Tupla birtti

heehheeh

Naurettavia hintapyyntöjä vanhoilla vm 97 Birdeillä. Pyynnit noin 6000-7000 eur. Eräs tuttava möi viime keväänä tosi hyvän ja siistin lisävermeillä 4200 eur, se hinta alkaa olemaan vähän järissään. No tietenkin ymmärtää jos niissä on ilmaa noin 2000eur.

12

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkin

Köyhälle kaikki kallista mutta ihan hyvän erkin jo saat noilla hiluilla.....

• Heeh hehheh

Olen pyöräkauppias.

• hyvinkin.
        Heeh hehheh kirjoitti:

Olen pyöräkauppias.

Paljos sait Tunturillas, vai olikos se Hopeasiipi. No Helkamat onkin sitten vähän kalliimpia, kulttistatus, nääs. No asiaan sitten näiden muodollisuuksien jälkeen. Jos puhutaan Blackbirdistä niin hyvä, rehellinen ja vähän ajettu (alle 20 tkm) maksaa täällä keskieuroopassa 4500 - 5500€. Saa noita raiskattuja raatoja halvemmallakin mutta kun se menneisyys näkyy, kuuluu ja tuntuu joka käänteessä. Mietin tässä vaan että milloinkahan te siellä suomessa opitte arvostamaan jotain muutakin kuin vain sitä halvinta hintaa. Taitaa olla turha toivo.

• heh he hoh
        hyvinkin. kirjoitti:

Paljos sait Tunturillas, vai olikos se Hopeasiipi. No Helkamat onkin sitten vähän kalliimpia, kulttistatus, nääs. No asiaan sitten näiden muodollisuuksien jälkeen. Jos puhutaan Blackbirdistä niin hyvä, rehellinen ja vähän ajettu (alle 20 tkm) maksaa täällä keskieuroopassa 4500 - 5500€. Saa noita raiskattuja raatoja halvemmallakin mutta kun se menneisyys näkyy, kuuluu ja tuntuu joka käänteessä. Mietin tässä vaan että milloinkahan te siellä suomessa opitte arvostamaan jotain muutakin kuin vain sitä halvinta hintaa. Taitaa olla turha toivo.

Ensinnäkään sen ikistä niin vähän ajettua ei ole kuin vain mittarissa, jota on rukattu. Muutenkin Bläkkari on yliarvostettu, niinkuin joku Harrikka.
        Mutta juntteja riittää.

• hyvää sinun
        heh he hoh kirjoitti:

Ensinnäkään sen ikistä niin vähän ajettua ei ole kuin vain mittarissa, jota on rukattu. Muutenkin Bläkkari on yliarvostettu, niinkuin joku Harrikka.
        Mutta juntteja riittää.

maailmastasi löydykään mutta minä kun olen noita ammatikseni tuonut jo silloin kun sinulla tuli paska vielä päivittäin housuun niin sanon että löytyy hyviä ja löytyy halpoja mutta silloin joutuu ostamaan kaksi eri pyörää. Ei ehkä kuule kannattaisi puuttua sellaiseen mistä ei ole mitään käsitystä muualta kuin ehkä jostain suomen nettimotosta. Siinä säästää itseään joutumasta naurunalaiseksi. Tälläkin hetkellä on tiedossa yksi huippukuntoinen kymppitonnin ajettu XX -96 mutta maksaa saman kuin suomessa veroineen eikä mahdu enää kyytiin. Ja varmasti on alkuperäiset kilometrit. Junttiudesta puheenollen, jatketaanko saksaksi vai ranskaksi?

• 70-luku
        hyvää sinun kirjoitti:

maailmastasi löydykään mutta minä kun olen noita ammatikseni tuonut jo silloin kun sinulla tuli paska vielä päivittäin housuun niin sanon että löytyy hyviä ja löytyy halpoja mutta silloin joutuu ostamaan kaksi eri pyörää. Ei ehkä kuule kannattaisi puuttua sellaiseen mistä ei ole mitään käsitystä muualta kuin ehkä jostain suomen nettimotosta. Siinä säästää itseään joutumasta naurunalaiseksi. Tälläkin hetkellä on tiedossa yksi huippukuntoinen kymppitonnin ajettu XX -96 mutta maksaa saman kuin suomessa veroineen eikä mahdu enää kyytiin. Ja varmasti on alkuperäiset kilometrit. Junttiudesta puheenollen, jatketaanko saksaksi vai ranskaksi?

