♥/////// ♥♥ ///////♥
# SYDÄNKALTERIT #
Sydämeni tyhjän huoneen
Utuisen aamuyön
haljun kajon täyttää
kaltereiden kylmä viima
Se turruttanut aistejani
- Kovemmaksi -
Se kovuus on minussa
Ja lempi - toiveko vain
Lukittu kaltereihin
- Minuun -
Sinä kaunis - sisältä
Minä lukittuna kauaksi
Päivänvalon rannan taa
Yksi tuomittu
Outo kulkija minussa
Etsii valoa
Toivoo iloa
Näkee pilkahduksia
Etäisiä värähdyksiä
Kituvia valoja
Siintäviä kylmiä kallioita
Sydän etsii
Sydän ajattelee
kaiken keskellä
- Sinua -
Sydämeni valoa
Tyhjyyden täyttäjää
Itkua, naurua, iloa
Ihon kosketuksen
lämpöä -
Vartalot kietoutuu
Liki liimautuu
Minun sieluni
- Tunnustan -
Kaipaan sinua
- Nainen -
♥/////// ♥♥ ///////♥
http://www.youtube.com/watch?v=N5ekbythNKM
// Sydänkalterit //
8
339
Vastaukset
- Miekko
Tästä välittyi levottoman matkan tuntu.. Elämää kuvaava runo.. elämää, jossa kaikki ei aina ole miltä näyttää, eikä kaikki mene aina suunnitelmien mukaan..
- Kopittelija
Kyllä tässä elämässä on joutunut moneksi ruveta ja monenlaista tullut jo koettua ja aina ei elämä ole ollut "ruusuilla tanssimista" ja niinkuin sanoit ei ole mennyt suunnitelmien mukaisesti , mutta
kantapään kautta on monia asioita pitänyt yrittää oppia, että on edes jotain päähän jäänyt...
Ja kyllähän minä olen vähän sellainen "erämaan"
kasvatti sisimmästäni...muukalainen monessa...
Mutta kiva jos tykkäsit runostani...
Minä nyt taas tälläisen erilaisen sisimmästäni kaivoin...
Yritin värittää tummalla kauniita jylhiä ajatuksiani... ja sellainenhan minä vähän olen
"melankoolinenoptimistihumoristi" ;)
Mutta Kiitos palautteestasi ! T. Mä ite ! :D
- *MURUKULTA*
Mitä tästä sanoisin - - Sanattomaksi kun tekee - - Ja ei kuitenkaan - - Upea!
Jossakin sanoit harjoittelevasi runojen kirjoittamista, no,
siinä tapauksessa minä en ole löytänyt edes kynää.
Kaunis, koskettava, ajatuksella kirjoitettua sisintä!
Murukulta kiittä ja kaanist http://www.onemanarmy.org/photos/koiranpennut.jpg- Kopittelija
Olen iloinen jos pidit runostani...
Salaisesta kaipauksesta onnen puutarhaan...
Eksynyt Rialton sillalle.
Kuihtunut ruusupuska kädessä.
Lentolippu kotiin putosi jokeen...
Revi siitä ! :D
Hauskaa päivää sulle Murukulta !
T. Mä ite (*J*)
- padme_amidala
..reippaan lämpöisen naisen kaivaa kassistaan vihreä salaatinlehti ja houkutella runon henkilö ulos kilpikonnan kuorestaan : )
Hyrr... voimakas runo, joka saa lukijankin ajattelemaan, kuinka paljon ihanempaa on jos on joku lähellä, joka lämmittää varpaita : )
Hieno runo ja hienot koristukset ja linkki, tykkäsin : )
Kiitokset lukuhetkestä : )- Kopittelija
Tulikin tuosta palautteestasi mieleen,
että mun pitää muistaa ostaa kaupasta
jäävuorisalaattia ! :D
ja toiseksi... olis se kiva joskus lämmitellä muutakin varpaita... Hmmm... tai ei sen enempää siitä aiheesta tämähän on perheohjelma... sallittakoon se vain sinulle ! :D
Mutta kiitos Padme jos rupes hyräilyttää tää ! :D
Kivaa päivää sulle ! T. Mä ite (*J*)
- kaaru
Imuri kädessä heiluen
puhelin pärisee
pysähdyn
jestas mikä runo
"halju kajo" jännä sanonta
ymmärretty kuitenkin
valoa etsimme kaikki
Sinä, minä ja muut
se loistaa ikkunan takaa
tuntuu jo sydämessä
pysyykö valo
sammuuko tähdet
sydän jatkaa etsimistä
toivoen löytävänsä
perille
mikä se sitten
tuntuukaan hyvältä
onko sellaista???:))))- Kopittelija
Minultapas putosi juuri äsken roskapussit roskalaatikkoon ja sinne meni että kops vaan...
Että tasoissa ollaan... Ja ei tässä muuta kun uusia pitäis kohta kokkailla ! ;)
Vai että perillä ei missään kyselet... Noh niinhän se taitaa olla, että parempi niin... Eteenpäin on eläväisen mieli...
...vähän kuin tuo Aira Samulin sanoi tuossa lehdessä, että hällä on kaupunkiasuntokin... mutta Hyrsylänmutkassa asuu sitten kun tulee vanhaksi, mutta ei kuulemma vielä ole kiirettä... :D
Hauskaa päivää sulle sinne ja kiva jos pidit
runostani... :)
T. Mä ite (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663055
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161317- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281180Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021