Unijukassa Koz sängyt myynnissä kolmasosa normaalihinnasta, poistoerä. Onko kokemuksia kyseisestä sängystä. Myyjä oli asiantunteva mutta en uskalla suoralta kädeltä ostaa. Vastatkaa nopeasti ettei ne lopu. Kyseessä on runkosänky n:o 4. Hinta on niin halpa että epäilyttää. Tuote on ruotsalainen.Vastauksia please.
KOZ sänky
5
629
Vastaukset
- osta!
Sänky on kuulemma unitulen valmistama, se firma joka tekee isomille ketjuille. Pitää vain saada paljon ja halvalla. Sellaiset kommentit sain ammattilaiselta, kun kysyin. Itse meinasin ostaa, mutta päädyin eri sänkyfirman tuotteeseen.
- edelliseen!
Niin! Sänky on Ruotsissa tehty, mutta kuulemma se kuuluu, samaan konserniin kuin unituli. Niin ainakin mulle väitettiin :-)
- Ruotsista paluumuutossa
Olen tuonut Koz sängyt suoraan muuttokuorman mukana. Käyttökokemukseni on neljä vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Ruotsissa hyvin tunnettu ja arvostettu sänky. Vaihtoehtoni oli silloin Lektus contur mutta valitsin Kozin luxuksen.
- aamuntorkkuja
Itse ostin kaksivuotta sitten Koz luxus runkosängyt ja en vaihtaisi mihinkään. Nukun aamulla pitkään ja hyvin, kun ei ole kiireitä mihinkään. Voin suositella. Hinta oli melko kova mutta jos poistohintaan saat niin osta heti.
- Kauppias.
Unituli Oy on osa EUROOPAN suurinta patjan valmistus konsernia HildingAndersen.
Koz on Suomessa tuntematon huippu merkki joka pärjää aivan hyvin esim norjalaiselle Jensenille , Hästensistä nyt puhumattakaan.
Tässä se nähdään että kun on kova alennus niin epäillään että jotain on pielessä, oikea ALE on -30 % ja kauppiaskin saa jotain itselleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461