// Sydänkalterit //

♥/////// ♥♥ ///////♥

# SYDÄNKALTERIT #

Sydämeni tyhjän huoneen
Utuisen aamuyön
haljun kajon täyttää
kaltereiden kylmä viima
Se turruttanut aistejani
- Kovemmaksi -

Se kovuus on minussa
Ja lempi - toiveko vain
Lukittu kaltereihin
- Minuun -

Sinä kaunis - sisältä
Minä lukittuna kauaksi
Päivänvalon rannan taa

Yksi tuomittu
Outo kulkija minussa
Etsii valoa
Toivoo iloa

Näkee pilkahduksia
Etäisiä värähdyksiä
Kituvia valoja
Siintäviä kylmiä kallioita

Sydän etsii
Sydän ajattelee
kaiken keskellä
- Sinua -
Sydämeni valoa

Tyhjyyden täyttäjää
Itkua, naurua, iloa
Ihon kosketuksen
lämpöä -

Vartalot kietoutuu
Liki liimautuu

Minun sieluni
- Tunnustan -

Kaipaan sinua
- Nainen -


♥/////// ♥♥ ///////♥

http://www.youtube.com/watch?v=N5ekbythNKM

8

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekko

      Tästä välittyi levottoman matkan tuntu.. Elämää kuvaava runo.. elämää, jossa kaikki ei aina ole miltä näyttää, eikä kaikki mene aina suunnitelmien mukaan..

      • Kopittelija

        Kyllä tässä elämässä on joutunut moneksi ruveta ja monenlaista tullut jo koettua ja aina ei elämä ole ollut "ruusuilla tanssimista" ja niinkuin sanoit ei ole mennyt suunnitelmien mukaisesti , mutta
        kantapään kautta on monia asioita pitänyt yrittää oppia, että on edes jotain päähän jäänyt...

        Ja kyllähän minä olen vähän sellainen "erämaan"
        kasvatti sisimmästäni...muukalainen monessa...

        Mutta kiva jos tykkäsit runostani...
        Minä nyt taas tälläisen erilaisen sisimmästäni kaivoin...
        Yritin värittää tummalla kauniita jylhiä ajatuksiani... ja sellainenhan minä vähän olen
        "melankoolinenoptimistihumoristi" ;)

        Mutta Kiitos palautteestasi ! T. Mä ite ! :D


    • *MURUKULTA*

      Mitä tästä sanoisin - - Sanattomaksi kun tekee - - Ja ei kuitenkaan - - Upea!

      Jossakin sanoit harjoittelevasi runojen kirjoittamista, no,
      siinä tapauksessa minä en ole löytänyt edes kynää.

      Kaunis, koskettava, ajatuksella kirjoitettua sisintä!

      Murukulta kiittä ja kaanist http://www.onemanarmy.org/photos/koiranpennut.jpg

      • Kopittelija

        Olen iloinen jos pidit runostani...
        Salaisesta kaipauksesta onnen puutarhaan...
        Eksynyt Rialton sillalle.
        Kuihtunut ruusupuska kädessä.
        Lentolippu kotiin putosi jokeen...
        Revi siitä ! :D

        Hauskaa päivää sulle Murukulta !

        T. Mä ite (*J*)


    • padme_amidala

      ..reippaan lämpöisen naisen kaivaa kassistaan vihreä salaatinlehti ja houkutella runon henkilö ulos kilpikonnan kuorestaan : )

      Hyrr... voimakas runo, joka saa lukijankin ajattelemaan, kuinka paljon ihanempaa on jos on joku lähellä, joka lämmittää varpaita : )

      Hieno runo ja hienot koristukset ja linkki, tykkäsin : )

      Kiitokset lukuhetkestä : )

      • Kopittelija

        Tulikin tuosta palautteestasi mieleen,
        että mun pitää muistaa ostaa kaupasta
        jäävuorisalaattia ! :D

        ja toiseksi... olis se kiva joskus lämmitellä muutakin varpaita... Hmmm... tai ei sen enempää siitä aiheesta tämähän on perheohjelma... sallittakoon se vain sinulle ! :D

        Mutta kiitos Padme jos rupes hyräilyttää tää ! :D

        Kivaa päivää sulle ! T. Mä ite (*J*)


    • kaaru

      Imuri kädessä heiluen
      puhelin pärisee
      pysähdyn

      jestas mikä runo
      "halju kajo" jännä sanonta
      ymmärretty kuitenkin

      valoa etsimme kaikki
      Sinä, minä ja muut
      se loistaa ikkunan takaa
      tuntuu jo sydämessä

      pysyykö valo
      sammuuko tähdet
      sydän jatkaa etsimistä
      toivoen löytävänsä
      perille
      mikä se sitten
      tuntuukaan hyvältä
      onko sellaista???:))))

      • Kopittelija

        Minultapas putosi juuri äsken roskapussit roskalaatikkoon ja sinne meni että kops vaan...
        Että tasoissa ollaan... Ja ei tässä muuta kun uusia pitäis kohta kokkailla ! ;)

        Vai että perillä ei missään kyselet... Noh niinhän se taitaa olla, että parempi niin... Eteenpäin on eläväisen mieli...

        ...vähän kuin tuo Aira Samulin sanoi tuossa lehdessä, että hällä on kaupunkiasuntokin... mutta Hyrsylänmutkassa asuu sitten kun tulee vanhaksi, mutta ei kuulemma vielä ole kiirettä... :D

        Hauskaa päivää sulle sinne ja kiva jos pidit
        runostani... :)

        T. Mä ite (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe