♥/////// ♥♥ ///////♥
# SYDÄNKALTERIT #
Sydämeni tyhjän huoneen
Utuisen aamuyön
haljun kajon täyttää
kaltereiden kylmä viima
Se turruttanut aistejani
- Kovemmaksi -
Se kovuus on minussa
Ja lempi - toiveko vain
Lukittu kaltereihin
- Minuun -
Sinä kaunis - sisältä
Minä lukittuna kauaksi
Päivänvalon rannan taa
Yksi tuomittu
Outo kulkija minussa
Etsii valoa
Toivoo iloa
Näkee pilkahduksia
Etäisiä värähdyksiä
Kituvia valoja
Siintäviä kylmiä kallioita
Sydän etsii
Sydän ajattelee
kaiken keskellä
- Sinua -
Sydämeni valoa
Tyhjyyden täyttäjää
Itkua, naurua, iloa
Ihon kosketuksen
lämpöä -
Vartalot kietoutuu
Liki liimautuu
Minun sieluni
- Tunnustan -
Kaipaan sinua
- Nainen -
♥/////// ♥♥ ///////♥
http://www.youtube.com/watch?v=N5ekbythNKM
// Sydänkalterit //
8
358
Vastaukset
- Miekko
Tästä välittyi levottoman matkan tuntu.. Elämää kuvaava runo.. elämää, jossa kaikki ei aina ole miltä näyttää, eikä kaikki mene aina suunnitelmien mukaan..
- Kopittelija
Kyllä tässä elämässä on joutunut moneksi ruveta ja monenlaista tullut jo koettua ja aina ei elämä ole ollut "ruusuilla tanssimista" ja niinkuin sanoit ei ole mennyt suunnitelmien mukaisesti , mutta
kantapään kautta on monia asioita pitänyt yrittää oppia, että on edes jotain päähän jäänyt...
Ja kyllähän minä olen vähän sellainen "erämaan"
kasvatti sisimmästäni...muukalainen monessa...
Mutta kiva jos tykkäsit runostani...
Minä nyt taas tälläisen erilaisen sisimmästäni kaivoin...
Yritin värittää tummalla kauniita jylhiä ajatuksiani... ja sellainenhan minä vähän olen
"melankoolinenoptimistihumoristi" ;)
Mutta Kiitos palautteestasi ! T. Mä ite ! :D
- *MURUKULTA*
Mitä tästä sanoisin - - Sanattomaksi kun tekee - - Ja ei kuitenkaan - - Upea!
Jossakin sanoit harjoittelevasi runojen kirjoittamista, no,
siinä tapauksessa minä en ole löytänyt edes kynää.
Kaunis, koskettava, ajatuksella kirjoitettua sisintä!
Murukulta kiittä ja kaanist http://www.onemanarmy.org/photos/koiranpennut.jpg- Kopittelija
Olen iloinen jos pidit runostani...
Salaisesta kaipauksesta onnen puutarhaan...
Eksynyt Rialton sillalle.
Kuihtunut ruusupuska kädessä.
Lentolippu kotiin putosi jokeen...
Revi siitä ! :D
Hauskaa päivää sulle Murukulta !
T. Mä ite (*J*)
- padme_amidala
..reippaan lämpöisen naisen kaivaa kassistaan vihreä salaatinlehti ja houkutella runon henkilö ulos kilpikonnan kuorestaan : )
Hyrr... voimakas runo, joka saa lukijankin ajattelemaan, kuinka paljon ihanempaa on jos on joku lähellä, joka lämmittää varpaita : )
Hieno runo ja hienot koristukset ja linkki, tykkäsin : )
Kiitokset lukuhetkestä : )- Kopittelija
Tulikin tuosta palautteestasi mieleen,
että mun pitää muistaa ostaa kaupasta
jäävuorisalaattia ! :D
ja toiseksi... olis se kiva joskus lämmitellä muutakin varpaita... Hmmm... tai ei sen enempää siitä aiheesta tämähän on perheohjelma... sallittakoon se vain sinulle ! :D
Mutta kiitos Padme jos rupes hyräilyttää tää ! :D
Kivaa päivää sulle ! T. Mä ite (*J*)
- kaaru
Imuri kädessä heiluen
puhelin pärisee
pysähdyn
jestas mikä runo
"halju kajo" jännä sanonta
ymmärretty kuitenkin
valoa etsimme kaikki
Sinä, minä ja muut
se loistaa ikkunan takaa
tuntuu jo sydämessä
pysyykö valo
sammuuko tähdet
sydän jatkaa etsimistä
toivoen löytävänsä
perille
mikä se sitten
tuntuukaan hyvältä
onko sellaista???:))))- Kopittelija
Minultapas putosi juuri äsken roskapussit roskalaatikkoon ja sinne meni että kops vaan...
Että tasoissa ollaan... Ja ei tässä muuta kun uusia pitäis kohta kokkailla ! ;)
Vai että perillä ei missään kyselet... Noh niinhän se taitaa olla, että parempi niin... Eteenpäin on eläväisen mieli...
...vähän kuin tuo Aira Samulin sanoi tuossa lehdessä, että hällä on kaupunkiasuntokin... mutta Hyrsylänmutkassa asuu sitten kun tulee vanhaksi, mutta ei kuulemma vielä ole kiirettä... :D
Hauskaa päivää sulle sinne ja kiva jos pidit
runostani... :)
T. Mä ite (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