Ei ole ensimmäinen kerta eikä viimeinen, kun Germaanin poika Suomijunttia huijaa.
        Minulla taitaa olla pidemmältä ajalta kokemusta moottoripyöristä kuin sinulla ja myös niiden kaupoista. Mutta itkuhan siinä pikkupojilta tulee, kun totuus sanotaan.

• alkoi myös
        70-luku kirjoitti:

Ei ole ensimmäinen kerta eikä viimeinen, kun Germaanin poika Suomijunttia huijaa.
        Minulla taitaa olla pidemmältä ajalta kokemusta moottoripyöristä kuin sinulla ja myös niiden kaupoista. Mutta itkuhan siinä pikkupojilta tulee, kun totuus sanotaan.

70-luvun alussa että siinä mielessä ollaan ainakin tasoissa. Vai oletko syntynyt 70-luvulla? Aloitin pyörien viennin suomeen 90-luvun jälkipuoliskolla eikä meitä silloin vielä kovin montaa ollut. Minulla vaan on puolellani yksi ylivoimainen etu: Satun asumaan BeNeLuxissa kaiken keskellä eikä minun tarvitse tyytyä netin tarjontaan vaan ostan pyörät ja autot suoraan omistajilta. Germaanian pojista puheenollen, paljon vähemmän ne yrittää huijata auto- ja moottoripyöräkaupassa kuin suomalainen koskaan. Tekstistäsi tulee jotenkin mieleen itäeurooppalainen tai lähi-idän kulttuuri, röyhkeä ja kaikintavoin arrogantti. Vaan siihen joukkoonhan suomi nykykunnossa pudonnut, muut Eu-maat vaan menee pikkuhiljaa ohi.

• MietisNyvähän

Laadusta kannattaa maksaa.
      Kannattaa miettiä maksaako vähän enemmän laatumerkistä tai jonkin vikasakin halvalla jota sitten saa laittaa koko kesän että pääsisi edes tekemään 10km reissun ilman ongelmia.
      97 bläkkäri jossa kulutus osat kunnossa niin kyllä siitä voi heti maksaa 5000-6000

• hooheevee

Maksa vaan juntti.

• Honda hane

Tarjontaa näyttää olevan, että kyllähän se on typerää maksaa ylimääräistä. 99-01:sta hyvästä voi maksaa sen 5000-6500 eur.

• 1100XX

Kyll ne kovan hintaisia on , itse useita pyöriä omistaneena olen ostanut/vaihtanut kolme viimistä pyörää talvella. On ollut kyllä suurehko rahallinen etu. Tänä talvena tuli vaihdettua -08 xx:sä. Nyt samaa pyörää myydään noin 2500-3000 ekua arvokkaampana, kuin itse maksoin. Kyllä se kysyntä nostaa hintoja reilusti, toki onhan niissä tietysti paljon alennus varaa.

• 1100xx
        1100XX kirjoitti:

Kyll ne kovan hintaisia on , itse useita pyöriä omistaneena olen ostanut/vaihtanut kolme viimistä pyörää talvella. On ollut kyllä suurehko rahallinen etu. Tänä talvena tuli vaihdettua -08 xx:sä. Nyt samaa pyörää myydään noin 2500-3000 ekua arvokkaampana, kuin itse maksoin. Kyllä se kysyntä nostaa hintoja reilusti, toki onhan niissä tietysti paljon alennus varaa.

Pitää mainita tästä xx:tä vielä se että kahden sellaisen omistajana ja erinlaisilla vastaavilla ajaneena, se vain on yksinkertaisesti hyvä peli. Varmaan suurin etu omasta mielestä on käyttö varmuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe