eli jos sitten syksyn haussa haen uuteen kouluun, olen siis nytkin koulussa mutta mietin alan vaihtoa. niin eli jos haen syksyllä kouluun niin onko ne pääsykokeet sun muut sitten syksyllä ja ymmärsin että koulu alkaisi sitten keväällä? jos näin on, niin voinko olla entisessä koulussani kuitenkin siihen kevääseen asti kunnes aloiran uuden koulun? va pitääkö minun häippästä entisestä koulustani heti jos saan tietää että pääsin uuteen kouluun? miten tämä homma menee? kiitos vastanneille!
Selventäkää vähän tätä asiaa...
2
278
Vastaukset
- poi.pois,pois.
Häippäse vähin äänin,sieltä voi olla pois ei ole LO-pakkoa.Itse käyn töissä ja suorittelen kursseja siinä sivussa-helppoa.Harkitsen vaihtamista myöskin vestonomia on alkanut kiinnostamaan.Siskoni on lastentarhanopettaja(AMK)mutta aikoo vaihtaa Sosionomi(AMK)kun kiinnostuksen kohde vaihtui.
- tuota noin...
Siis mikähän on lastentarhanopettaja (amk)??? Sosionomi (amk) voi toimia tietyin edellytyksin lastentarhanopettajana, mutta sellaista tutkintoa kuin lastentarhanopettaja (amk) ei ole kyllä amk:ssa mahdollista suorittaa eikä sellaista ole edes olemassa. Lastentarhanopettajan koulutusohjelma löytyy yliopistosta ja sieltä valmistuneet lastentarhanopettajat ovat kasvatustieteiden kandeja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725