// Sydänkalterit //

♥/////// ♥♥ ///////♥

# SYDÄNKALTERIT #

Sydämeni tyhjän huoneen
Utuisen aamuyön
haljun kajon täyttää
kaltereiden kylmä viima
Se turruttanut aistejani
- Kovemmaksi -

Se kovuus on minussa
Ja lempi - toiveko vain
Lukittu kaltereihin
- Minuun -

Sinä kaunis - sisältä
Minä lukittuna kauaksi
Päivänvalon rannan taa

Yksi tuomittu
Outo kulkija minussa
Etsii valoa
Toivoo iloa

Näkee pilkahduksia
Etäisiä värähdyksiä
Kituvia valoja
Siintäviä kylmiä kallioita

Sydän etsii
Sydän ajattelee
kaiken keskellä
- Sinua -
Sydämeni valoa

Tyhjyyden täyttäjää
Itkua, naurua, iloa
Ihon kosketuksen
lämpöä -

Vartalot kietoutuu
Liki liimautuu

Minun sieluni
- Tunnustan -

Kaipaan sinua
- Nainen -


♥/////// ♥♥ ///////♥

http://www.youtube.com/watch?v=N5ekbythNKM

8

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekko

      Tästä välittyi levottoman matkan tuntu.. Elämää kuvaava runo.. elämää, jossa kaikki ei aina ole miltä näyttää, eikä kaikki mene aina suunnitelmien mukaan..

      • Kopittelija

        Kyllä tässä elämässä on joutunut moneksi ruveta ja monenlaista tullut jo koettua ja aina ei elämä ole ollut "ruusuilla tanssimista" ja niinkuin sanoit ei ole mennyt suunnitelmien mukaisesti , mutta
        kantapään kautta on monia asioita pitänyt yrittää oppia, että on edes jotain päähän jäänyt...

        Ja kyllähän minä olen vähän sellainen "erämaan"
        kasvatti sisimmästäni...muukalainen monessa...

        Mutta kiva jos tykkäsit runostani...
        Minä nyt taas tälläisen erilaisen sisimmästäni kaivoin...
        Yritin värittää tummalla kauniita jylhiä ajatuksiani... ja sellainenhan minä vähän olen
        "melankoolinenoptimistihumoristi" ;)

        Mutta Kiitos palautteestasi ! T. Mä ite ! :D


    • *MURUKULTA*

      Mitä tästä sanoisin - - Sanattomaksi kun tekee - - Ja ei kuitenkaan - - Upea!

      Jossakin sanoit harjoittelevasi runojen kirjoittamista, no,
      siinä tapauksessa minä en ole löytänyt edes kynää.

      Kaunis, koskettava, ajatuksella kirjoitettua sisintä!

      Murukulta kiittä ja kaanist http://www.onemanarmy.org/photos/koiranpennut.jpg

      • Kopittelija

        Olen iloinen jos pidit runostani...
        Salaisesta kaipauksesta onnen puutarhaan...
        Eksynyt Rialton sillalle.
        Kuihtunut ruusupuska kädessä.
        Lentolippu kotiin putosi jokeen...
        Revi siitä ! :D

        Hauskaa päivää sulle Murukulta !

        T. Mä ite (*J*)


    • padme_amidala

      ..reippaan lämpöisen naisen kaivaa kassistaan vihreä salaatinlehti ja houkutella runon henkilö ulos kilpikonnan kuorestaan : )

      Hyrr... voimakas runo, joka saa lukijankin ajattelemaan, kuinka paljon ihanempaa on jos on joku lähellä, joka lämmittää varpaita : )

      Hieno runo ja hienot koristukset ja linkki, tykkäsin : )

      Kiitokset lukuhetkestä : )

      • Kopittelija

        Tulikin tuosta palautteestasi mieleen,
        että mun pitää muistaa ostaa kaupasta
        jäävuorisalaattia ! :D

        ja toiseksi... olis se kiva joskus lämmitellä muutakin varpaita... Hmmm... tai ei sen enempää siitä aiheesta tämähän on perheohjelma... sallittakoon se vain sinulle ! :D

        Mutta kiitos Padme jos rupes hyräilyttää tää ! :D

        Kivaa päivää sulle ! T. Mä ite (*J*)


    • kaaru

      Imuri kädessä heiluen
      puhelin pärisee
      pysähdyn

      jestas mikä runo
      "halju kajo" jännä sanonta
      ymmärretty kuitenkin

      valoa etsimme kaikki
      Sinä, minä ja muut
      se loistaa ikkunan takaa
      tuntuu jo sydämessä

      pysyykö valo
      sammuuko tähdet
      sydän jatkaa etsimistä
      toivoen löytävänsä
      perille
      mikä se sitten
      tuntuukaan hyvältä
      onko sellaista???:))))

      • Kopittelija

        Minultapas putosi juuri äsken roskapussit roskalaatikkoon ja sinne meni että kops vaan...
        Että tasoissa ollaan... Ja ei tässä muuta kun uusia pitäis kohta kokkailla ! ;)

        Vai että perillä ei missään kyselet... Noh niinhän se taitaa olla, että parempi niin... Eteenpäin on eläväisen mieli...

        ...vähän kuin tuo Aira Samulin sanoi tuossa lehdessä, että hällä on kaupunkiasuntokin... mutta Hyrsylänmutkassa asuu sitten kun tulee vanhaksi, mutta ei kuulemma vielä ole kiirettä... :D

        Hauskaa päivää sulle sinne ja kiva jos pidit
        runostani... :)

        T. Mä ite (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe