piiiiip- kirjoitti:

Kiinnostava asunto oli juuri kirrinkydöntiellä, 3krs talossa... Rak. -92, ja ihmettelinkin miksi juuri tässä talossa oli joka kerroksessa vapaita asuntoja. Asumisoikeus-asuntoja ovat, ja siltikin juuri siinä rauhatonta?

että olisiko juuri siinä talossa rauhatonta... Tuttava on asunut Kirrinkydöntiellä (siellä viimeisenä olevissa taloissa) ja ei ole pahaa sanaa sanonut.

Eikä sielläkään nyt alvariinsa tapahdu, mutta JOS jotain tapahtuu, niin aikas monesti se osoite on tuo. Paloikohan nyt syksyllä jonkun makkarakastikkeet pohjaan, että palokunta kävi kääntämässä hellan kiinni :) Sitä aikaisempi muistikuva on varmaan jostain vuoden takaa, mutta siinä oli vähän raisumpi meininki, teräaseella oli ratkaistu perheriitaa. Näitä kyllä muuten sattuu sitten ihan kaikkialla vuokrataloissa, että ei tuo varmaan ole pahimmasta päästä.

Mutta sehän on pitkä tie ja siinä on paljon taloja... Käy katsomassa asuntoa ja soita naapurin ovikelloa, esittele itsesi ja asiasi ja kysy, millaista siinä talossa on asua. Sillähän se selviää parhaiten.

• Kirrinkydöntiet ym.
        osaa sanoa kirjoitti:

että olisiko juuri siinä talossa rauhatonta... Tuttava on asunut Kirrinkydöntiellä (siellä viimeisenä olevissa taloissa) ja ei ole pahaa sanaa sanonut.

Eikä sielläkään nyt alvariinsa tapahdu, mutta JOS jotain tapahtuu, niin aikas monesti se osoite on tuo. Paloikohan nyt syksyllä jonkun makkarakastikkeet pohjaan, että palokunta kävi kääntämässä hellan kiinni :) Sitä aikaisempi muistikuva on varmaan jostain vuoden takaa, mutta siinä oli vähän raisumpi meininki, teräaseella oli ratkaistu perheriitaa. Näitä kyllä muuten sattuu sitten ihan kaikkialla vuokrataloissa, että ei tuo varmaan ole pahimmasta päästä.

Mutta sehän on pitkä tie ja siinä on paljon taloja... Käy katsomassa asuntoa ja soita naapurin ovikelloa, esittele itsesi ja asiasi ja kysy, millaista siinä talossa on asua. Sillähän se selviää parhaiten.

Kirrinkydöntie on levottoman seudun maineessa. Jos mulla olisi perhettä, en muuttaisi sinne. Jyskässä on rannan puolella ihan mukavia kaupungin vuokrataloja. Itse en muuttaisi sinne kauppojen vierellä oleviin kerrostaloihin, vaan sillan toiselle puolelle.
        Kaupan lähellä sijaitsevat talot on jostain syystä melko rauhattomia. Kokemusta on.

• minä...
        Kirrinkydöntiet ym. kirjoitti:

Kirrinkydöntie on levottoman seudun maineessa. Jos mulla olisi perhettä, en muuttaisi sinne. Jyskässä on rannan puolella ihan mukavia kaupungin vuokrataloja. Itse en muuttaisi sinne kauppojen vierellä oleviin kerrostaloihin, vaan sillan toiselle puolelle.
        Kaupan lähellä sijaitsevat talot on jostain syystä melko rauhattomia. Kokemusta on.

No mä taas olen Kirrinkydöntiellä asuessani kokenut ainoaksi häiriöksi naapurin valittavan ukon ja yläkerrassa huutavat ja juoksevat kakarat. En ollut tästä aiemmin mainitusta palostakaan tietoinen ennenkuin siitä lehdestä luin. Joko en ole viettäny niin paljon aikaa kotonani, tai sit mulla on muutakin tekemistä kun murehtia naapureita ja asuinaluettani että ei oo päässy tommoset pikkujutut häiritsemään.

• yks "häirikkö"
        minä... kirjoitti:

No mä taas olen Kirrinkydöntiellä asuessani kokenut ainoaksi häiriöksi naapurin valittavan ukon ja yläkerrassa huutavat ja juoksevat kakarat. En ollut tästä aiemmin mainitusta palostakaan tietoinen ennenkuin siitä lehdestä luin. Joko en ole viettäny niin paljon aikaa kotonani, tai sit mulla on muutakin tekemistä kun murehtia naapureita ja asuinaluettani että ei oo päässy tommoset pikkujutut häiritsemään.

Viestisikin oli lähetetty 01:50..? Ei siinä mitään ei valvominen ketään häiritse jos ei mekkaloi, pisti vaan silmään..

• pohjanmaa1

Minkälaisia asukkaita kirrinkydöntie 6:ssa on ? Onko rauhallinen talo ? Asuuko lapsiperheitä paljon ? Onko levottomuutta ?

• Mesenat

Jyskä on vanhaa kulttuuriseutua. Alueella toimii urheiluseura Jyskän Pamaus ja ompeluseura Jyskän Parsijat.

• jyskästä

jyskän parsijat :D siihen tahtoo jo liittyä! kirrinkydöntiellä asun ja oikein mukavaa. ei oo ollu mitään järjestyhäiriöitä tms tässä asuessani. yli vuoteen. 6 on viereinen talo, siitä en tiiä.

• Jyskästä paennut

Mikäs kirrinkydöntien läävistä saikaan herskaa? Tais olla kutonen

• kutonen1

tainu konit lopua

• Pahalintuli

kutosesta kajahtaa, ruumita tuloksena. Ketä lienee ?

• Anonyymi

Taisi olla veljesi

• R.I.Pp

Ruumis, ei ruumiita. Puujalka lähti. Jos et tiedä kuka tai ketkä olleet jutussa mukana ni mitäpä sitä sen enempää miettimään, sinullehan se on vain ihminen muiden joukossa.

• Jyskä

Rauhallinen alue. En voi uskoa mitä luin kommenteista no on ne vanhatkin :) 2 v täällä asuttu. Ei narkkareita , no jos joku ryyppä mut ei juppoja ei metelia, ei ambulanssej ei poliiseja. Oravat, rusakot ja linnunlaulu :) Anakin ei ajatustakaan muuttaa muualle.

• Anonyymi

Yks juoppo delas viime lokakuussa kerkesi pari päivää olla kämpässä elottomana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks juoppo delas viime lokakuussa kerkesi pari päivää olla kämpässä elottomana

Tohtori Islamabad on jo perheineen on jo saapunut Sofiaan ja jatkaa Bulgarian läpi kohti paratiisiaan Jyväskylää. Sandaalin pohjat on puhki, mutta mies ottaa yhden vaimonsa sandaalit. Naiset joutaa kulkea paljain jaloinkin niissä piireissä. Tohtori on olut uusimmalla Samsungillaan jo yhteydessä Jyväskylän Kelaan ja siellä luvattiin siirtää yksi suomalainen suurperhe Petäjävedelle vanhaan liiteriin jotta saadaan kunniavieraile keskustan asunto läheltä Sokosta. Lapset, (12), ovat jo väsyneitä ja Ohisalolta on jo tiedusteltu voisiko Pekka H. Haavisto mahdollisesti järjestää yksityiskoneen noutamaan perhettä Jyväskylään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      999
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      242
      851
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe