Kertokaa, millaista fysioterapeutin opinnot ovat olleet? ovatko vastanneet odotuksia? mihin meinaatte suunnata töihin kun valmistutte? onko fysioterapeuteilla yleenäsäkkin millainen työtilanne? itse olen miettinyt kyseistä ammattia. kuntoutus jutut kiinnostaisi, mutta kiinnostaisi myös se että koulun myötä voisi toimia esim. ehkä jopa jonkinlaisena personal trainerina tai sellaisena ohjaajana. en tiedä voiko, mutta mietinpä vain. kertokaa siis kokemuksia, myös te jotka olette jo töissä!
Fysioterapeutit!
kiinnostunut......
3
331
Vastaukset
- apologies
kuinka paljon on opintojen aikana työharjoittelua ja missä vaiheessa voi itse alkaa pitämään jonkin näköstä vastaanottoa että sais opintotuen lisäks pientä tuloa siitä???
- lsjljgfk
Et voi ainakaan suoraan toimina PT:nä vaan se tutkinto on käytävä erikseen! Mutta PT FT on hyvä yhdistelmä itse siis sitä ajatelen myös...
- w<gs
Et voi toimia fysioterapeuttina, ennen kuin olet suorittanut tutkinnon. Et siis pysty mitään vastaanottoa perustamaan ja mainostamaan sitä fysioterapiapalveluna. Tarvitset sen perustamiseen toiminimen ja sen saat vasta kun olet suorittanut 210op.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774